Ok dat is wel fijn om te weten, nou was mijn temp vanmorgen al 35,9 (gisteren en eergisteren 35,7 en daarvoor gemiddeld 36,2) dus ben benieuwd, hoop wel dat hij morgen hoger is!
Zit nu op dag 14 en heb ei meestal op dag 12/13 dus denk ook dat hij al geweest is. Hebben wel goed geklust, op dag 10,11 en 12. Heb nu ook een beetje zwaar gevoel in buik en gevoelige borsten (heb ik altijd na ei). En slik etos pillen (je weet maar nooit).
Hier heb ik vandaag al 15 keer mijn kaartje bekeken om te zien of ik afgelopen weekend met die vage tests misschien toch mijn ei heb gehad. Was zaterdag de hele middag misselijk, en lees her en der dat sommigen dat ook met hun eisprong hebben. Ben dus met 3 dingen tegelijk bezig: werken vriendinnetje steunen tempkaartjes + internet zoeken en bekijken Heb 't warmwarmwarm, en mijn buik gloeit ook weer mega. 2 dagen stil geweest (ma/di) maar nu weer helemaal terug, mijn straalkacheltje. Zo verwarrend.
Ik had net een posi ovutest ben ik wel blij mee. Dus flink klussen en over 2 weken positesten is de planning.
Molly het kan best zijn dat je eitje toch is geweest, zal de komende dagen wel uitwijzen. IkDus, ik zou wachten tot min. 15 DPO!
Hoi hoi, Ik ben vandaag dus naar het zh geweest om eitjes te meten en bloed af te laten nemen. Ik had 2 eitjes 1 van 12 mm en 1 van 14 mm.Moest vanmiddag bellen voor de uitslag,en moet nu zaterdagochtend terug komen,want dan gaan ze weer de eitjes meten en bloed afnemen,hopelijk zit ik dan vlak bij mijn eisprong. Nu was het in ieder geval nog niet zover. Ikdus,tja moeilijk te zeggen wanneer je moet testen,lang wachten tot 17 dpo is mooi,maar ikzelf zou het niet kunnen. Freesia,balen van de ongi meid. groeten Simone
Weet ik, Mieke. Ik had het zo warm dus dacht ik kijk even. 't Is 0.5 hoger dan gister op hetzelfde tijdstip.