Het is trouwens alleen als je verzekerd bent bij ZEKUR en niet bij UNIVE zelf. Heb het even voor je opgezocht Dus je hoeft je niet druk te maken
Nou ze beweren dat mijn ziekenhuis alleen voor spoedeisende zorgt gecontracteerd staat ... En ik moet dan naar een ziekenhuis in Nieuwegein! No WaY!
Meiden heb een grove berekening gemaakt zal ca 9 dec ongi worden Dec slaan we over ivm IUI lab dat dicht is Kom ik in jan zo uit Eerste dag van je laatste menstruatie:6 januari 2010 Een beetje vruchtbaar:17 januari 2010 Vruchtbaar:18 januari 2010 Erg vruchtbaar:19 januari 2010 Eisprong:20 januari 2010 Innesteldag:25 januari 2010 Vanaf hier kun je testen:3 februari 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum:13 oktober 2010 Dit jaar was mijn UT op 13 okt Mij ei was op 20 jan Mijn laatste ongi op 7 jan Ik teste op 4 febr positief Toeval??
Ja, maar het is gelukkig maar max. 500 euro per jaar! De rest vergoeden ze alles! Dus ja..... Dan maar hihi stap volgend jaar wel over
Ricmar beetje TE "toevallig" om toeval te zijn.......!!! maarja... ik "geloof" ook echt in die dingen.... Wij hebben hier ook vaak rare dingen met data....... Zou wel heel mooi zijn.... als het dan ook raak mag zijn!!!!!!!!!!!
Whahah Ricmar, dat is zeker toevallig! Ik had me eerste eisprong precies in de periode dat ons eerste kindje verwekt is (*helaas wel een MK). Zelfs de uitgerekende datum was hetzelde... Ik dacht toen nog: nu moet het raak zijn! En me tweede eisrpong op me broertje ze 18e verjaardag! Toen dacht ik nog: me mams bemoeit zich ermee, maar helaas... Dit keer heb ik geen toeval meer . Alhoewel, dat zeg ik wel, maar als vandaag of morgen me eitje goed is dan heb ik op 2 of 3 december me ei en toen zijn we gaan samen wonen
Zeg Seth, is dit ook een fase: Als ik Mees wil verschonen of omkleden, dan gaat hij echt ALLE kanten op draaien, behalve degene die ik wil. Heel lastig en allemaal. En helemaal wanneer meneer gepoept heeft. Heb jij dat ook meegemaakt. (Ik hoop dat het maar even duurt, want MEn wat is dat vermoeiend
jaaaaaaa...... en zal ik je eens wat zeggen... nummer 2 is met alles vlugger.... (weet je dat alvast) dochtertje doet het hier nu ook al een tijdje.... + ze heeft dr muts ontdekt... en wil elke keer pakken... ook fijn als ze van voor naar achter onderzit..... (tja piemeltje is natuurlijk eerder ontdekt..) Gaat wel weer over... maar tis idd erg vervelend... stomme is... bij papa "werken ze mooi mee"... Heb trouwens gehoord dat er speciale kussens voor zijn, dat ze minder kunnen draaien... maar of dat echt werkt...?!
Whahaha mijn mannetje belt me net op: Hij: He lief Ik: hoi schat Hij: heel veel succes zometeen, bel je even daarna? Ik: Ja is goed hoor Hij: als we deze ronde IUI moeten dan doen we dat he! Ik: ja ehm... uhm.... Hij: nee niks EUHM gewoon doen lieffie Ik: Ja maar Hij: nee Kim we gaan er gewoon voor!!! GRMPFFFF MANNEN! Iemand enig idee hoe dit aangevraagd moet worden bij de verzekering? Dat kan toch niet zomaar??
@vraag thermometer.... Wat voor thermometer gebruiken jullie...? Kreeg bij FF de opmerking dat mn schommelingen wel eens veroorzaakt kunnen worden door de thermometer... vorige maand gebruikte ik een van merk: Natalis.. met 2 decimalen.... temperatuur opnemen duurde echt lang... (maar heb nu gelezen dat 3 minuten nodig is voor opnemen temperatuur...) De gene die ik deze maand gebruik is "trekpleister'... en is dus instoppen... en soms piept ie gelijk na 3 seconden...... Zou dat helemaal niet goed zijn dan???
nou hier ben ik weer. Wat een problemen dames! Behalve ricmar dan even in haar berekeningen: Ricmar, dat zou fantastisch zijn toch. Ik geloof er ook wel een beetje in moet ik bekennen. Babii, als het niet vergoed wordt, dat kost veel geld hoor iui. Niet om makkelijk te doen, snap dat je graag bij je gyn wilt blijven, maar ik zou wel voor vergoeding gaan! Seth en ZVDH, een springkussen een idee? Dat ze lekker wegzakken? Gna...kan niet meer draaien he! Seth, de braun thermometer is fantastisch. Te koop bij bcc. Piept in vijf seconden. All, sinterklaaskadootjes klaar, loe failliet. whahaha. En...schaam.....alle VIJF pakjes testen weggekocht. Sorry...
Hoi dames, Ik lees hier zo af en toe nog even mee; hoop dat er snel weer wat positieve berichten komen!! Hier alles goed... Bijna op de helft!