Ben ook geen expert hoor! Maar zorg in elk geval dat je in dezelfde houding zit/ligt en rond hetzelfde tijdstip voelt... Normaal voel ik een hard "puntje", nu bijna niks omdat ie zo hoog staat
Dank je wel mieke. Ik heb mijin grafiek in mijn album staan kan iemand mij er meschien al wat over vertellen
hallo allemaal! Hier maar weer eens mijn kaartje: [/url][/img] Eindelijk een iets kortere cyclus dan de vorige gelukkig.......
jippie ongi! (normaal wil ik niet ongi worden,en nu ben ik er erg blij mee ) Heb gelijk gebeld naar de fertiliteit,vanochtend as mijn gyn op de ok,vanmiddag was hij weg.Dus maandag terugbellen. Dus volgende week de spiraal eruit. Hij gaat deze cyclus meekijken en commanderen,spannend. groeten Simone
Manuela, is nog niet veel van te zeggen, nog een paar dagen afwachten. Simone, \/ ik juig even met je mee hoor! Maar wat ik niet snap, met spiraaltje word je meestal toch niet ongi of is dat alleen met de mirena? Heb jij een speciale. Fijn dat ie er dan weer uit kan en jullie snel weer verder kunnen. Ik krijg gewoon van het nieuwe topic helemaal geen berichtjes : raar.
oooohhhhhhhhhh jessica, wat balen zo'n mooi kaartje. Hier heb ik een sprong genomen, niet normaal, kruis is ook verplaatst. Heb op dit moment een stormvloed van witverlies, net als toen ik zwanger was, raar.
hè jessica, ik hoopte nog zo dat het een innesteling was, jammer meid! symoen; hoe blij kun je zijn hè met een ongi! nou, snel dat ding eruit, en hup naar de volgende ronde! Ik had me vergist daarstraks(sms), je moet volgende week trouwens pas hè voor de spuit, ik zat te slapen. mieke; ik twijfelde destijds aan mijn ei, dag 15 of dag 18. mijn banner staat op dag 15, en mijn ei is dag 18 geweest, dus moet vandaag ongi worden. ik dacht pas hem niet meer aan, wordt toch ongi, maar nog steeds niets. telkens denk ik iets te voelen als een aankomende ongi, maar dan gaat het weer weg erg raar. mss een iets langere lf dan anders, en word ik morgen ongi. ik heb gisteren nog met de pipettest van kruidvat getest, helaas niets, dus ik verwacht ook niks anders had ik toch wel iets moeten zien.
sorry dat ik je aangestoken heb danjo....als het goed is duurt het maar 24uur, beterschap! ik heb nu wel een zeurderig gevoel in mijn buik, maar niet heel erg....frustrerend dit.
nou, ik was de laatste en de eerste weer zie ik! De rest ligt nog lekker op zijn bedje waarschijnlijk, en groot gelijk! hetzelfde nog, maar wel lage rugpijn, dus ik denk toch dat mijn ongi vandaag komt, ik weet niet, ik denk het gewoon. Dat zeurderige is er nog steeds, niet veel meer dan gisteren. fijne dag allemaal!
Goeiemorgen! Wies, hoop voor je dat je rugpijn geen ongi aankondigen.... Zico, het blijft maar duren bij jou he :-? Mijn temp was zoals verwacht vanmorgen omhoog, 36.7, maar ik heb wel een uurtje later dan normaal getempt, maakt dat veel uit? Ik plof nu maar weer neer op de wachtbank
Even voor de leuk mijn kruis laten zien. Toch gek hoor, voor mijn gevoel was ik gisteren nog zwanger...