Goeiemiddag! Molly, bij mij is ie 's middags ook veel hoger, hangt er maar net vanaf hoeveel je hebt gedaan, maar hij is altijd een stuk hoger dan 's ochtends. Zegt dus helaas weinig... Hier waarschijnlijk mijn laatste kaartje van deze ronde, zal morgen ws aan de volgende moeten beginnen :
Wat balen, Miepie! En ja, natuurlijk weet ik dat de temp in de ochtend het laagst is, 't is alleen nu 1/2 graad hoger dan gisteravond, en dat valt me op en leg ik vast op de plek waar ik alles bijhou.
de steken aan de eileiders worden erger, buikpijn, jeetje. Ei is echt op komt, brrrrrrrr als ze maar vlug springt dan is die pijn weg
Molly,het eitje moet ongeveer 20 mm zijn.Dus ze waren nog net te klein. Zico,dat is mooi,je ei is er.Hopelijk springt ie snel. groeten Simone
Nou ik heb vandaag dus eindelijk een hogere temp nl 36,3 to 35,9 gisteren. Weet alleen niet of ik nu mijn ei op dag 13 of 14 heb gehad en of we dan goed geklust hebben (dag 10, 11 en 12). Nu ja nog 8 dagen en dan weet ik het aangezien ik meestal cyclus van 23 dagen heb en nu op dag 15 zit.
Goedemorgen, 36.9 hier, net als gisteren. Gevoelige tepels en een drupje uit links http://www.mijnalbum.nl/Foto-UVDFPBS3.jpg
Hey meiden, ben vanacht na het ziekenhuis/huisartsenporst. Want ik verging van de pijn, aan mijn blaas. Ik heb twee druppeltjes urine in kunnen leveren. En ik had bloed in mijn urine en witte bloedcellen, het lijkt er op dat ik wel een blaas ontsteking heb. Ik heb nu een antibiotica kuur gekregen voor 5 dagen wat ik 4 keer per dag moet slikken. Dus dat word vroeg opstaan. Ik neem het gewoon om de 4 uur in vanaf 7 uur, want anders trek ik het niet om om de 6 uur in te nemen. Dus de pijn is niets van een zwangerschap Nu trek ik het ook makkelijker om langer te wachten dan 14 DPO. Nog een maar een weekje, tijd vliegt toch voorbij . Vanochtend was mijn temp lager, was anderhalf uur te vroeg. Ook later naar bed gegaan natuurlijk. Ik heb 2 keer achter elkaar getempt had het gevoel dat het de eerste keer niet goed zat, de 2e keer was het wel netjes. Dus welke moet ik nu nemen?
IKdus, ga eens tabletjes halen cranberry bij kruidvat , deze zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed, veel drinken en liefst rozebottelthee, zijn goed voor je nieren. Ik zit nog steeds met pijn aan de eileiders dus ei is nog niet gesprongen denk, vanavond rond 18.00u nog eens een ovu test doen. Dus hier volgt m'n kaartje van vandaag
IkDus, wat een narigheid voor je zeg, beterschap. Als je op FF onder je kaartje scrolled, dan zie je allerlei info staan over hoe je score is etc. daaronder bij inplantingsigns oid zou het kunnen staan als het zo is natuurlijk.
En zico nog bedankt voor je tip. Ik heb gehoord dat rooibos thee ook goed is, omdat er ontstekingremmende spul in zit. En laat ik nou eens helemaal gek zijn op die thee . Ik ga ook proberen meer te drinken. Want ik drink eigenlijk heel weinig. En wat doet die cranberry tabletten dan?
Ik snap nog maar weinig van mijn kaartje. : Ovulatie op de dag vóór de 2 dagen met positieve ovulatietests! : Zowel op 'Advanced' als op 'Research' krijg ik een kruis op dag 13. Op 'FAM' krijg ik helemaal geen kruis. Nou ja, de laatste keer dat ik zo'n raar kaartje had, was ik zwanger. Dus misschien nu weer. Trouwens, het is nog wel gelukt op dinsdagavond om goed te klussen. Maar dat was dus wel de dag na de ovulatie volgens FF. Gelukkig telt het klussen van zaterdag wel mee. Dus we hebben nog hoop.
Toch wel weer spannend dus Aquilegia, en volgens mij goed geklust zo toch? Mijn kaartje is toch ook heel anders dan de andere kaartjes (album) Dus wie weet