Jeetje Sammie meis, jij had laatst de Mexicaan toch ook al? Ik stuur je even digitaal allemaal vitamine ************************************************************************************* VANGEN!!!
ik heb hier nog vitamine C: VANGEN!!! Komt ie......... Nou, ben net gebeld door de assistente van de huisarts: heb voor VRIJDAG ( ja echt,vrijdag pas!) een afspraak voor een CONSULT, dus geen gastroscopie. Ik wist niet wat ikhoorde. Ja, de mdl arts vond het niet nodig want ik had in sept al een gastro gehad. Terwijl ik wel 11 keer heb verteld, op alle afdelingen EN tegen de huisarts, dat ik de klachten die ik nu heb, pas gekregen heb NA die eerste gastroscopie. Jezus zeg. Wat een communicatiedefect hebben ze daar. Echt erg. Dus ik zeg dat tgen haar en zeg haar ook dat die gastro mij 'beloofd' was........ging ze even overleggen. Toen ze terugkwam was het zo dat IK dan maar morgen de poli moest bellen. En het daar overleggen. Nou, ik vind het absurd! Wat vinden jullie hiervan?
Loe ik zou ze een schop onder hun kont verkopen een een GIGA klacht indienen tegen ze! Je bent geen pakje boter die ze even aan de kant kunnen schuiven! Je hebt serieuse klachten! BELACHELIJK! Weet iemand of vitamine e de vruchtbaarheid bevordert?
thanx babii! vitamine e heb ik weleens van gehoord, maar als je het wilt gaan slikken zal ik wel even kijken of het wel in water oplosbaar is, dat je niet teveel binnenkrijgt.
goedemorgen dames, Geen zwangerschap voor mij deze keer. Had deze ochtend bij het afvegen heel helder rood... Ach ja heb lekker wel een korte cyclus (25 dagen deze keer) dus is wel goed zo.
@yaraah wel balen zeg voort je, hopelijk volgende ronde dat het wel raak is! mijn temp kaartje van vandaag [img=http://img707.imageshack.us/img707/408/80825651.th.png]
ja mag nu wel beginnen lukken hoor, juist nu hoor ik dat een goede vriendin aan het bevallen is, en een andere is bevallen dit weekend en nog twee andere zijn net 3 maanden zwanger.
Yaraah, weet jij wel wanneer je je eisprong hebt gehad. Oeps eerst ff kijken Zijvandehoek. Monument Je hebt dus een LF van 13 dagen. Toch netjes een cyclus van 25 dagen. Ik hoop dat mijn cyclus ook wat korter is deze keer. Te kort is niet leuk, maar zo lang is er ook geen d*nder aan. Mensen, ik kan merken dat wij allen in een rode en dan wel een saaie fase zitten. Er wordt een stuk minder gekletst. Ook wel logisch. Ik ben echt heel erg teleurgesteld in de cycli en bovenal de artsen die dingen beloven en er vervolgens niets mee doen en jou in de kou laten staan. Meiden, alles, maar dan ook alles, wat er beloofd wordt: we laten het meteen op schrift stellen. DIRECT. We hebben al genoeg teleurstellingen en dan dit er ook nog bij. Nee dit is niet oke. Ik ben er boos en ook verdrietig om.
Niet morgen maar daarnet heb ik het LUMC gebeld en verteld, wat de MCK heeft gezegd. Ik ben doorverbonden naar een andere afdeling. De IVF afdeling dus, maar die mevrouw zegt ook (zoals ik zelf al wist), dat dat pas de laatste stap is zij met deze arts dus geen afspraak gaat maken. Zij heeft wel een afspraak gemaakt met een FA. Oke mooi, maar PAS OP 26 JANUARI . Wat een ongelooflijke K*TZOOI. En uiteraard willen ze dat wij met ons tweeen komen. Ik heb haar gezegd, dat er telkens om gevraagd wordt en eigenlijk achteraf voor niets, omdat we dan weer niet verder geholpen worden. Ik ben diep diep diep diep diep en diep teleurgesteld. Mag een gewone gyn ook bepalen of iets kan krijgen via hen, om bijvoorbeeld de eisprong eerder te laten komen e.d.??????? Anders ga ik wel een afspraak maken bij mijn eigen gyn hier in de buurt. Tsssssssssssss.
zvdh ja ben deze ronde net op tijd begonnen met tempen dus weet wel zeker wanneer mijn ei er was. ja meid, jij komt ook wel het één en ander tegen met die dokters hé.
Goedemorgen! ja een gewone gyn kan ook clomid oid voorschrijven. Maar ik kan natuurlijk niet beoordelen of je dat specfieke middel nodig hebt.......o jakkie bah. Yaraah, balen meid, ga je mee voor een december kindje? All, ik heb kleren aan, gisteren hele dag in bed. Ik krijg er nog griep bij ook. Had al een oorontsteking dus zit al met druppels te klooien hier. Verderzijn mijn ogen nog dik, maar niet helemaal meer dicht zoals gisteren. Zometeen maar weer een tabletje van van alles en nog wat. Temp reageert weer goed op Fostimon in elk geval.
Nou moe, je hebt wel weer één grote pechberg he. Ik hoop dat het snel voorbij is, en kan genieten van het idee, dat jullie gaan trouwen. En nog belangrijker ... een kindje krijgen. Nee natuurlijk moet een gyn ook eerst het één en het ander uitzoeken, maar het mag dus wel. Dan ga ik hem toch weer bellen voor een afspraak en ga ik zien wat hij voor mij kan betekenen. De afspraak met de FA laat ik staan. Trouwens stom hoor telefonisch ff snel gesprek over zaken als miskramen e.d. praten. En dan zegt zij, "oh, dus het is geen probleem om zwanger te raken, dan kan je zodra je zwanger bent wel hier op strenge controle komen. Ja maar het lukt mij maar niet om zwanger te worden en als ik zwanger ben, gaat het mis. Heb bijna zoiets van, laat allemaal maar zitten. We proberen zelf wel zwanger te worden en als het niet lukt, jammer dan. Ben de beloftes en stomme domme opmerkingen zo zat.