Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Havefun, balen :( Laat de :evil: dan maar snel komen, kan je door... Dikke knuf!

Ik heb weer een paar dagen VIP gekregen :)!
    Als ik die rare pieken op discarded zet krijg ik mijn kruis nu al, bij een zelfde temp morgen krijg ik ook mét pieken op dag 14 mijn ei.

Fijne dag allemaal!

2. mama2801

mama2801 Niet meer actief

@miepie:het lijkt er idd op dat je je ei mooi op dag 14 heb gehad. je hebt in ieder geval op de juiste momenten geklust

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heb wel een paar symptomen, zo zijn mijn ()() behoorlijk pijnlijk, net of ze onder de blauwe plekken zitten, en heb snel weer trek en als ik dan eet ben ik ook heel snel vol, kan mider op dan voor de zwangerschap.
    En ik heb het gevoel dat ik af en toe een beetje een (heel) kort lontje heb, arm mannetje ;) .
    Maar verder gaat het goed hoor :) .

@ Havefun, balen meis, als het dan toch moet wezen laat de :evil: dan maar snel komen. Knuffel van mij.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    balen havefun. Nu maar wachten op die bloeding van de Provera. Op hoeveel dagen zit je nu?
    Je kan dat Provera gebruik ook infullen op FF he? Klik dan progesteron aan.

Hier alles super. Gisteren eeen echo gehad en er stonen 2 eitjes klaar! Heb ene injectie in mn kont gehad, zodat ze binnen 36 uur springen.
    Het klus seizoen is dus aangebroken!

Voel me zo gelukkig, want dit is mn eerste kans in anderhalf jaar om zwanger te worden!

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    @ bengeltje
    Gefeliciteerd! Dat het idd maar lekker een maand of 8 mag blijven zitten!

@ Havefun
    Duim dan voor een snelle ongi, zodat je weer snel verder kunt! *kus*

@ Jent
    pffffffft pffffffffffft (*blaast omhoog*) :D

@ Liena
    Heb je al een trouwjurk? Als je idd al een maand verder blijkt te zijn, zal die dan waarschijnlijk mooi wat uitgenomen moeten worden! :)

Hier wéér extreem hoge temp. vannochtend (37.02, normaal na ei rond 36.6-36.8). :(

Snapt iemand hier overigens wat van?

cyclus 1 : 32 dagen, ei dag 18, lf 14
    cyclus 2 : 26 dagen, ei dag 15, lf 11
    cyclus 3 : nu dag 28, ei dag 16, 12 dpo

Wat moet ik hier nu van maken? Nu met lf 11, zou m'n ongi op dag 28 (dus vandaag) moeten zijn, maar betwijfel dat vanwege de hoge temp. vannochtend. Met lf 14 zou ie op dag 31 komen. Zo kan ik nòg m'n NOD niet bepalen, zelfs niet nà m'n ei... :(

6. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Nou, zou dan zeggen, GO FOR IT!!! :thumup: :D

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wat gaaf voor je! Echt super.

Kan me voorstellen dat je nu al helemaal hyper bent.
    Ik ga onwijs voor je duimen.

Veel klusplezier!

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Doe je best poohbear en Iuno ik zou lf van 14 dagen aanhouden dat is een gemiddelde lf voor een normale cyclus. Dan kun je daarna ook echt testen als je dan nog niet ongi bent. Succes met wachten. ik wachte met je mee.
    '
    xxx joyce

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden.

Ik ben zo blij met mijn kaartje. Is nog nooit zo stabiel geweest.

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    mooi mupkuh

xxx Joyce

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Jouw kaartje ziet er ook mooi uit, super!

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ja hopelijk blijft dat zo. Ik wil pas woensdag testen, als me dat tenminste lukt om dat vol te houden hihi. Eerst ervoor zorgen dat ik niet ongi wordt.

xxx Joyce

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mupkuh en Jent , jullie hebben beide mooi kaartjes.
    Jent spannend hoor..... Dus hopelijk volgende week pos. test. Ik ga heel hard voor je duimen..

