Ik weet dat ze leuke kleertjes hebben bij de Hema, ik heb mijn moeder gisteren nog dit jurkje laten halen: HEMA - baby - kleding - new born jurk
lieffffffffffffff! hoe vind je deze: Marktplaats.nl > Gebloemd jurkje HEMA mt 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
deze:Marktplaats.nl > Gebloemd jurkje HEMA mt 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 of de sale van de esprit jurkjes.........
Ja hè?! Morgenavond hebben we de verjaardag van mijn broer, dat wordt ons eerste uitje en dan krijgt ze dat jurkje aan met een wit maillotje
Ook lief Loe! Ik denk dat ik iets van 8 jurkjes in maat 62 heb Ik ben echt gek op jurkjes! Vandaag heeft Veda een jurkje aan die ik als baby nog gedragen heb
Ohw bedoel je het die kant op Daarnet ff snel cadeaus gehaald in het centrum en dan vallen de vrouwen in bosjes voor hem. En weet je HIJ WEET DAT GEWOON
Ik gun het ik gun het ik gun het ik gun het ik gun het je Wanneer moet je weer voor controle dinnetje?
HUH maatje 62 alweer . Bij Mees heeft het wel even geduurd voordat hij maat 62 kon dragen hoor. Hij was ook maar 48cm lang dat hij uit mijn buik gehaald werd Hoe lang is Veda?
Mees heeft o.a. een zwarte romper met gouden letters (iets met ROCK) en een doodshoofd erop. Gekregen van mijn moeder. Die weet BIJNA wat ik leuk vind NOT YOUR TASTE NOT YOUR TASTE I KNOW
Het moet, het moet, het moet!!! :x En het jurkje is een wit met roze gebreit (?) jurkje. @ Zijvandehoek, die Mees Dat wordt een hartenbreker later Enne...Veda kan nog lang geen maat 62 aan hoor! Ze heeft nu nog gewoon maat 50 en 56 kan ze ook een beetje aan maar dat valt nog best wel groot. Maar het jurkje uit de advertentie van Loe was maat 62, vandaar dat ik het over die maat had
Toch alleen maar leuk dat iedereen een eigen smaak heeft En gelukkig ook maar, anders werd het maar een saaie boel! Veda was trouwens 52 cm bij de geboorte, ze denken dat ze in die 2 weken dat ze overtijd was nog flink gegroeid is. En het scheelt denk ik ook dat ik zelf lang ben (1.83 m)
ja ik dacht maar wat groter he, mosa heeft al zat (zie foto's open deur kledingkast haha) in 50-56. Zat even te denken eh...........62, dan was je vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver uitgescheurd mosa. Was t geen kleintje. Gelukkig was t niet het geval. Maar wel leuk, nu weet je ongeveer zomer/winter, maatje! Lief hoor, dat jurkje. ZVDH. Da's nog eens een apart kledingstuk voor Mees Maar ik wist al hoor, dat jij anders wilde dan anders hihi. Controle heb ik voorlopig niet, pas op dag 10, 11 of 12 van de fostimon injecties........moet ik wel ongesteld worden. Dat zou dan de eerst echte keer weer zijn. Ben toch wel bang dat de verkleving er nog zit. Maar meer dan afwachten kan ik toch niet.
Oke Mosa, het is je vergeven Voor Loe PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFf PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff PFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Zeg meiden ik heb best veel cadeautjes voor Mees gekocht. Nouja, omdat dit zijn eerste Sintjaardag wordt.