Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Zijvandehoek...
    hahahahaha... ook al zo'n schoonmoeder....??
    Mijne was bij mijn bevalling geweest... (kend mn vriend en haar niet zolang) spijt.... achteraf..
    Als mensen aan mijn vroegen hoe het gegaan was, gaf zij antwoord.. en deed ze net of zij bevallen was....
    Bij tweede ook op kaartje laten zetten..
    "graag genieten wij eerst even zelf van ons kleintje, bezoek na....... (datum) en dan na een seintje..."...
    Ze dacht eerst dat het niet voor haar gold.... JAWEL DUS..!

Kijk hier erg uit naar die oude man uit spanje...
    heb hier al veel voorpret over de cadeautjes... :)

Ben trouwens alweer benieuwd naar mn temp morgen.. hahahahaha.. (verslaafd?!)
    Lees net dat je temperatuur niet gelijk na je ei stijgt... maar dat het ook na 24 uur kan zijn....
    verder las ik ergens dat zelfs 1 op de 5 vrouwen helemaal geen duidelijke stijging hebben.... (!)

we wachten wat af...... maarja we moeten iets toch??!!
    (en NEE ik klaag niet..... Schrijf hier soms dingen dat ik denk... kan ik dat wel schrijven bedoel... ik ben hier ongeduldig aan t wezen over wanneer mn ei springt... maar heb hier al twee eieren rondlopen..... hoop niet dat jullie me dat kwalijk nemen hoor.... zo bedoel ik het iig niet...;)

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Loe hoe is het met je vandaag?
    Kan je steun vinden bij Loeman.
    Wel fijn dat hij het positief bekijkt,
    zo kan jij er ook wat beter tegenaan.
    En wat hij zegt, er is nog niet gezegd dat het IVF wordt toch.

Maar voor de rest SUCKS it natuurlijk,
    dat ben ik eens eens eens eens.
    Dikke knuffel voor jou ;)

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ach, als ik over mijn schoonmoeder begin ... pfffff.
    Dan heb ik genoeg verhalen. Heel vermoeiend.
    Ze is best lief, maar heeeeeeel erg claimerig en heeeeeeel erg beschermend naar haar enig zoon.
    Maar zaterdag zijn we er even op uit geweest (toch om een beetje te gemoed te komen), om cadeautjes voor Mees te kopen. Verjaardag én sinterklaas uiteraard.
    Het was zelfs gezellig (en dat kan ook best hoor, maar als je een vinger geeft dan ...), zij heeft cadeau's gekocht die IK verantwoord vind en bij hem past. Dus een pluimpje voor haar.
    (Geloof mij dat zeg ik niet snel en vaak ;))

Over Sinterklaas gesproken. De nieuwe is niet oud en komt ook niet uit Spanje, maar die komt uit NL en hij heet SinterMees :D.

Ja ik heb ook al aardig wat cadeautjes ingepakt, vind ik ook leuk.
    Wij zijn nogal van de crea.
    En deze week (hoop niet woensdag als ik bij de kliniek ben) komen er nog een aantal cadeau's binnen. YEAH. Ik heb voorpret.
    Wil niet dat het bij de buren wordt gezet, dat zij al kunnen zien, wat Mees allemaal gaat krijgen. (Het zijn van die alles willen weten mensen).

Ohw, hebben 1 op de 5 vrouwen geen duidelijke verhoging?
    Waar heb je dat gelezen dan?
    Maargoed, daar zal ik niet tussen zitten hoor en bij jou waarschijnlijk ook niet. Je weet niet wat je lichaam doet, en dan ga je van allerlei redenen zoeken die er 'luister' misschien niet zijn.
    (Onderstreep het even, omdat ik niemand bedoel pijn te doen met wat ik schrijf he ;)).

Je schrijft het lekker van je af, dat mag toch.
    Dat lucht op en maakt weer plaats voor goede gedachten.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee meiden,

Hier ben ik weer eventjes. Ben supergelukkig met m'n kaartje en... een positieve ovulatietest :D Deze ronde gaan we nog niet benutten (we zijn braaf, tis nog geen december) maar ben zo blij dat ik iig een ei heb (gehad)! :D

Wil ook echt weer wat meer gaan bijhouden... :) Maar jullie gaan zo hard af en toe dat de moed me in de schoenen zakt... ;)

Fijne dag nog!

