maranka Kan makkelijk hoor.....!!!! ik ging met mn dochter ook testen omdat ik harstikke misselijk was... (en dacht nog niet eens zwanger te kunnen zijn....) gewoon met middag urine en echt duidelijk positief...... Mijn ervaring is dat als je lichaam voor een tweede/derde/etc. zwanger is net of je lichaam dan heftiger reageert op hcg hormoon.....
Jij bedoelt meelezen vanmorgen ZvdH? Ik was aan het bijlezen en ondertussen Jasper aan het vermaken. Jasper is heel makkelijk met brood eten. Je zet hem gewoon een broodje in stukjes voor zijn neus en die peuzelt hij dan heerlijk op. Kan ie helemaal zelf! Avond eten overigens ook.
hahahaha... ja hoor... zet MIJ er maar voor.... omdat JIJ mevrouwtje ongeduld bent..... Nee joh... jij hoeft echt niet te wachten.. je ziet ons allemaal wel verschijnen bij de augustusmama's...... (we blijven positief dames...)
Zit net even te tellen, maar dit zou dan zwangerschap nr 4 zijn. Herkent iemand hier ook hoofdpijn als symptoom van zwangerschap? Ik vind het meer bij een ongi passen.
Als ik als eerste hier naar de augustusmama's ga dan kom ik julllie hier allemaal persoonlijk vandaan halen!
Ja ikke... had heel veel hoofdpijn bij mijn zoontje..... en heb toen zelfs de huisarts gebeld.. maar die erkende het NIET als zw.symptoom.... MAAR... (ja daar komtie weer) ik heb ergens gelezen dat het vaak in de zwangerschapsvoorkomt.. door wisseling hormonen..... ga t ff opzoeken voor je.....
O jee, misselijk, hoofpijn, hoge temp en donkere tepels. Hmm Zou ik zwanger zijn....... Maar serieus. IK HOOP HET ZO ! ! ! Vind het wel opmerkelijk dat deze symptomen allemaal zo snel na die dip zijn gekomen. Hopenlijk laat mijn lichaam me niet in de steek.
Natuurlijk lees ik mee..doen mijn best tenminste, maar iedere dag probeer ik even een beetje bij te lezen en te reageren.. Ja ben behoorlijk druk, werk in de zorg en dus erg onregelmatig, daarnaast mijn gezinnetje en natuurlijk mijn therapieeen... 3 x per week fysio en 1 keer per week bekkenbodemtherapeut. Heb tijdens de zwangerschap van ons kindje en na de geboorte er een behoorlijke bekkeninstabiliteit aan over gehouden.. Gelukkig gaat het nu weer een stukje beter, maar moet wel veel mijn therapieen blijven volgen Ook hebben we een cattery waar veel werk inzit en lopen af en toe ook shows met ze..
Die onzekerheid is echt vreselijk...maar hoort er denk ik wel een beetje bij; denk dat iedereen dat wel eens heeft die hier op het forum zit Ja hebben flink ons best gedaan om er iets moois van te maken..hihi.. en de naam vinden we zelf ook erg leuk..hihi.. Jij hebt ook een mooi amnnetje hoor..hahaha..kleine hartenbreker..
Zeg Seth, geen foto én geen avatar En Nbroen, ook ik heb vaak deze site gewoon open staan en ben ondertussen druk bezig en zekers met dat kleine mannetje hier. Ik moet hem steeds meer in de gaten houden, dat hij niet alle spulletjes pakt, die die beter niet of niet mag pakken. Ben bezig met de stoelkussens van de eettafel aan te passen naar mijn smaak (van mijn man voor mijn tijd). Dus spelden enzo mag Mees toch niet te pakken krijgen. Plus zodra ik aan de eettafel zit te werken, kom hij onder de tafel via mijn benen omhoog, maar knalt dan telkens met zijn hoofd tegen de onderkant van het tafelblad, dus dan MOET ik wel achteruit met mijn stoel en wil hij op schoot. Zodra hij op schoot zit, wil hij eraf
Geen hartenbreker maar een hartendief. Ik ga hem wel leren respect te hebben voor meisjes/vrouwen ONZEKER WIE WIJ haha volgens mij ieder om beurten wel hoor. Is het t ene niet dan is het t ander wel. Gelukkig hebben we steun aan elkaar.
heb een tijd gelee zo'n avatar gemaakt... maar werd er hier schijtziek van dat ik elke keer dat ding er weer neer moest zetten.... omdat ze toen zo bezig waren met de site....... Vond het op de oude zw.pagina ook allemaal duidelijker... ofja.. moet zeggen dat ik me er nu niet meer zo inverdiept hebt... zal binnenkort wat foto's plaatsen.... beloofd...
ik ben jaloers.., zit nu al ruim 30 minuten met die kleine meid van me aan tafel, maar heeft pas een 1/2 boterham op Mevrouw heeft in de gaten dat korstjes er ook af kunnen en het beleg ook...als alles wat ze lekker vind eraf is gesabbeld zegt ze op en kiepert vervolgens haar hele bordje overboord..:x:x