k hou niet zo van chocolade hihi, ja ik weet t vreemd. Maar moest er wel ff om lachen, dus das positief
kaarsjes aan is wel n goed idee, en dan idd lekker tegen elkaar aankruipen. We drinken eigenlijk geen van beide en al helemaal geen wijn ( voel me egt mega onromantisch op t moment ) zometeen maar n pijnstiller in tegen me koppijn en maar ff wat doen waar k niezo veel zin in heb.
Ik ken je gevoel helemaal Skatjuh! Het is niet normaal, maar het is zo naar dat "het moet" zeker als je in de MMM loopt. Vindt het ook al zo naar voor manlief dat hij op een bepaald tijdstip ze potje klaar moet hebben.... Dat moeten en moeten is niks. Er zit niks spontaans meer aan. Daarom hebben wij dus niet geklust deze ronde toen ik 3 eitjes had, want het had toch niet bevrucht geweest . Gaat niet met een baarmoederslijmvlies van 3 mm . Dus puur om geen hoop te hebben en dat moeten even weg te laten... Maar goed, bij jou is het een ander verhaal, want het moet hihi.... Meissie,,,, ga inderdaad lekker knuffelen, romantisch muziekje op en dan komt het vanzelf wel... En anders zal je jezelf toch een beetje moeten overhalen
ik lees ook mee, maar ook niet zo'n puf om te reageren. Ik lijk nog steeds wat op gremlin, en anderhalf uur bellen met rechts bijstand gaat ook niet in dekoude kleren zitten. Verder zijn mijn medicijnen aangekomen bij de apotheek en heb ik antivries gehaald ipv ruitenwisvloeistof met antivries. Drie kannen......... Zucht. Spoel de dag maar door. Ovutest begint al tekleuren, maar ik krijg vrijdag een gastroscopie, dus hij moet echt nog even wachten met positief worden!! All, ik heb wel een heel lieve Loeman hier gelukkig. Ik wens jullie allemaal veel kracht en succes en sterkte en tot morgen maar weer. Mosa, ach wat sneu, en wat sneu voor jullie ook, dat gekrijs. Wel fijn dat ze erachter zijn waardoor het veroorzaakt werd. Jammer dat je niet langer bv kunt geven, maar ze heeft in ieder geval al heel wat belangrijke stoffen van je binnen gekregen! En alweer bijna een maand is ze.........wat gaat het snel!
Goeie morgen allemaal. Hoi Yaraah, ja het kan soms onverwachts anders lopen he. Ik loop dit keer helemaal leeg en mijn temperatuur is omhoog gegaan. Ik hoop dat deze keer mijn cyclus niet zo lang is als de vorige.
Het is niet de plek ervoor, maar ik ga het toch zeggen. Er zit weer wat positieve kracht in mij, na een paar baal dagen Wij zijn opzoek naar een fiets, want dan kan ik eindelijk met Mees gaan fietsen en zo ben ik ook wat vrijer om ziekenhuizen te bereiken . Dus geen auto Loe, die hebben we expres verkocht, omdat we nu met ons drieën met één salaris moeten doen Ik heb er zin in. Ik ga wel opzoek naar een elektrische fiets
Goedemorgen, Ga zo terug lezen... Snap echt de balen niet van mijn lichaam, gister letterlijk 1 rode druppel bloed... ik wachten en wachten... helemaal niks... Vanochtend temp tot een dieptepunt gezakt... ik wachten en wachten, helemaal niks meer! Geen krampje niks nog gehad, en mijn temp blijft maar dalen.. Mijn borsten blijven maar gespannen, 3 dagen geleden waren ze slap, dag erna weer onwijs gespannen... Hoop echt niet dat ik een cyste heb... Bekijk bijlage 34704
Wat een onzekerheid he Sammie Ik zou willen dat ik je op kan beuren, maar ... dat gaat niet helaas. KNUFFEL
@ Sammie, wijzen gespannen borsten op een cyste? Want ik had voor me eisprong giga gespannen borsten. Zelfs de douchestraal deed er pijn op. Gaf zelf de Gonal F de schuld (me injecties), maar goed!! @ Yaraah, pfffff ongi alweer bijna weg. Bah meis @ ZvdH, oooo heerlijk fietsen met de kleine Mees! Wat lijkt me dat heerlijk om trots met een kinderwagen te wandelen met de hondjes in het park of gewoon lekker te fietsen als gezinnetje! HEERLIJK!
goedemorgen dames, nou het is gister gelukt hoor. Kaarsjes aan, gordijnen dicht en dan tegen elkaar aankruipen. Weet iemand hoe het voelt als je een eisprong krijgt? Ik voel het nooit en volgens de ovutest zou ie pas vanavond moeten komen maar ben vanmorgen wakker geworden pijn in me buik. Echt felle steken. Kan ook nog door de clomid komen ( dat geeft ook buikpijn ) maar wie weet voel ik mijn ei wel
Och ja joh, het is zooooo leuk. En ik denk dat hij het ook erg leuk vindt! Met de kar naar buiten gaan vindt hij al zo gaaf. Ik probeer elke dag een groot stuk met hem te gaan wandelen. Voor Mees heb ik al zin in fietsen, dat had ik vorig jaar trouwens al, toen ik nog zwanger van hem was. En eh ... ik hou nl helemaal niet van fietsen ... , maar op deze manier waarschijnlijk wel. En als de tegenwind te veel wordt, heb ik lekker een fiets die mij een duwtje in de rug geeft (Heb vroeger drie jaar lang (behalve de mnd januari en februari), 36km per dag heen en terug moeten fietsen voor school. Door de polders dus en ik kan je zeggen IK HAD BIJNA ALTIJD WINDTEGEN). Vandaar een elektrische en misschien stimuleerd het mij wat. YEAH
Zeg meiden. Ik heb de moderator geschreven, waarom deze topic niet vernieuwd wordt? Deze dateert al uit 2008. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Dan beginnen we met een vernieuwde temptopic Hebben jullie bezwaar ja of te nee??? Groets, Zijvandehoek