Heel begrijpelijk Loe! En Loe, morgen zou ik heel graag weer een 37,4 zien bij jou. Kun je daar even voor zorgen!8) Trusten!
Vervelend Ricmar. Kan nu toch niet meer van je ei zijn? Lekker je bedje in met een warme kruik dan maar. Ik ga ook mijn bed opzoeken.
@ Seth, dit is inderdaad allemaal van de prikpil . Voor de prikpil was ik even pil vrij en menstrueerde gewoon. Na de prikpil begon de ellende. Echter is een dun en kapot slijmvlies ook een nasleep van de prikpil. @ Loe, ach lieverd dat streepje wordt steeds duidelijker! Je wil niet weten hoe hard ik voor je duim! Ga een kaarsje voor je branden, jij moet gewoon zwanger zijn! All, Wilma26... Haar KV test was echt heel licht qua 2e streep echter de CB digi zonder indicator was positief. Ik ben gewend dat die pas na je NOD positief test? Lijkt me dat de KV toch ook positiever moet zijn? Ik gun het haar wel hoor! Volgens mij was ze ook lang bezig? Weet het niet zeker . Waar had ze de testen geplaatst dan? Liefs en bedankt voor al jullie lieve steun .
ZVDH.. Heb deze afleveringen net niet gezien, omdat ik toen op hondencursus zat... dus vind het erg lief van rtl4 dat ze deze nog even speciaal voor mij herhalen.... maranka Tja wat mij erg geirriteerd heeft... is topic openen... niet de antwoorden krijgen die je verwacht... (of wilt horen) dus het zelfde topic maar even ergens anders plaatsen.......... of een vraag stellen... en als mensen antwoorden.. een discussie beginnen.... : stel de vraag dan niet..." of maak er een poll van met de opties: Ja, dat is zo.... en Ja, dat is zo...... maarja..... loe.................................. hoe'st nou???!!! hiero... 37 graden rond.... hahahaha.... heb trouwens voor het eerst mn oude spijkerbroek van voor mn vorige zwangerschap aan... (kan wel bijna niet ademen maar toch...) (was 31 kilo aangekomen... ben min van mezelf) Moest vorige keer al paar dagen na de ++ test mn broek openlaten..... dussuhhh wellicht heb ik deze broek maar voor een paar dagen aan..... (ga nergens vanuit hoor.... want heb geen pijnlijke borsten ofzo.. wat ik eerst wel had..., maarja we blijven optimistisch...
Hoi meiden, Even een knuffel voor iedereen! Op het moment lukt het me niet alles bij te houden, maar lees nog steeds mee. @ Loe, jeetje meid, zou het dan toch?! Ik ben érg benieuwd wat je temp vandaag doet, maar ik hoop zo voor je dat hij nog hoog is en dat je echt zwanger bent Ik ga heel hard duimen en hoop straks nog even te kunnen spieken @ Seth, fijn dat je je oude spijkerbroek weer past, maar hopelijk is het idd maar voor korte tijd @ All, fijne dag!
goedemorgen dames, hier weer ff n update van mijn kant. Ik ben net bij de Fert. verpleegkundige geweest en heb er nog niet een prettig gevoel over. Ze ontweek de vragen behoorlijk en draaide alles zo om dat het voor hun goed uitkwam. Mijn progesteronwaarde was 73 na de eisprong en ze gaf al aan dat dat erg hoog was, maar haar reactie was ja dat kan. Het is volgens haar idd mogelijk dat je na 10 dagen nog zo`n hoge waarde kan hebben. Mijn man is meegeweest en ook hij heeft er geen fijn gevoel bij. Het enige waar we een duidelijk antwoord op hebben gekregen is de vraag over de samenlevingstest. De reden dat we die nog niet hebben gehad is omdat je dan een eisprong moet hebben en er ook een beetje duidelijk moet zijn wanneer je deze zal hebben. Voor het gebruik van clomid had ik gen eisprong dus dan kan je deze test ook niet uitvoeren. Snap alleen niet helemaal waarom ze dat nooit verteld hebben. Wat moeten we hier nou mee?
Hey meiden, @ Ricmar, ben de schrik wel een beetje te boven hoor had alleen nooit verwacht dat het zo ernstig zou zijn. Al zei mijn gevoel wel al dat het IUI werd. Nu maar hopen dat we ook daadwerkelijk zwanger raken van IUI en dat een IVF traject bespaard blijft voor alle meiden die IUI doen. @ Skatjuh, tsjah moeilijk... Ik denk dat als je niet met een fijn gevoel bij de arts zit de samenwerking ook niet goed zal gaan. Ik heb geleerd altijd met een fijn gevoel bij je arts te zitten, je weet dan wat je aan elkaar hebt en je vertrouwt elkaar. Zijn er geen andere artsen in de buurt e/o ziekenhuizen? Had je ook nog gevraagd over follikelmetingen? Want dat hoort er ook bij. Overigens moet ik altijd bloedprikken tussen 5 en 7 DPO.
ik heb ernaar gevraagd maar ze geeft aan dat het landelijke protocol is dat je pas met 150 mg in de gaten moet worden gehouden. Bij 50 en 100mg is dit dus niet nodig. Waarom andere ziekehuizen het wel doen snapt ze niet. En tja ik kan niet bloedprikken bij 7 DPO want ook nu weer heb ik een nieuwe afspraak voor dag 31. ennuh ze hebben zelf nu niet de moeite genomen om een echo te maken dus folikelmetingen zitten er al helemaal niet in
@ Skatjuh, dat is de grootste onzin die er bestaat! Ga maar eens in het Clomid topic kijken. DAn zie je zelfs meiden die met 25 MG follikelmetingen krijgen i.v.m. overstimulatie. Ik had niks te kiezen hoor! Het was of in de gaten gehouden worden of geen Clomid. Erg raar protocol heeft jouw ziekenhuis . Waar zit je eigenlijk?
ik zit in lelystad. Ik had egt gehoopt dat ze me wat gerust zouden stellen maar dat is helaas niet het geval. Weet gewoon egt niet wat ik nu moet doen. Als je wel FM`s hebt moet je vaak naar het ZH en dan moet je wel vrij krijgen met het werk. Dat vind ik het nadeel ervan
Tssss, wat een artsen weer zeg. Het is weer te belachelijk voor woorden Skatjuh. Zit er een ander ZH in de buurt?: Babii: tja, wisten we het maar van die prikpil. Het werkte zo lekker, niet wetende wat het je lichaam aan kan doen. Bij mij heeft het bijna 2 tot 2,5 jaar geduurd alvorens ik weer ongesteld werd. Maar toen de tijd hebben ze ook niet gezegd, dat de menstruatie ook opgewekt kan worden. Seth: Ooooh dus die aflevering is speciaal voor jou uitgezonden. Op die fiets! 37 Dat is mooi zeg En 31 kg aangekomen bij je zwangerschap, K*T he. Ik 37 en dat met een lengte van 1.68. Hoi Twinny ook ik zit te wachten op Loe, en ik denk dat wij niet de enige zijn Loe: Waar ben je? Sammie: Hoe sta jij er bij qua temp meid?