5. Seth

Seth Niet meer actief

ZVDH...
    hier is mn vriend ook enigskind... en vader overleden toen hij 8 jaar oud was.... dus schoonmoeder ook claimerig....
    errrruggg herkenbaar dus....
    Mijn zoontje lijkt ook nog als 2 druppels water op mijn vriend, dus soms het idee dat het "hun" kind is.... en niets van mij bij...
    Schoonma is hier ook aardig ingedimpt.... goede bedoelingen of niet... ze zag zich als lid van ons gezin....
    (en begon ook zo te praten)... maar heb duidelijk een lijn getrokken...

hahahahaha weet ff niet meer waar... en IK weet dat ik dingen probeer te verklaren.... en op internet vind je natuurlijk altijd wel iets wat je standpunt ondersteund... of juist niet... :D

Had ik maar een glazen bol....... hmmmmm aan de andere kant.. als je dan ook alle ellende (in je leven) zou zien, waar je doorheen moet....;)
    Nee laat maar zitten..... ik wacht wel gewoon.. :D

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    He hallo Marb

Nu maar hopen dat je een mooie regelmatige cyclus hebt. en niet te lang op zoek moet naar je volgende ei

7. Seth

Seth Niet meer actief

Dat is dan wel weer apart..... in de kader van de sinterklaas......
    Wat zit er in jouw schoen.....?! ja mn moed... hahahahaha...

gefeliciteerd met je ei!! :)

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hahahaha, zo las ik het ook, maar je was me voor :D

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Doe ik gewoon dat de eisprong wel is geweest! Zo ziet het kaartje er wel uit en die temp is mijn zwangertemp!

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Marb, super dat je je ei hebt gehad.
    En... het is bijna december ! ! !

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Seth: wat een vaag kaartje heb jij :( Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is irritant!

@ ricmar: jij zo te zien tegen je ei aan! Hoop dat je ei snel komt, des te eerder ben je ongesteld en kan de volgende ronde beginnen!
    Is het in je mond trouwens weer helemaal oke?

@ maranka: maar jouw ei is toch ook geweest zo te zien? Vind dat je een mooi kaartje hebt, hoor!

@ Sammie: je hebt geen banner en geen kaartje, dus kan mezelf niet helpen uit te vinden hoe het ervoor staat bij jou. ;) Hoe is het?

@ Mosa: Hoe is het met jullie meisje? Ik hoorde dat er ergens een foto zou zijn, maar heb m nog niet kunnen vinden... :(
    Geniet ervan.

@ all: fijne avond!

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Marb,

Denk vandaag of morgen mijn eisprong, zit op dag...... even kijken...17 :)
    Verder alles goed, slaap al 2 dagen slecht, denk zenuwen voor woensdag :)

13. Loe

Loe Niet meer actief

Eh...........de dokter van de fert.kliniek belde net. Loe heeft een progesterongehalte van 22! En da's natuurlijk niet zo uitmuntend, maar hij is in de kliniek geprikt twee dagen na de pregnylinjectie! huh???
    Zou het dan geen luf ei zijn?
    Moest vanavond pregnyl injecteren en doorgaan met oestrogeentabletten (au knabbel en babbel). En vandaag heb ik nogmaals progesteron laten prikken, hij wilde graag weten wat ie dus vandaag was. Maar kom op, hij moet dan toch vandaag wel hoger zijn dan vorige week donderdag he!

Ik snap er niets meer van............jullie?

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Marb
    lief dat je het vraagt, de laatste hechtingen gaaner nu echt uit en er zit nog een kleine zwelling, maar komt helemaal goed nu denk ik zo.
    Het is nu tijd voor een positieve golf(dubbelzinnig)
    Denk idd dat ik vlak voor ei zit veel slijm (sorry voor details).
    Denk wel dat alles iets opschuift hopelijk voor de kerst nog een kans..

Jammer dat je de foto van de prachtige meid van Mosa niet kon vinden

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Misschien is er dan toch een ander eitjes gesprongen en had je er deze ronde toch twee.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe, Ik snap het wel, want dan had ik het toch wel goed :p

En 22 is echt hoog voor 2 dagen na spuit! :D

Spannnnnnnend!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    loe je temp is ook mooi gestegen maar dat kan ook door de pregnyl komen weet ik uit ervaring hopelijk dus wel een eisprong voor je, mijn duimen draaien op volle toeren.

18. Loe

Loe Niet meer actief

huh? nee, had er geen twee volgens mij.......
    die van links was 18 en die van rechts 11 toen ik de pregnyl zette.....als je op mijn kaartje kijkt, zou ie op de dag van de pregnyl al zijn gesprongen. ik snap er geen donder meer van. Zeker omdat dat ei er donderdag nog zat. Er waren geen andere eitjes. Doc zei dat het ei nog even er zo uit kon blijven zien als dat ie eruit zag voordat ie sprong?

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Een eitje zie je niet op een echo ;)
    De follikel is ook even groot nog ruim 1 dag na de eisprong en dus ook troebel omdat hij dan gesprongen is, dus dan moet het eitje woensdag heeel vroeg gesprongen zijn..(s'nachts) en dan heb je woensdag al een stijging.

Ben benieuwd naar je volgende Progesteron uitslag.

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoop echt dat je je ei hebt gehad

Deel Deze Pagina