oeps.... uhhhh heb t anders gedaan.... nieuwe datum... er zolang in geknald.... wil trouwens zeggen dat ik rond de verjaardagen van mn kinderen kan testen... zoon 10-1.... dochter 13-1..
NOD 03 - 12 Loe 06 - 12 Seth 08 - 12 Sammie 10 - 12 Zijvandehoek, Yaraah 17 - 12 NBroen 19 - 12 Babii 26 - 12 Skatjuh87 28 - 12 Maranka en Loe 08 - 01 Seth AFSPRAKEN 07-12-2009: Tel.afspr Medisch Centrum Kinderwens 10-12-2009: Sammie: 2e afspraak IVF arts 12-12-2009: Loe: follikelmeting fertiliteitsarts 15-12-2009: Loe: gesprek en echo Spaarne ziekenhuis ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: 08-12-2009: Sammie, Zijvandehoek 10-12-2009: Zijvandehoek en Yaraah 17-12-2009: NBroen En weer even netjes aangepast
Echte gezinsmensen..... en erg knuffelig... (naar eigen mensen toe dan...)... en echt kat uit de boom kijken.... bij vreemden...
o... vergeet ik bijna te schrijven.... Morgen pakjes bij schoonma.... vriend heeft haar gisteren opgebeld.... om te zeggen dat we het gewoon apart doen... pffff... gelukkig... want dan zit je daar weer elk jaar aanvast....
Wat goed Seth. Hoe dat ineens zo? Is je vriend hier zelf mee gekomen of heb je het toch aangekaart? Ben heel blij voor je.
Ja zeker... merk ik bij mijn zoontje al... dat hij precies alles terughangt ofzo.. zoals het hing.... (ok.. met buien dan... maar tis natuurlijk ook maar een peuter..) Ben trouwens sterrenbeeld maagd.... vind trouwens dat er best een maagd in dit huishouden bij mag komen...
hahahaha.... nou ik heb t aangekaart.....dat ik het met eigen gezin wil vieren... en er tevens bij gemeld.. dat het anders ook zoveel wordt voor de kinderen..... nu verdeeld over twee dagen beter is.... Vriend heeft wel gelijk zelf gebeld... want hij vond het toch ook...!! dus iedereen blij....
Wij gaan Mees zijn verjaardag op een gegeven moment (misschien al volgend jaar) op een andere vaste dag vieren, zodat hij zijn eigen verjaardag heeft en niet gedeeld met SchoonOma en Sinterklaas. Maarrrrr, dan hebben we wel én Sinterklaas viering (met ons eigen gezinnetje dan weliswaar; én de verjaardag van Oma dus; én dan nog zijn eigen verjaardag, waar we hun niet weg kunnen laten, dussssss misschien is het niet handig zijn verjaardag een andere dag te vieren .... DUH . Als we merken dat zijn verjaardag minder verloopt vanwegen vriendjes en vriendinnetjes, die niet kunnen komen i.v.m. sinterklaas, dán kunnen we zijn verjaardag altijd nog op een ander dag vieren. Pfffff, wat een gedoe die verjaardagen zeg. Ik haat verplichte feestdagen. Ik doe er ook NOOIT aan mee, maarja de verjaardag van Mees is wel ff wat anders.
Zijvandehoek... heb er ook zo'n hekel aan.... daarom ben ik wel blij dat we zoon en dochter in 1x kunnen vieren...... (die 3 dagen ertussen) Ik hou ook niet zo van verplichten... en het hele gezeik erom heen.... pffff... zeker met familie... (waarvan je voelt.. dat ze langskomen om te kunnen lullen ipv een verjaardag te vieren..) Heb mn eigen verjaardag dan ook nog nooit gevierd... vriendlief had het als eerste jaar als verrassing voor me geregeld... (wist hij veel dat ik er een bloedhekel aan heb... ) pffff...
Zeg Seth ... wel goed dat je niet getest hebt he, anders was het weer als voorheen toch? Dan test je en de volgende of zelfs dezelfde dag word je ongesteld. Ricmar: Heb je er nog Sinterklaas trauma aan over gehouden De vieze geilig man 8)
Ja.... ben benieuwd trouwens hoe mn volgende cyclus zal zijn... vorige was 32... deze 34.... ben dus maar van het gemiddelde uitgegaan.... maarja zie het wel bij FF wanneer mn ei valt... lf was nu maar 12.... 34 ..... ben ik al blij dat ik jou niet ben... maar ben toch wel jaloers op de 28-dagen mensen....... pfff lijkt weer zolang.. voordat ei komt.. en dan dat wachten... terwijl sommigen gewoon twee nod's hebben in een maand...!! pfffff.... weer een klacht in de bus van moeder natuur......!!! (tuurlijk ook namens jullie.. )
hallo nee heb wel een rare smaak van sinterklaas na vandaag zal jullie een link sturen waar je het kan lezen
Nee Seth, ik houd er dus ook helemaal niet van en manlief ook niet. Als ik jarig ben, wil ik doen waar ik zin in heb, en niet dat gehang naar Mees toe. Want daar baal ik dan wel van he. Dat BEIDE oma's (want mijn moeder (niet zo gedacht) is ook zooooo plakkerig naar Mees toe). Ik word daar opstandig van en ik zeg er ook wat van. Laat die jongen met rust en laat hem zijn eigen gang gaan. Als hij op schoot of wat dan ook wil, dan komt hij vanzelf wel. En toch moet ik dat blijven herhalen, en daar word ik op een gegeven moment link om en dan mogen ze van mij weer naar huis. Mijn vader heeft dat gelukkig wel door. Ook hij is gek op Mees en heeft ook de afgelopen keer op hem gepast, toen ik naar het LUMC ging voor een onderzoek. Dat doet hij heel goed. Maar de dames en zelfs mijn moeder dus, schijn ik Argentijns te praten ofzo. Gek word ik ervan. Nee ik kan daar niet tegen.
ZvdH ik spreek uit ervaring jarig zijn op een feestdag is niet leuk ben zelf 1 jan jarig was altijd een probleem met viste etc.
Mijn cycli waren voor de curettage vaak te kort, dus dit verbaasd mij enorm. Al weet ik wel dat je cyclus aardig in de war kan zijn na een curettage. Mijn cycli was (voorbeelden door elkaar); 17,11,19,21,26... En nu zit ik alweer op de CD46 dus (afgelopen drie maanden: 30,34,46...