@IkDus: veel beterschap. Hou jezelf goed warm. Als je rugpijn krijgt, meteen terug naar de huisarts hoor! Dat kan op nierbekkenontsteking duiden en dat wil je ECHT niet! @Zico: heb jij de fertility monitor? @Mieke: bij jou wordt het weer spannend... Wat een berichtjes hebben jullie geschreven gisteren en vandaag. Ik kon helaas niet online gisteren.
Dit is trouwens mijn kaartje van vandaag. Zal morgen wel ongesteld worden. Wel een kortere luteale fase
Is inderdaad spannend, denk dat ik het deze maand verder wel moeilijk ga krijgen met niet te testen. @ Ikdus, jammer zeg dat je ongi gaat worden, maar hoop dat het alsnog niet zo is maar gewoon een innesteling.
Tja wie zal het zeggen, we weten het morgen. Alleen moet ik nu 3 uur vroeger tempen! Inplaats van 10 uur moet ik 7 uur tempen. Shit happends :d.
De monitor, hoe bedoel je, ken dat niet. Ik heb vandaag eisprong heb vandaag een test van ovu waar de test streep duidelijker en donkerder is dan controlestreep Ikdus, cranberrytabletten is voor de ontsteking uit je nieren te krijgen, ik moest nooit antibiotica nemen, cranberry deed heel goed z'n werk, was er op 1 a 2 dagen van vanaf
Als het goed is temp je dan toch in het begin van je cyclus wanneer je toch ongi bent geworden, dan is het niet zo heel erg joh. Wel balen van de ongi als die komt, maar ook weer opgelost ivm de antibiotica.
Oké, ik zal het onthouden voor de volgende keer. Ik maak me antibiotica kuur gewoon af, en hoop dat het weg is. Zo niet stap ik wel over naar die cranberry pilletjes. Hoop niet dat ze te groot zijn? Ik heb in geen 18 jaar een blaas ontsteking gehad, de eerste keer was toen ik 2 was en dat was ook de laatste keer. Heb het te doen met mensen die het vaker hebben, of chronisch hebben. Maar thnx voor de tip :d.. enne succes met het klussen en gefeliciteerd met je eitje
We wachten het morgen af. Want ik had echt het idee dat me termometer niet goed in me kont zat , en de 2e keer was het gewoon 37,1. Ik was vanacht ook pas half 2 thuis. En sliep rond half 3 tot kwart over 8. Maar het is maar 5 dagen dat ik 7 uur moet opstaan, ik trek het niet mijn hele cyclus om 7 uur op te staan. Want ik slaap dan niet meer verder. Als ik niet ongi word vandaag, schop ik me vriend wel er uit om een beker melk voor me te pakken en een glas water.
Ikdus: ik heb meestal ook dpo van 10 dagen en dat schijnt wel normaal te zijn hoor, als je dpo nog korter is dan moet je wel naar de ha gaan.
I know, maar mijn vorige was 17 dagen, dus dat scheelt heel veel. En als ik vandaag ongi word heb ik een dpo van 9 dagen. Volgens mij is dat ook niets ernstigs.
@IkDus: misschien gaat-ie morgen wel weer omhoog, was dit de innestellingsdip... wie zal het zeggen. @Zico: ik dacht dat jij die monitor misschien had, omdat je ook bij tests de monitor-gegevens invult (low/high/peak). Vandaar mijn vraag.
Oh ja, IkDus: als je korter slaapt is je temp vaak lager! En als je écht het gevoel had, dat-ie niet goed zat, dan kun je misschien toch die andere temp nemen. Hoe dan ook, één temp zegt niet zo veel. Afwachten wat hij morgen doet dus.
Meiden Wat is dit me temp zakt weer naar 36,7 Dit kan toch niet weer een innesteldip zijn Sorry dat ik m niet eerder kon laten zien maar was vanmorgen wel heel erg moe Liefs Tijgertje23
dan kun je die temp ook niet echt gebruiken want die zegt niets want je temp zal dan wel flink lager zijn om 7 uur. Dus dan wordt het gewoon afwachten ben ik bang. Je had wel een mooi kaartje. Aquelegia ik denk toch dat jeje ei wel eens gehad kan hebben. Zeker als je temp morgen weer hoog is. verder wel een mooi kaartje ook. Mupkh goed geklust. xxx Joyce