hey dames, nou gister was tog vals alarm denk ik. De teststreep was net zo dik en donker als de controlestreep. Ik heb net weer n test gedaan en de controlestreep lijkt wel onzichtbaar, zo dik is de teststreep. Hij is behoorlijk wat donkerder. Moeten we nu per se vanavond weer klussen of is morgen ook goed genoeg? We hebben het gister ook gedaan en ze zeggen altijd dat je om de dag moet klussen, maar wat betekent deze test?
AFSPRAKEN 10-12-'09: Sammie: 2e afspraak IVF arts; 10-12-'09: Zeehondje: 3e IUI; 12-12-'09: Loe: follikelmeting FA; 15-12-'09: Loe: gesprek en echo Spaarne ZH; 16-12-'09: Zijvandehoek, terug naar 'eigen' ZH. Gesprek met gyn over fertiliteit (extra tijd ingeboekt); 17-12-'09: Pina: 1e afspraak Gynaecoloog; 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC, intake FA; NOD LIJST 17 - 12 NBroen 19 - 12 Babii 26 - 12 Skatjuh87 28 - 12 Maranka en Loe 08 - 01 Seth, Sammie DATUMLOOS december: Pina82 DATUMLOOS januari: Zijvandehoek ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: 17-12-2009: NBroen Willen jullie je naam erbij zetten of je deze topic vernieuwd wil hebben ja te nee! Ja, ik wil: Zijvandehoek, Babii, Seth, Yaraah, Sammie, Nbroen, Skathuh87, Nee, ik wil niet: Het gaat er niet om dat deze verdwijnd, maar 2008 is al een tijdje geleden, dus een beetje vernieuwing is wel op zijn plaats (denk ik). Ik wacht eigenlijk nog even af, wat Loe, Ricmar, Maranka en Zeehondje ervan vinden!? (Of zijn er nog mensen (oudjes), die ik vergeten ben te vragen)?
Zeehondje, sterkte en veel geluk toegewenst met jullie IUI Sammie: sta sterk morgen, je bent het waard en je hebt er recht op Voor beide dikke knuffel en we denken aan jullie. Wish you luck tomorrow!
AFSPRAKEN 10-12-'09: Sammie: 2e afspraak IVF arts; 10-12-'09: Zeehondje: 3e IUI; 12-12-'09: Loe: follikelmeting FA; 15-12-'09: Loe: gesprek en echo Spaarne ZH; 16-12-'09: Zijvandehoek, terug naar 'eigen' ZH. Gesprek met gyn over fertiliteit (extra tijd ingeboekt); 17-12-'09: Pina: 1e afspraak Gynaecoloog; 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC, intake FA; NOD LIJST 17 - 12 NBroen 19 - 12 Babii 26 - 12 Skatjuh87 22 - 12 Pina 82 28 - 12 Maranka en Loe 08 - 01 Seth, Sammie DATUMLOOS januari: Zijvandehoek ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: 17-12-2009: NBroen Willen jullie je naam erbij zetten of je deze topic vernieuwd wil hebben ja te nee! Ja, ik wil: Zijvandehoek, Babii, Seth, Yaraah, Sammie, Nbroen, Skathuh87, Pina82 Nee, ik wil niet: Het gaat er niet om dat deze verdwijnd, maar 2008 is al een tijdje geleden, dus een beetje vernieuwing is wel op zijn plaats (denk ik). Ik wacht eigenlijk nog even af, wat Loe, Ricmar, Maranka en Zeehondje ervan vinden!? (Of zijn er nog mensen (oudjes), die ik vergeten ben te vragen)?[/QUOTE]
heb nog niet zoveel ervaring als de andere hier hoor..... maar je ei blijkt er nog niet duidelijk uit.... Zou kunnen dat je je ei dinsdag (gisteren) gehad hebt, omdat je temperatuur laag is... en vandaag al gestegen... en dit in combinatie met het vruchtbaarslijm...... Dit zal komende dagen dan bevestigd worden als je temp verder stijgt..... tja het blijft ff afwachten.....
