Wat doet ons lichaam toch weer raar?! En je hebt je ei ook nog eens veel eerder dan al je andere cyclussen. Geen (p)ei(l) op te trekken zeg. Het is dat je ovulatie testen gebruikt, maar anders zou je afgaan op vorige cyclussen en dus misschien wel helemaal niet goed klussen. Hoop dat de zaadjes van zaterdag heeeel sterkt zijn
Ikdus,beterschap meid! Tijgertje,geen flauw idee waarom je temp weer om laag is,hopelijk is ie morgen weer hoog. Mupkuh,dat wordt klussen groeten Simone
Inderdaad. Als mijn mannetje nou nog eens optijd thuis zou zijn. Heb al gevraagd of hij wil vragen of het bezoek iets later komt.
ikdus;hopelijk gaat ie morgen weer omhoog, het is verder zo'n mooi kaartje. tijgertje; hè,balen dat ie weer zakt,hopelijk een foutje van je thermometer! Wij zijn net terug van de gyn. De uitslag van mijn man zijn zaad was verbazend goed. 22 miljoen! En dat na zo'n carnavalsweekend. Dus we starten volgende cyclus aan de IUI. Ik krijg tabletten (clomid 50) voor dag 3 t/m 7 en dan dag 10 weer terug. De eerste 3 rondes tabletten en de andere 3 spuiten. Maar zover hopen we niet te komen! Wens; Nog van harte gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan.
Hé wies,goed nieuws!Dat moet wel lukken met zoveel goede zaadjes.Dan wordt het spannend volgende maand.Maar voor nu kun je in ieder geval nog volop drinken met carnaval. Clomid is dat een hormoon? Ik moet zaterdag weer gaan meten. groeten Simone
ja, is een hormoon, maar gelukkig eerst nog tabletten. Helaas reageer ik wel op hormonen, de pil was ook niet gezellig. Ik heb er mike alvast voor gewaarschuwd. Want hij krijgt dan natuurlijk de wind van voren,hahaha. maar goed, ben blij dat we gelijk aan de slag kunnen volgende ronde, en dat er geen wachtlijst voor is. Ja, en die zaadcellen is voor ij ook een vraag. de vorige keer was het meer dan de helft minder. Hij had wel expres vitaminensuplementen ingenomen de week ervoor. Bij jouw zal het zaterdag wel op springen staan denk ik toch? Spannend hoor!
Wies, dat is toch wel mooi nieuws, hopelijk gaat het hiermee snel voor jullie lukken. Aquilegia, ik heb even een vraagje voor jou, aangezien je wel eens bij FF advanced of research gebruikt. Ik was even benieuwd naar het verschil bij mijn cyclus dit keer. Dus heb ik hem op research gezet, nu verspringt mijn kruis naar dag 18 zie kaartje album, maar ik ga er vanuit dat dit verder niets te betekenen heeft toch, gewoon advanced aanhouden toch? Mijn temp is altijd na ovulatie wel zo gemiddeld 37 en daar kan mijn ovulatie nu niet op zijn lijkt mij? Gewoon maar niet meer aan zitten denk ik, hihi
Hey meiden Wat denken jullie van mijn kaartje. Is mijn ei al geweest of nog niet. Mieke, Spannend meid. IkDus, voel je je alweer wat beter. Liefs shirley
Shir, als ie morgen blijft stijgen dan zou het kunnen, maar ja dat is ook wel een heel simpel antwoord van me Zou voor de zekerheid nog wel even door klussen
Bedankt voor je antwoord mieke. Ik ga nog even door met klussen hoor, was ik wel van plan Ik hoop dat ie nu blijft stijgen dan is mijn cyclus ook een beetje normaal aan het worden. Liefs shir
HAHAHA had ik ook al naar gekeken ja! JE gaat je de raarste dingen in je hoofd halen om te kijken of het allemaal werkt enzo. Hoe staat ie er bij jou voor
nou ja wat je zegt, je gaat op zoek naar gelijkenissen om te hopen dat het eens raak is. kaartje van andere zwangere dames etc. maar ja je weet ook wel dat het voor iedereen anders is en dat er geen rode draad is voor herkenbaarheid. alhoewel mijn kaartje dit keer na kruis nu toch een beetje afwijkt, dus ga je weer denken.... en normaal ronde deze tijd in mijn cyclus voel ik wel wat krampjes of heb ik gevoelige boops, maar dat heb ik nu ook niet. alleen wat dagen gevoelige tepels gehad. dusssss zoals altijd is het afwachten geblazen, pffff dat wachten
Ja ik hoop ook wat me temp morgen doet Maar we zien wel Maar meiden ik ga naar bedje toe ben erg moe Liefs Tijgertje23
He meiden, Ik heb een vraagje. Temp woensdagavond 36,5, donderdagochtend 36,6 Donderdagavond 36,3, vrijdagochtend 36,5. Zou ik mijn ei gehad hebben of kan die nog komen tot dusver heb ik verder nog niet getempt. xxx joyce
Miepie, balen meid, maar o zo overduidelijk zeg, bah! Joyce, het hoeft nog niet zo te zijn, maar het kan natuurlijk ook weer wel. hmmm weer zo'n stom antwoord Mijn kaartje vandaag, temp blijft wel standvastig volhouden op 37.0 zeg