Hoi meiden, Wel bijgelezen, maar geen tijd om echt te reageren. Volgende keer weer, maar jullie gaan ook erg hard hoor @ Loe, nou nou, wordt het misschien toch nog spannend! Hopelijk idd geen LUF-ei dan! Ik duim voor je! @ Marb, wat goed dat je een eisprong gaat krijgen! Precies ook op tijd, dus fijn dat jullie er echt voor kunnen gaan volgende maand! Enne...ik heb inmiddels wat foto's van Veda in mijn album gezet @ Ricmar, fijn dat je mond nu eindelijk opknapt, werd ook weleens tijd! Nu idd tijd voor positieve dingen! @ All, knuffel, fijne avond nog en alvast weltrusten!
Nee heb bijtjes, maar kon even zo snel het verschil niet zien haha (zeg, ben ook niet meer de jongste he!) Mosa, ik smelt.........
Fijn om te horen, dat je weer een ei hebt gehad..op naar de december ronde..hihi.nog effies geduld hebben..
Hihi, ja ik geniet maar even van mijn stemming, die toch weer opleeft met een kansje he. Ricmar draai de cijfers maar om, dan heb je de waarheid.
Hallo meiden, Toen wij aan het klussen waren voor ons zoontje heb ik ongeveer 2,5 jaar getempt. Vanaf deze maand hebben we zoiets van als ik nu zwanger zou raken van nr.2 zou dat mooi zijn maar we hebben verder geen haast. (we willen nog niet weer de mmm in) Maar omdat ik hele lange cyclussen heb wil ik graag een beetje weten waar ik in mijn cyclus zit. Nu heb ik ff een vraagje; Vannacht om 04.00 uur werd mijn zoontje wakker, ik dacht werkelijk dat het s'ochtends was en tempte toen 36.1. Een uur later weer in slaap gevallen en om 08.30 uur (normale tijd) weer getempt was ie 36.7. Welke temp moet ik nu aanhouden? Ik weet niet precies meer wat ik in zo'n geval ingevuld had....??