weet je wat ik nou niet begrijp. Je tempt om je eisprong te detecteren, en dan ga je de belangrijkste dagen (je ziet al dat enkele dagen geleden je temp keldert) niet op de juiste tijdstip tempen, waardoor niemand nu echt kan zeggen of je een stijging hebt gehad. Maar misschien reageer ik iets te dircect.. xx Pina
goedemorgen meiden, ik heb mijn testjes in een album op mijn profiel geplaatst. heb ondertussen totaal geen bloedverlies meer sinds gisteravond
Ik vind het verschrikkelijk hoe sommige mensen met die lieve diiertjes omgaan:xwat mij betreft mogen ze zeker dezelfde straffen in gaan voeren als in Amerika.. Onze Aisha (is helaas veelste vroeg overleden) was ook een vondelingetje...ook meer dood dan levend...gelukkig hebben goede kennissen van ons haar gevonden tijdens een dienst van de dierenambulance en hebben haar goed opgevangen...Toen ze een beetje was aangesterkt is ze bij ons komen wonen....ook zij sabbelde altijd aan mijn vingers en dacht dat ik haar moeder was...zo lief gewoon!
Fijn dat jullie Eddie nog zo lang een goed leven hebben kunnen geven...dat heeft ie vast verdient na wat ie eerst allemaal mee heeft moeten maken... Hoe oud is je Lady spinnetje nu????...hihihi..dat een hamster zo oud kan worden zeg..bij mij gingen ze altijd veel eerder dood
Goedemorgen! Ben me aan het klaarmaken voor straks.. vannacht flink gebloed bah! Yaraah, hopelijk hebben de testen gelijk! Ik wilde wel zeggen dat ik veel mee lees, maar mijn hoofd even niet naar het antwoorden staat sorry...
Ooh Jaraah, weet even niet wat ik moet zeggen...de rillingen lopen over mijn lijf nu. Het is bij mij al zo vaak mis gegaan dus alles komt even boven.... Het hoeft natuurlijk niks te betekenen, want je vertelde toch dat je bloeding anders was als eerst?? minder heftig?? of heb ik het nu mis? Ik hoop zo voor je meid dat je stiekem toch gewoon zwanger bent en dit ook blijft..ga heel hard voor je duimen meid......
AFSPRAKEN 10-12-'09: Sammie: 2e afspraak IVF arts; 10-12-'09: Zeehondje: 3e IUI; 12-12-'09: Loe: follikelmeting FA; 15-12-'09: Loe: gesprek en echo Spaarne ZH; 16-12-'09: Zijvandehoek, terug naar 'eigen' ZH. Gesprek met gyn over fertiliteit (extra tijd ingeboekt); 17-12-'09: Pina: 1e afspraak Gynaecoloog; 17-12-'09: NBroen afspraak met de gynaecoloog over de te lange cyclussen 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC, intake FA; NOD LIJST 17 - 12 NBroen 19 - 12 Babii 26 - 12 Skatjuh87 28 - 12 Maranka en Loe 08 - 01 Seth, Sammie DATUMLOOS december: Pina82 DATUMLOOS januari: Zijvandehoek ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: 17-12-2009: NBroen Willen jullie je naam erbij zetten of je deze topic vernieuwd wil hebben ja te nee! Ja, ik wil: Zijvandehoek, Babii, Seth, Yaraah, Sammie, Nbroen, Skathuh87, Nee, ik wil niet: Het gaat er niet om dat deze verdwijnd, maar 2008 is al een tijdje geleden, dus een beetje vernieuwing is wel op zijn plaats (denk ik). Ik wacht eigenlijk nog even af, wat Loe, Ricmar, Maranka en Zeehondje ervan vinden!? (Of zijn er nog mensen (oudjes), die ik vergeten ben te vragen)? __________________
Sammie, kan me er wel iets bij voorstellen hoor... Heel veel succes straks...ik hoop dat er iets positiefs uit gaat komen voor je..dikke knuffel..
sammie en zeehondje succes vandaag nbroen: ja bloeden was minder hevig en geen stolsels en is nu ook al weer gestopt sinds gister in de vooravond. ik moet gewoon nog een keer testen voor de zekerheid.