Gatver Zijvandehoek, wat balen Dikke knuffel en goed van je dat je gelijk weer actie gaat ondernemen!
Net de LUMC Ziekenhuis Leiden even gebeld, of de info die zij hebben door zijn gestuurd naar Medisch Centrum Kinderwens, want vanaf dat moment kunnen wij van start gaan met ... weet ik nog niet. Eerst moeten zij al mijn gegevens boven water krijgen en dan ... bla bla bla. Dit gaat weer duren dus. Of ik woensdag nog eens wil bellen, dan hopen zij iets meer te weten.Ik baal als een stekker. Vanmiddag heb ik in ieder geval contact met iemand van het MCK. Ik hoop dat zij toch met mij willen gaan beginnen en anders de dokter bellen in het LUMC.
Gatver zvdh zo balen dat je toch weer die ongi hebt hé. Loe, jij hebt idd wel een heel leuk gekregen van de sint. Hier temp weer anders dan vorige rondes...
ZVDH.... niet zo mooi meid....knuffel... ennuhh gegevens boven water halen... kan je misschien hier zelf (ook) achteraan bellen om e.e.a. te bespoedigen...??? Yaraah.... Spannend meid....!!!!! @mezelf... Ben hier iig al snel aan t dalen (in tegenstelling tot vorige maand...) Zal waarschijnlijk vorige maand toch door de vmk komen.... dus hopelijk deze maand mn ei eerder..... zou mooi zijn.. al ga ik daar niet vanuit natuurlijk...
Ja Seth mss zal je ei idd wel vroeger zijn deze ronde. Ik heb nu vier tempkaartjes en ze zijn allemaal héél erg verschillend hoor.
sammie, misschien wel een late innesteling of een tweede eitje en nu innesteling. Dan moet je over 3 dgn nog eens testen. Suucces meid!!!
Sammie... Sluit me aan bij de rest.... misschien toch nog te vroeg... en idd late innesteling ofzo...? Testte met mn zoontje ook laat ++... al weet ik natuurlijk niet wanneer mn ei toen geweest is..... zolang je niet bloed, kan het nog alle kanten uit.....!!
Yes Sammie, onze Musketierette. Kduim voor je duim duim duim duim duim duim duim. Seth: ik ben al aan het bellen, heb ik ook geschreven meis