Als je het maar laat Seth. Stuur de testpolitie op je af. WE ARE WATCHING YOU en Loe helemaal, zij is zoooooooo testverslaafd, dacht dat ik erg was
Pb, nee hoor gewoon zo. Ik vind n.l nog steeds dat haar gyn niet goed naar haar kaartje heeft gekeken en ze veel later dan zij zelf zegt haar ei heeft gehad. Volgens FF zit ze nu nog maar op 10 dpo. Wilma denkt dat haar ei dus al veel eerder was en heeft al vele testen gedaan. Die dus vaag bleven. Ik vermoed indrooglijntjes. Maar ik moet toegeven dat haar test van vandaag overtuigend was en haar eisprong misschien en dag of twee eerder is geweest dan FF aangeeft. Haar kaartje is te zien in het topic bij temperatuurkaartjes die ze zelf heeft gestart.
Seth, ik gun het haar wel hoor, maar gewoon een beetje minder dat ik het Loe, jou,ZvdH ,Sammie, Babii, Zeehondje, Skatjuh, Ricmar en mezelf gun.
Ja haha Seth geinig die ogen nietwaar En Loe kan wel eens gelijk hebben, wat betreft mijn vogelspin. Heeft zeer fijne zuigers gegegegege MAARRRRRRRR ik kan ze ook naar jou sturen LOE, dus kiek moar uut Het is een zachtaardig spinsoort die ik nog heb , dus NEE ik stuur haar niet naar jullie toe. Als je benieuwd bent wat voor soort spin het is, google dan ff naar Avicularia versicolor female. Ze is prachrig. En Maranka ik heb je een PB-tje gestuurd.
Heerlijk reactie seth. Had wel gezien dat ze exact hetzelfde bericht van haar in twee topics van gluren naar testjes had geplaatst.
ZVDH, ik wil graag heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel foto's van jou en evt. testjes van van Mees bekijken, maar GEEN vogelspinnen!
oeps volgens mij heb ik zojuist een topic doodgeslagen...... ja dat durf ik wel... maar een spin.... ieeeehhhh ZVDH.. Ben jij dan "lief" voor alle spinnen???