Wij zijn binnenkort ook aan de beurt. Al hoewel ik wel steeds minder hoop over hou. Aan de ene kant heb ik vaak het gevoel dat ik juist wel moet hopen, dan raak je niet zo erg in de put in die wachtweken. Maar aan de andere kant moet je misschien niet hopen, dan is die positest (als die komt) helemaal super! Ach, wat lul ik nou. Een positest is zoeizo super! Nou, we komen er wel meid! We gaan ons doel bereiken.
PFFFFFFFFFFF ik vraag me soms ook weleens af wanneer ik aan de beurt ben. Ben lange na niet zo lang bezig als jullie, maar de hele mmm is toch wel slopend zo nu en dan. Maar als ik zwanger ebn en ons wondertje eindelijk in me armen heb weet ik zeker dat ik de gelukkigste mama ben . @ ZvdH, het kan zomaar hoor dat het erfelijk is... Ik hoop niet dat je het hebt, maar goed er is dan met Clomid goed aan te werken. @ Zeehondje, meissie toch! Ik duim zo onwijs hard voor je ..!!! Je zit nu al zeker 14 DPO he? Hoelang is je DPO meestal na de Pregnyl??? Ik hou hoop hoor, geen bloed geeft moed .
zucht...........ik wil ook......... ben 'blij' dat wij ''maar'' de wens voor 1 kindje hebben......pff.
Hi, 'zit nu op 15 dpo en word meestal op 17 dpo ongesteld. Dit komt vooral door de progesteroncapsules die ik gebruik. T/m 14 dpo en die stelt mijn menstruatie ongeveer drie dagen uit. Dus zondag is dé dag.
Even een knuffel voor iedereen! Het is gewoon KUT dat het bij sommige van jullie zo lang moet duren allemaal! Helaas is het puur een kwestie van geluk hebben, niet meer en niet minder Ik gun het jullie allemaal zó erg en vind het echt heel erg als er weer iemand ongesteld is geworden!
hai veda-mams! leuk dat je langskomt! eh......was net aan het spieken (ja kan het af en toe niet laten sorry) bij het VTT. Jee, als mijn schoonouders zou zouden zijn, zou ik het heel moeilijk vinden er wat van te zeggen, maar wel irrrrrrrrrrrrrritant hoor!
I know, heel irritant Ik heb al niet zo'n goede band met mijn schoonouders, maar wil graag alles goed houden voor mijn vriend maar dan moeten ze niet zo bezitterig gaan doen Maar ja, misschien verandert het nog wel Maar spannend wordt het bij je hè?! Ik duim hoor, ik kan het alleen niet meer constant laten merken hier Ik lees alles, maar tegenwoordig wordt er echt té veel gekletst! Heel gezellig, maar moeilijk al je maar één keertje op een dag langs kan komen.
Ik kan heel goed begrijpen dat jullie de meiden missen. Je hebt toch een bepaalde 'band' met elkaar en jij/jullie zitten daar dan niet meer bij, al weet ik zeker dat zij jullie niet vergeten en dat weet jij/jullie ook. Maar toch.... Ik begrijp het heel goed. Dus voor alle 'oudjes' hierzo een extra KNUF and HUG Al wil ik de huidige groep 'nieuwtjes' niet te kort doen
Again, ik begrijp je zoooooo goed. Ook ik heb mij lang zo gevoeld en dat is KUT. Echter de hoop is nog niet voorbij, maar het is nu wel eens tijd, dat ook jij aan de beurt bent
Ach Mosa, we zullen er een rode stip bij zetten, wat het belangrijkst is te lezen haha. O rode stip hebben we niet. Nou in vet gedrukte hoofdletters dan. Zal ik doen als ik echt nieuws heb. Kun je t zo terugvinden. O zeg, ik zou Veda zo op dezelfde manier terugpakken van hun schoot. Ik zou niet zo goed durven tegenover mijn schoonouders (assertiviteit heet dat Loe), aan de andere denk ik dan ook weer: als me iets echt niet aan zou staan, zou ik het maar proberen zo snel mogelijk te zeggen, voordat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren....
Tja ZVDH: en ik vind 37 niet oud hoor, ECHT niet, maar voor mezelf dan weer wel.......ik hoop niet dat ik echt bij de 37 ga komen want dan weet ik het niet.....denk dat ik tegen die tijd de hoop wel verloren ben.
Oef ... om pislink op te worden. Mosa moet haar eigen grenzen trekken en vriendlief moet je daarin steunen. Ik herken herken herken, maar heb het meteen niet geaccepteerd en dat heeft de grond flink doen schudden en ik moet nog opletten. Het is JOUW meisie Mosa, niet van hen PUNT. En Loe, januari alweer 38 YEAH, dat vind ik een mooi getal. Nee hoor Loe ik heb geen moeite met mijn leeftijd. Totaal niet, interesseert mij niet, maar mijn tijd telt wel steeds meer qua zwanger worden van een gezond kindje. En idd GElukkig is Mees daar. Ons wondertje. YEAH
Is wel handig ja, makkelijk te herkennen voor mij Nee hoor, als ik even kan, lees ik wel alles braaf hoor! Ben veel te nieuwsgierig naar hoe het met jullie gaat! Aan assertiviteit ontbreekt het mij ook weleens Maar ik wil niet zeurderig overkomen snap je? Maar nu genoeg over dit onderwerp
Sorry maar moet toch ff in VTM kijken naar het verhaal van Mosa. Dit zijn zukke irritante K*T situaties en ik kan het weten. Straks weer terug
Ik weet het allemaal, maar ik wil dus niet zeuren, het zijn wel de opa en oma van Veda. Gelukkig is mijn vriend het met me eens (in het verleden redelijk wat ruzie gehad over mijn schoonouders, nu ziet mijn vriend gelukkig ook veel dingen en zitten we meer op één lijn), maar ik kijk het nog wel even aan
Nee Mosa, je komt niet zeurderig over. HUP STREEP, anders blijft het door gaan. De ergernis dan ook en dat maakt het voor jullie maar ook voor Veda alleen maar spannender op de verkeerde manier. IK BEN VOOR MOSAFAMILIA PUNT Oja Loe, als jij overal een rode punt neer zet, ga ik nog denken dat je Japans bent
@ Zijvandehoek, mijn vriend en ik zijn al bijna 10 jaar samen en ik heb nooit echt een goede band met mijn schoonouders gehad. Ze zijn gewoon té anders dan ik (in een voor mijn gevoel negatieve manier). Dus ergernissen heb ik al veel vaker gehad, maar met een kindje ben je toch veel beschermender merk ik Maar nu is het goed, ik wil niet jullie topic hiermee vervuilen!
Hallo, we worden hier ook meegedreven op verhalen van Mees, seth's kids en nog meer.......het is geen vervuiling. Nu stoppen daarmee hoor! Ach, snap wel dat het niet zo erg is hoor Mosa, tis geen ramp, alleen irritant! En nu wens ik je succes met je schone ouders en houden we dr over op. Kunt veel beter energie steken in de leukste dingen! zoals.......................HOOFDLETTERS: ER ZIJN LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUKEEEEEEEEEEEEEE KLEERTJES BIJ DE HEMA MOSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEMA - home