hahaha..heel herkenbaar..wacht maar tot ie echt gaat lopen, dan kan hij bij nog meer verboden spulletjes komen.. Die kleine meid van mij wil ook steeds op schoot en probeert dan ook steeds aan mijn laptop te komen, maar dat mag niet van mij en dan is het brullen hihi..
dames ga even naar het ziekenhuis toe om mijn ponskaartje op te halen, was ik van de week vergeten weer mee te nemen..hihi..en daarna nog een ritje naar de apotheek toe voor weer een nieuw voorraadje clomid Spreek jullie later!!!
Dat gebeurd hier ook hoor. De korstjes worden vaak overboord gekieperd. Maar als ie echt trek heeft eet hij ze wel op. Ik doe er dus niet moeilijk over en gooi wat ie laat staan weg. Is meestal gelukkig niet zo heel veel. Maar hij eet voldoende.
Mijn peuter eet nog niet eens zn korstjes.... maar vind het prima.... zolang hij goed groeit... genoeg eet.... genoeg beweegt.... en er aan de onderkant weer vanalles uitkomt... zal het wel goed zijn
Net afdeling herhaaldelijk miskramen gebeld. Verhaal gedaan. "Even wachten mevrouw, dan verbind ik u door ... Duh "O mevrouw, als u een afspraak wil maken, kan dat morgenochten op het 'herhaaldelijk miskramen' spreekuur . Morgen maar weer bellen dus. Hoop dat het uiteindelijk niet nodig is, maar toch ingeschreven is ingeschreven ... maar het schiet niet op dus. Tssss Zit hier ook nog met een ongeduldig jochie, dus ik ga ff de deur uit. FF wandelen met 'm . Laterrrrrr p.s. Toen ik aan het bellen was heeft Mees zijn luierbak open gemaakt en daar zat JUITST poep in. Door zijn hele kamer heen Pff En hij zit ook nog in de tijd als ik hem wil verschonen van zijn poep, dat ie alle kanten op gaat draaien behalve de goeie. Pfffff Voeten onder de poep etc Maar genoeg over kindjes, zitten hier zoveel meiden die nog geen kindje hebben he
Hey meidne, Mijn HSG onderzoek ging niet door. Mijn baarmoedermond zat echt zo onwijs hoog dat als me gyn dit onderzoek had gedaan ik veel meer pijn had van de eendenbek dan het HSG onderzoek. Waarschijnlijk volgende maand krijg ik een HSG onderzoek met een roesje. MOchten ze ernstige afwijkingen vinden kunnen ze gelijk een laparoscopie. EHBO ben ik voor geslaagd en heb morgen mijn FM. Vandaag was daar geen tijd meer voor... Zal even een ovu test doen om te kijken of er een eisprong in zicht is, maar geloof het niet hoor. De medicatie onderdrukt het, vindt het alleen raar dat mijn baarmoedermond zo hoog zat, dat betekend volgens mij dat je vruchtbaar bent.
Hallo Meiden , wat kunnen jullie kletsen even ego-en heb poli gyn gebeld en verhaal van laat ei(of eigenlijk geen ei) uitgelegd. Ze hebben het voor gelegd aan de gyn en vooral het verhaal van de medicatie wisseling. Om kort te gaan , men heeft overlegd met internist en moet nu maandag stoppen met deze medicatie en oude bloeddruk tabletten weer gaan slikken (wel iets hogere dosering) Moet maandag eerst urine inleveren en bloedprikken ook progestoron. Baal er van maar ben nu blij dat ik er achter kom en niet in een IUI cyclus. enige nadeel is nu dat de allergie testen niet door kunnen gaan... maar ja ik wil eerst zwanger worden hoor heeft nu lang genoeg geduurd Hier nog nieuws??
Goh, heb je je zo zenuwachtig gemaakt en dan ... nouja dat weet je zelf. Aan de andere kant wel 'fijn' als je een roesje krijgt als de gyn de HSG uit gaat voeren. Tis wel weer wachten, dat wel. Gefeliciteerd dat je geslaagd bent voor je EHBO. Helemaal super. Dat zal een fijn gevoel geven.
Ja ik heb een fijne gyn en gelukkig denkt hij aan het belang van zijn patiënt. En doordat mijn BM zo hoog zat kan het zijn dat ik al vruchtbaar ben... Wel raar, want het is pas cd9. Ga toch even ovu testen halen (met een smiley) zelfde geldt knapt ie wel ineens zelf... Ben ook waterig van onderen.. Of dat de zenuwen zijn geen idee .