Iuno, ik zou ook je langste LF aanhouden en er dan een testje aan wagen....
    Mijn moeder heeft de trouwjurk gemaakt dus ik hoop maar dat ie straks nog past :) . Maar duurt nog ff en er kan ook nog vanalles misgaan.
    Ik vind het allemaal nog erg spannend :oops:...

14. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Het gaat mij niet zo om het testen (ga toch pas testen als ik 1 week overtijd mocht zijn), maar meer om m'n lijf es (beter) te snappen. Begin 2e cyclus heb ik de buikgriep gekregen, wat waarschijnlijk al eind 1e broeide, daarom dacht ik eigenlijk dat die lf van 14 dagen wellicht door de (aankomende) buikgriep zo lang was...
    Afgelopen cyclus alleen in het begin een aantal dagen aan de race geweest door teveel chocolade :oops: , maar verder hele normale cyclus (enige opvallende was dat de :evil: :evil: :evil: opeens 's middags kwamen, anders altijd 's ochtends vroeg). Vandaar dat ik er eigenlijk vanuit ging dat mijn lf normaalgesproken dan wel ca 11 dagen zou zijn... :-k

Nou ja, afwachten maar, tot iig zaterdag...

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Zoals ik al zei de gemiddelde lf die een vrouw heeft is 14 dagen dus als ik jou was zou ik daar gewoon vanuit gaan en hopelijk kom je er achter als je aantal cyclussen verder bent. Maar bij mij varieert het ook heel erg tussen de 10 en 15 dagen, dus hetkan ook altijd verschillend zijn. Daarom ook altijd de langste lf aanhouden, dan zit je altijd goed.

xxx Joyce

16. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik weet dat het 'gemiddelde' 14 dagen is, maar omdat ik de keer met 14 dagen al ziekjes was (hoge temp.), leek mij de 11 dagen van de volgende cyclus logischer...
    Maar gek dat het bij jou zoveel varieert! Van wat ik over de lf gelezen heb (internet), zou de lf bij één vrouw nl elke cyclus min of meer gelijk zijn. 5 dagen verschil is dan wel veel...

Maar hier is de 'oplossing' van het 'raadsel' geloof ik inmiddels nabij: heb vanavond zo'n lekker zeurderig gevoel in m'n rug gekregen. Over het algemeen kondigt dit bij mij de :evil: :evil: :evil: aan. Zou zelfs kunnen zijn dat m'n ongi morgen al doorbreekt, maar ff afwachten wat m'n temp. morgen zegt. Tot nu toe daalde die iig wel altijd iets 1 à 2 dagen voor het bezoek van de :evil: :evil: :evil: ...

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    HelaasmIuno kunnen we nog niet voorspellen wat een vrouwelijk lichaam precies elke keer doet, maar ik weet wel wanneer ik mijn ei heb gehad en dat vind ik eigenlijk het belangrijkste en hoelang ik dan moet wachten voordat ik ongi wordt of kan testen dat maakt me niet zoveel uit.

xxx Joyce

18. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Hoi meiden,

Ik heb ook eindelijk m'n ei gehad (op dag 34!). Aan het klussen kan het in ieder geval niet liggen. Nu maar weer afwachten. Spannend!

Het plaatje is nu trouwens wel erg klein, hoe maken jullie hem groter?

Een hoop anderen zitten hier ook op het wachtbankje zie ik. Veel succes allemaal. Hopelijk is het bij ons allemaal raak zijn, dat zou heeeeeeel mooi zijn :D

Groetjes,
    Beep

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Heb een poging gedaan om mijn tempkaartje hier te zetten, ik hoop dat het gelukt is.
    Ik temp nog niet elke dag op hetzelfde tijdstip, dat wil ik de volgende ronde gaan doen.
    Maar wat denken jullie ervan?

Groetjes Taby.

20. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ziet er goed uit Taby. Hopelijk blijft je temp hoog!

Deel Deze Pagina