Nee Maranka, dan moet ik samen met Mees op pad. Lief bedoeld meis, maar dat doe ik niet. Morgen ga ik gewoon LUMC opbellen en een afspraak maken. Ik leg meteen het één en het ander uit, zodat de afspraak niet lang op zich laat wachten. Nu ben ik gewoon op, moe en toe aan ff op de bank liggen en niets. De pijn is niet fijn, maar niet ondraaglijk. Het is eerder heel vervelend bij het bukken en lopen en aan tafel zitten met je gulp dicht. En met hoesten ook. (Is dit herkenbaar Loe? En als het nu eens een cyste is, hoe lang kan het duren dan voordat je ongesteld wordt? Ben ik misschien een PCO 'geval'! Nou moe. In het verleden heb ik wel cystes gehad. Nou ja .. ik moet morgen maar even afwachten en de afspraak etc. Ik ga wel meteen vragen of ik niet voor Doedel kom, want dan hoeft het voor mij niet. Dan is het op goed geluk. Weer een stap niet verder. Morgen ga ik toch maar de ovu-testen weer bestellen en zelf weer aan de slag tot ... tot, tja tot niet Sinterklaas, ook niet Sint Mees, maar tot Sint juttumes Als ik dit schrijf lijkt het wel alsof ik een toneelstuk aan het schrijven ben DRAMA Tsssss (gebruik geen pff, want dat gebruiken we ergens anders voor. Dames die het kunnen gebruiken: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
hihi ik zit ook bij de zwangerschaptestengluurders af en toe mee te lezen en ik sta elke keer weer verbaasd hoe vroeg mensen testen. En hoe slecht ze hun cyclus kennen.
hahahahahaha... heb je onze testverslaafde weer...!!! nou... als persona... en FF... (nu ik die ene datum heb uitgeschakeld), slijm baarmoeder en alle andere tekenen kloppen... zou ik op StMees-dag mogen testen..... denk dat ik ook probeer.... om dit aan te houden...omdat ik niet weer te vlug blij wil zijn.... (als hij positief zou zijn dan)
hahahaha ziet t ook vaak...... heb je nog even geback-up bij diegen die al wilde testen.. maar 4 dagen na haar eisprong zat...
Weet je wat geinig zou zijn, als het vandaag mijn ei-dag is , wat de pijn betreft he! Kan het niet checken, want die F*king ovu's zijn op. Had ik ze toch maar alvast besteld. You never know. Net ff bij FF geweest en als ik daar nog ff drie maal een hogere temp invul krijg ik een vette kruis. Misschien wordt het een lange cyclus. Als het om deze rede gaat mag het van mij. Zal wel niet, but toch
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFF..... ff terugblazen van ZVDH.... heb je geen persona tesstaafjes meer....???
ooo daar zit ik ook telkens te kijken maranka. Heeeeeeerlijk! En de gluur en stuur topics. Geweldig. ZVDH, eh he gat ik wil je niet bang maken, alleen wat meegeven. Kijk het nog even aan,maar een grote cyste is niet goed, daar krijg je eenkuurtje voor om die weg te krijgen. ZEker alshet een 'vieze'cyste is, dat is een cyste niet gevuld met vocht,maar bloed geloof ik. Dat noemen ze een chocoladecyste. Zou het even met de huisarts overleggen. 1 echootje lijkt me toch wel fijn. Maar doe met mijn informatie wat je wilt hoor, voel me alleen zo schuldig als ik het niet opper.
Hihi die is nog erger dan mij. Wilde net geen namen noemen maar bedoelde idd haar. Ga even afsluiten. Heb visite!
Hallo heb even terug gelezen en sta verbaasd over hoe mensen behandeld worden Loe wel spannend kaartje verder iedereen dikke knuffel
Dank je Loe, is goed hoor. Ik heb er idd net over gelezen. Moest wel een beetje gniffelen, wat betreft 'Chocolade' cyste Ben nl gek op chocolade Maar ik houd het in de gaten hoor. Als het erger wordt dan gaat Zijvandehoek er wel achteraan hoor. Dank voor de info hoor, heb liever dat je het wel geeft Ik hou van eerlijk- en oprechtheid
sommige artsen zijn echt horken (sorry) Ik dacht dat ik alleen zo'n arts hier in stadskanaal had maar er zijn er dus meer...