Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mieke, dikke knuffel van mij.
    Iedereen eigenlijk gewoon een dikke knuffel van mij.

Ik geloof dat ik hier laatst had verteld over een man die zwanger was. Blijkt een transseksueel te zijn, dus een voormalig vrouw. Ik was al zo verbaasd dat iemand echt tweeslachtig en vruchtbaar zou zijn.
    http://www.telegraaf.nl/buitenland/3698 ... tml?p=12,1

Mieke, ik ga niets weghalen, juist die eisprong is het enige wat 100% zeker was ;)

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ja zaadonderzoek was goed, en ik ovuleer gewoon en de eierstokken zagen er goed uit.
    Maar soms denk ik wel eens is dat wel genoeg, zo'n onderzoek.
    Misschien laat mijn slijm de zaadjes wel niet voldoende door of zo?
    Nou ja, geduld.

Molly, ja daar heb ik ook van gehoord.
    En oke, ja dat is ook zo. Maar ja je probeert toch wat te zoeken he.

Ikdus, tuurlijk snuffel gewoon nog maar hier rond hoor!
    Heel goed, dat je je even wat meer op Spanje gaat richten ;)
    De tijd vliegt om.

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mieke, balen dat ie zo omlaag keldert... maar zegt idd nog niet. Je twijfel ken ik, ik heb besloten vrijdag bij de HA - ondanks dat alles er op wijst dat het zaadproblemen zijn - toch een doorverwijzing naar de gyn te vragen om na te laten kijken of alles bij mij goed zit.

Aquilegia, fijn dat je toch gewoon rond dag 15 je eitje lijkt te gaan krijgen :) Dikke knuffel!

Molly, blijft allemaal maar raar met dat lijf van jou :-? Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

Hier mijn kaartje van vandaag:

4. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mieke, mocht je je vervelen, je mag aan de hand van mijn kaart best een nieuwe testkaart maken hoor ;) :)

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Dit is mijn kaartje tot en met vandaag. Zit er stiekem toch aan te denken de 20e ofzo een eisprong gehad te hebben. Alleen geen auwe borsten zoals voorheen. Of misschien moet mijn ei nog komen of mijn ongi... ach we kunnen er nu toch niks van zeggen.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wel een flinke tempstijging op dag 20 idd... maar daarna is je temp eigenlijk gewoon gelijk aan ervoor. Frustrerend :-?

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha Molly, tja heb niet zo'n drukke dag, net maar besloten dat ik mijn kwartaal ga afsluiten en weer centjes aan de belastingdienst moet overmaken :(

Mupkuh, ik kan er ook geen eisprong uithalen hoor.
    Vervelend zo'n lange cyclus je lichaam is wat in de war.

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meiden wat een elende allemaal he. Mijn man kan de laatste tijd ook niet goed meer presteren baal er van, maar het is natuurlijk niet vreemd als je al een lange tijd bezig bent en het 2 x fout is gegaan. Ik heb gelukkig wel een afspraak bij de gyn alvast gemaakt. Zij had gezegd als ik nog niet zwanger was voor juni dan mocht ik in juni terugkomen, dus ik dacht vandaag laat ik eens proberen om nu alvast een afspraak te maken en ik mag 4 juni al komen dus daar ben ik wel blij mee en dan ben ik erg benieuwd wat haar voorstel is.
    Ik wil iedereen ook een dikke knuf geven en tja mijn kaartje stelt nog niets voor ik plaats hem pas als er wat op te zien is. hihi.

xxx Joyce

9. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Volgens FF heb ik mijn eisprong gehad. Het klopt alleen niet in verhouding met de vorige cyclussen. Ik ben net bij mijn fert. arts geweest en vertelde haar wat FF gezegd had. Ze is met een echo gaan kijken en alles wees erop dat FF gelijk heeft gehad. Dit is mijn kaartje

Ik twijfel nog of het zo is.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mijn cyclus is inderdaad erg lang wel jammer zo vind ik. Maar ach we zullen zien hoe het loopt. Ben al lang blij dat hij redelijk stabiel is en ik geen bergen zie.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De wintersport is ook wel voorbij nu.
    We willen nu alleen maar vlakke stranden zien en alleen een stijging omdat de zon schijnt.

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    oi Dames,

Hier mijn kaartje:

Ook nog geen positieve ovu test!
    Denk dat ik weer een lange cyclus krijg!
    Maandag naar de gyn, dus dan kijken wat ie zegt! (ik moest tempen van hem!)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik denk dat je je ei heb gehad hoor Lola

14. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Jessica, als FF het zegt kan ik begrijpen dat je het nog niet gelooft maar als de echo het dan ook zegt.....

15. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ja eigelijk kan die niet liegen. Mijn eierstokken waren leeg en er was veel wit tezien op de echo en volgens de fert. arts hield dat in dat ik na mijn eisprong zit. Ik twijfel er nog over omdat ik dan voor de 2e keer sinds januari vorig jaar een normale cyclus ga krijgen.

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ohja? Zou het? Hoezo denk je dat! Ik ben niet zo thuis in het tempen! :oops:

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lola je zegt dat je ook ovulatie tests gebruikt, en dat je nog geen posi test hebt gehad.... toch?
    Maar gezien je tempstijging zou je bijna denken dat je wel je ei hebt gehad, alleen zijn het hele kleine stapjes, jammer van de dagen ervoor dat je niet getempt hebt.

En tja het kan ook dat ie nog moet komen en dat ie straks weer zakt hoor.
    Misschien ook even je OPK tests invullen, dan kan FF beter het verloop bepalen.

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Grappig kaartje van Tweety 123 in tempkaartjes zwangeren.

Trusten.

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Molly, hoe gaat het met je? Nog een hoge temp of misselijk of is het allemaal wat gezakt? Heb je zelf het idee of je ongi eraan komt of nog steeds geen voortekenen?
    Misschien anders in het weekend nog eens een testje wagen?

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Ja idd, die temp zakt enorm en toch zwanger.... je zou bijna denken dat als ze nog even doorgetemp had, laag gebleven was en dan weer was gaan pieken...
    Beetje zoals jij Mol.

Deel Deze Pagina