@marloes:het ziet er wel naar uit je je ei heb gehad, wel lekker toch een kortere cyclus? dit is mijn kaartje
Ik ben er bang voor dat mijn kaartje de verkeerde kant gaat oplopen. Ik had vanmorgen iets eerder getempt maar toch blijft het een dicht bolletje normaal temp ik een kwartier tot half uur later had ik nu ook nog een keer gedaan omdat ik gewoon in bed was blijven liggen en zelfs nog in slaap ben gevallen en dan was die toch 37,1 maar ik houdt de eerste temp toch maar aan. xxx Joyce
Goeiemorgen, kom ook weer eens buurten Jent, zal proberen 'm voor je omhoog te blazen... jij bent nou wel eens aan de beurt om de maand met een groene lijn af te sluiten Havefun, balen dat er bij jou nogsteeds weinig zinnigs over te zeggen is... hoop dat je snel aan de volgende ronde mét ei kan beginnen! Mam2801 en Marloes, mooie kaartjes! Mieke, goed bezig Mannetje weer helemaal bijgedraaid inmiddels? En wat deed je temp vanmorgen? Ik ben toch maar blijven doortempen afgelopen weken... Kan er nu nog weinig van maken. Als ik de 2 pieken op discarded zet (die nachten bijna niet geslapen) en morgen weer op 36.4 of hoger zit krijg ik mijn ei op eergisteren. Maar met die pieken erbij wil FF 'm niet geven :-? En normaal gaat ie ook naar 36.5 of hoger na mijn ei. Afwachten dus...
miepie:ls ik kijk naar je kaartje en je ovu testen zou ik ook zeggen je ei geweest is,ff morgen afwachten
Ha Miepie gezellig jij ook weer hier, een van de 'oude' rotten Ik zou gewoon je pieken op discarded zetten hoor, maar je kan het nog even afwachten. Havefun, balen dat er nog steeds geen duidelijkheid is, misschien toch een stiekem spookei Jent, ik blaas met Miepie meeeeeee! Pookie, nog 2 dagen hoge temp en ik denk dat je dan wel goed zit. Mama, mooi hoog, houden zo! Oja Miepie, hahaha mannetje heeft zijn best gedaan maar gister wilde hij niet meer hoor, vond het wel mooi geweest en vond het ook niet goed ivm kwaliteit zaadjes. Mijn kaartje. Verwacht met deze tempstijging dan op gister mijn kruis. Nou volgens mij niet slecht dan. Ben overigens nog steeds aan het dubbelen met de thermometers.
Mieke ik denk ook gisteren je ei. Enne mijn bruiloft was geweldig, hele mooie dag gehad, en huwelijksreis was ook super Ik had een later ei verwacht maar zoals altijd blijft ie weer op dag 15. Ik denk dus dat ik geen ovutesten meer hoef te gebruiken eigenlijk. Jent ik hoop dat je temp morgen weer wat hoger is! *blaasblaasblaas*
Hallo allemaal, Wie wil er even naar mijn kaartjes in mijn album kijken. Ik hoop dat iemand mij kan zeggen of ik nog mag blijven hopen deze maand, of moet ik maar hopen dat de snel komen... Heb nog niet echt verstand van deze kaartjes en ik heb echt ff wat duidelijkheid nodig. Alvast bedankt!
Wat gek maar je temp gaat ineens weer omhoog.. terwijl die wel een ongi temperatuur had voor vandaag. Maar je kan nog hopen want je temp is terug omhoog dus..
Oh, okay! Ik wacht het morgenochtend nog even af en als ie dan nog aan de hoge kant is ga ik testen...!
maar29, het is een beetje onduidelijk ,want je mist nogal wat dagen dat je getempt hebt Mss is je ei pas later geweest, maar dat is met dit kaartje niet meer vast te stellen, dus ik zou uit gaan van je langste cyclus en dan pas gaan testen.
Hey tempers, Mijn kaartje begint ook weer een beetje spannend te worden hoop ik. Tot nu toe allemaal lekker op 1 lijn. Maar over een paar dagen veranderd dat hopelijk.
Hey Mupkuh, hopelijk dat ie dan niet zo ellendig lang duurt zonder resultaat want dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik ga dadelijk toch maar eens een testje kopen en morgenvroeg een testje wagen, want ik ben helemaal de weg kwijt. temperatuur was is niet schrikbarend hoog, maar bij mijn vorige zwangerschappen waren ze ook niet zo bijster hoog. Verder ben ik al twee dagen misselijk, kan geen koffie meer luchten of zien ( terwijl ik een echte caffeïnejunk ben), mijn borsten lijken wel twee watermeloenen, en mijn tepels zijn net twee van die grote plakaten ( heb ik anders ook nooit!>?), waar ik nog niet aan kan komen. Persoonlijk word ik niet meer goed van de hoeveelheid boeren die ik moet laten en dat maagzuur is nou ook niet echt heel erg lekker. Al twee nachten eruit geweest ivm plassen? Ook al zoiets wat ik alleen herken van de vorige zwangerschappen, want anders hoef ik er nooit uit. Verder ben ik wel een slaapkop, lig meestal al rond zo`n uur of 10, half 11 te maffen op de bank, maar nu is het helemaal verschrikkelijk, kan mijn ogen gewoon weg niet openhouden, vallen vanzelf dicht. Heb de hele dag door honger, ondanks dat ik misselijk ben, maar heb alleen zin in gezonde dingen, terwijl ik anders meer van de hartigheid ben. Ik hoop dat poohbear geen gelijk heeft, want zij zei dat dit allemaal door de provera kon komen. Zij had deze ook geslikt en voelde zich ook echt zwanger, maar kreeg toch een onttrekkingsbloeding. Ik weet het niet. zondagmorgen de laatste genomen, dus is het nu ruim 3 dagen geleden dat ik die pillen geslikt heb en ik kan me niet voorstellen dat die zolang bijwerkingen geven, die steeds erger worden ipv minder, maar zeg nooit nooit. Morgen is het ook dag 34, 16 dagen na een eventuele eisprong ( spook-ei) dus ik ga morgen gewoon testen, want als er iets zit dan zou het hcg hoog genoeg moeten zijn wordt vervolgd...............
ik mag voorzichtig blij zijn vanmorgen had ik al getest en er stond zwanger op me digitale test dus ik mocht vanmorgen gelijk voor 10 uur bloedprikken voor de hcg hormoon en heb net gebelt ik zat op 1827 hcgen ik zou nu 4 week en 3 dagen zijn volgens mijn berekening dus ik schrok wel heb nog nooit zo hoog gezeten niet bij de BBZ en de gewone miskraam