@ Loe, ja maar dan kan die van 18 gesprongen zijn en de pregnyl zorgt ervoor dat je eitje een laatste groeispurt krijgt. Het kan dus dat het eitje van 11 mm gewoon doorgegroeid is en die nu dus nog gaat springen. Het is wel uitzonderlijk dat dit gebeurd (dat je eitje verder groeit i.p.v. meespringt, maar BOEIEND NOG EEN KEER EEN KANS ), maar 22 is echt mooi hoog 2 dagen na je eisprong!! Dus ik vind dit wel positief hihi.
@ Sammie: kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent hoor! Alvast heel veel succes voor woensdag! @ Loe: ik snap het ook niet helemaal. Maar hoog progesterongehalte is goed! En hoge temp ook! Dus jij bent goed deze ronde. Spannend hoor! @ ricmar: het is idd tijd voor een hoop positiviteit bij jullie! Duim voor volgende ronde.
eh........babii.........toch geen twee eitjes he? ik vind t wel spannend nu. Woensdag wordt blijkbaar spannend voor velen van ons.
ja, zeker door dat stabiele he..... Hai Marb, leuk jou ook weer te zien. Ei zien ik? Dames, ik denk nog steeds luf....ik heb dat ei zien zitten. Maar raar is het wel.
Loe en het mysterie van het ei (tis Sinterklaas hoor, geen Pasen! Je mag geen eitjes wel/niet verstoppen! )
Haha Loe, het zou wel heel apart zijn als er dus 1 is geknapt en de ander verder is gegroeit. Je hoort dit niet vaak hoor . Meestal springen de zwakste mee en dat wordt een menstruatie, maar ze groeien niet heel vaak mee. Dus je bent een uitzondering als het zo is hihi. Ik duim voor je hoor . Beter 2 dan 1 zeg ik altijd .
Loe er zit niks anders op dan toch weer af te wachten, helaas bestaat een groot deel van onze cyclus uit wachten eerst op het ei dan weer wachten of ongi wel of niet komt. pfff duimduim ps is het bij jullie ook van dat heerlijke weer?? (NOT)
Hier een keiharde storm, veel regen en onweer heb ik nog niet gehoord... Echt weer om de hele dag in bed te liggen!
Pffffffffffffffffff Pffffffffffffffffff * Is de eipijn aan het weg puffen * Dacht dat ik er geen last meer van zou hebben na mijn operatie,althans, vorige maand voelde ik op een druk na niks... Maar nu.... au! Pfffffffffffffffff Pffffffffffffffffff
wij nemen vrij als er voldoende bezetting is (waarneming gebeurd niet vaak hoor) des te meer genieten we van een extra vrije dag sammie neem lekker een kruikje