uhhhhh gaat toch maar bekennen.... *schaam, schaam*... vanochtend over mn persona heen gepiest...ofja over t staafje dan.. hahahahaha... Dacht als er maar een lijn staat of ik sowieso geen testen te bestellen.... Staat wel een tweede lijntje...wel licht, maar blauw en gewoon duidelijk... Zegt natuurlijk helemaal geen ene reet..... maar voor mij zit er dan toch kans in..... *gaat in de afweerpositie staan.... voor reacties van de andere musketiers*........
Precies. Ik ga voor de 8e én voor de 10e, dus een KV testje twee in één. En ook ik haal die van de week pas. Ik denk zelfs op de dag zelf pas. Ooooow, duim voor mij, voor Sammie en voor Seth: The 3 Musketierettes. (Still)
hahaha, zvdh! Seth, zeg doe dan ook een normaal testje. Da's niet goed voor mijn hart he om me zo in spanning te laten zitten! (oeps, kladblok knip en plak)
hahaha..... heb gelezen dat ze vroeger over bepaalde kikkers heen pieste... en die verkleurde dan...... Wilde kermit al vangen....!! Heb geen enkele test in huis.... en tis nog veel te vlug joh...!! en mag niet van de andere musketiers...
Sammie toch. Kan beide betekenen he, ik had toch ook wel wat krampjes toen ik zwanger bleek. Maar ik hoop niet dat het doorzet bij je. Zowel, ga je dan samenmet mij mee voor de kerstbeeb?
Ik heb een uur geleden hele nare snelle scherpe steekjes in mijn buik gehad aan één kant. Laten we hopen op innestelstuff
en weer een verbandje.............hihihi. Ben zo blij he. Inclusief koppijn. Heb niet meer gebloed eigenlijk sinds augustus. Hihihi, ik spoel heeeeeeeerlijk schoon! Zeg wat zou de gyn ervan vinden als ik morgne nog bloed? Erg voor een echo? Schaam me wel een beetje...
Ach joh... hij heeft sowieso een kut-beroep... Je kan t morgen toch zeggen.... hij zal best wel t een en ander gewend zijn.... toch??!! Denk dat het voor jouzelf een groter probleem is.... (qua gevoel) dan voor hem....
ok. wat is rood toch een mooie kleur he! zo, nou heb ik wel weer genoeg gezien, zei zij ongeduldig. Op naar het ei!
hallo Loe he pff wat een opluchting al was je liever op roze gegaan! ZVDH als je innesteling no niet is geweest maakt je lichaam ook nog geen HCG aan dus kan je ook nog niks vinden in het bloed, ik blijf duimen.. hoe is het verder?? Seth spannend??
Loe; ik bloed ook altijd nog wat als ik voor de startecho naar de gyn moet. Gewoon niks van aantrekken hoor, ze zijn wel wat gewend daar toch?!
Zo he he. Heb het hardstikke druk druk druk. Eindelijk klaar met een bak salade voor mijn neus. FF zitten en kijken hoe het met de dames is. Is er niemand