Is toch prima beetje egoïstisch zijn. Nix mis mee. Goed voor je ik zorgen. Jij hebt ook een vette HUG nodig Bent er maar mooi klaar mee. En ja, eerst zwanger worden en die allergie test komt dan wel weer. Of hier nog nieuws is, hihi lees maar terug. Veel leesvoer, dus pak je leppie, ga op de wc zitten en ga een uur lezen
Babii zei: Ben ook waterig van onderen.. Of dat de zenuwen zijn geen idee . Onderbroek aantrekken je bent loops
NOD 30 -11 Maranka 01 -12 Loe 02 -12 NBroen 06 -12 Seth 08 -12 Sammie 10 -12 Zijvandehoek OUDE AFSPRAKEN 25-11-2009: Zijvandehoek: Medisch Centrum Kinderwens Tsss. 25-11-2009: Loe: 25-11-2009: Sammie: 26-11-2009: Babii: HSG onderzoek incl. FM NIEUWE AFSPRAKEN 01-12-2009: Skatjuh87: FM bij de fert. verpleegkundige 10-12-2009: Sammie: 2e afspraak IVF arts 15-12-2009: Loe:15 december Spaarne ziekenhuis ONS EIGEN TEMPCLUB TESTMARATHON: 08-12-2009: Sammie, Seth, Zijvandehoek
ZvdH nog geen ongi gevoel?? spannend of zeg ik nu iets raars Babii fijn een goede GYn die meedenkt en je leed bespaard Is er al nieuws van BEG? of zit die niet hier (nadeel van verschillende topics bij houden)
Geen ongi gevoel, en mijn temp is vandaag eentje omhoog, dus als ie nu hoger gaat (blazen dus) en blijft, dan is er een kans dat gisteren mijn ei is geweest. We hope. Sammie haar temp is omhooggeschoten en Seth is zo hot, dat die temp ook lekker gaat, dus hebben we een marathontest gemaakt voor hier Maranka gaat eerder testen, die houd het niet meer (lol) Idd heeeeeel fijn en belangrijk als je gyn goed en menselijk mee denkt. Zoooo fijn als ik die ook kon vinden. En Beg zit in de NOD December. Ja is idd verwarrend of gewoon te veel om ook in andere topics te schrijven en het te onderhouden.
Me ovu test van de CB digi was negatief (gelukkig) anders was ik te laat geweest met klussen. Heb veel witte afscheiding dus me lichaam is wel bezig een eitje aan te maken (hoop ik). Morgen om 11.00 uur gaan we terug voor een FM en dan hopen dat ik in de avond em injectie mag zetten . Dan kan ik in het weekend klussen (broertje is dan weg). IUI gaat helaas niet door deze ronde. MIsschien de volgende, overleg het wel even. Mijn gyn zegt ook dat je baarmoedermond altijd een stukje open staat (ik was bang dat ie bij me potdicht zat). En hij zegt aan je testen van afgelopen maand te zien kan je slijm nooit zuur zijn. Als het zuur is sterven de sperma cellen gelijk en bij jou is er bevruchting geweest. Dat houdt in dat me slijm waarschijnlijk goed is. Laten we hopen dat we nog even lekker zelf mogen klussen... IUI is meer kans, maar de natuurlijke manier van klussen vindt ik veel leuker en spontaner. Zo nu ben ik klaar met me ego berichten
Babii, gelukkig mag je HSG onder een roesje. Gefeliciteerd dat je geslaagd bent voor je EHBO. Ricmar, slaan deze medicijnen nu niet goed aan? En zwanger worden zou bij mij ook een hogere prioriteit hebben dan een allergietest. Ben zo benieuwd wanneer jij de uitslagen van je donor krijgt. Zit gewoon samen met jou in de zenuwen. ZvdH, al gebeld of heb ik erover heen gelezen? Loeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! waar zit je!
Maranka de medicijnen slaan misschien wel aan voor de bloeddruk maar je verstoord mijn cyclus zit nu al dag 18 en heb nog geen ei, laao al een week met buikpijn alsof ei komt. volgens gyn is dit middel goed voor zwangeren, maar niet voor mensen die zwanger willen worden. dus vandaar weer de move naar de anderen en dan hogere dosering