Iuno: een wisselende lf is wel vervelend met het vaststellen van je NOD. Weet je eindelijk wanneer je ei was, en dan weet je je lf weer niet.. hier ook.. heb 'm van 11 dagen gehad en ook van 15. Onbegrijpelijk he zo'n vrouwenlijf. (Bij mij wel weer zo bijzonder dat mijn ei altijd op dag 15 springt....vanaf het begin al na de pil.) Taby ik zal nu alvast beginnen met 's ochtends op hetzelfde tijdstip tempen. Dan heb je er meer aan. Beep zo'n klein plaatje is eigenlijk een thumbnail als je er op klikt zie je het echte formaat Ziet er allemaal al goed uit. Hier wordt het ook weer spannend. Weet nog niet wanneer ik eens een testje waag, maar nu nog niet is te vroeg nog.
goeiemorgen lieve mensen, ik schaam me dood , dat ik nog niet eerder gereageerd heb op jullie berichten, want er zitten wat mooie kaartjes tussen hoor. vandaag nog werken en dan een weekje vakantie, dus dan tijd genoeg om te reageren. Ben nu zo moe als ik klaar met werken ben, dus lig s`avonds hier voor pampus op de bank. Hier is er denk ik iets gaande. óf ik heb alsnog mijn ei gehad, óf ik wordt vandaag of morgen ongi. Hier mijn kaartje tot vandaag, nooit geweten dat je ook blij kon zijn als je ongi moet worden?!
@havefun het ziet er naar uit je je duivels eindelijk ga krijgen meis. ik heb vandaag geen betrouwbare temp was helaas uur eerder wakker
Ja, mama, eindelijk zou ik haast zeggen. Het is wel een hele rare cyclus geweest deze keer, hopelijk dat ie straks weer normaal is, anders moet ik de hele cyclus hormonen gaan gebruiken, en daar zit ik niet echt op te wachten! Eerst deze maand maar eens afwachten.
Helaas ik ben bang dat het er op zit voor mij deze ronde. Ik verwacht mijn ongi nu dus echt wel zo aan mijn tepkaartje te zien. Dan heb ik nog 1 ronde te gaan voordat ik naar het zh moet. xxx Joyce
havfun:ik hoop het ook voor jestraks want dit is ook niks zo die onduidelijkheid omtrent wel of geen ei. jent: balen je temp gezakt is je had een mooi stabiel kaartje.hopelijk heb je in de nieuwe ronde meer geluk.
@havefun. Ik denk dat de provera gewerkt heeft en de bloeding eraan komt! @jent... misschien stuiterd je temp morgen weer omhoog! Duim duim @all. Ik denk dat ik mn ei(tjes) vanacht heb gehad. Aangezien ik gisteren nog dubbel liep van de pijn en vanmorgen mn temp gestegen is! Morgen nog een hoge temp en ik weet het zeker. Dan zal ik mn kaartje weer eens showen!
Nou ja, gelukkig ben ik enigszins regelmatig, dus gaat het altijd om maar een paar dagen verschil. Misschien scheelt het ook als ik me er de volgende ronde veel minder mee bezig houd (ga weer stoppen met iig tempen)... @ jent Ziet er idd niet goed uit... maar zal ff flink blazen, wie weet... pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft! Hier es mijn kaartje... Zijn express niet zo 'fanatiek' geweest, omdat ik het idee had/heb dat het vele, 'verplichte' klussen de afgelopen maanden toch ook niet heeft geholpen.
Taby joepie het is je gelukt fijn hoor en het ziet er goed uit. Ook fijn dat je cyclus op orde lijkt! Havefun, gek he dat je dan in eens zo blij kunt zijn met een ongi! Maar dan kunnen jullie iig weer verder. Jent jameer zeg, hoop nog op een stijging morgen hoor! Pooh, joehoe ik vind het erg spannend voor jullie worden. Iuno, vind je kaartje er toch heel mooi uitzien hoor. Mijn kaartje vandaag, heb ook mijn kruis gekregen en op de dag waarop ik het al dacht. Zal hierna even het andere kaartje plaatsen, het dubbelen zeg maar met de andere tempmeter! Vind er ontzettend veel verschil in zitten, op dagen waarbij mijn temp zakt bij het eerste kaartje stijgt hij bij het 2e kaartje heel vreemd. En de temp is gemiddeld ook veel lager, hierdoor lijkt de temp na ei weer veel hoger.
Apart Mieke... :-k Maar ach... zolang je op dezelfde dag je ei krijgt, zal het niet zo erg zijn, die verschillen. Mijn kaartje ziet er idd erg goed uit en heb de afgelopen maanden ook weleens middenin (maar niet specifiek rond m'n ei) m'n cyclus zo'n zeurderig gevoel in m'n rug, dus het hòeft niets te zeggen, maar meestal is het wèl de aankondiging van de . Vandaar dat ik er eigenlijk niet in geloof dat het wat geworden is deze ronde, maar dit stomme kaartje geeft dan toch weer hoop, hè, da's het vervelende! Ik wil gewoon niet wéér goede hoop krijgen, om vervolgens wéér die teleurstelling te krijgen...
Iuno mooi kaartje, dat ziet er veel beter uit dan die van mij. hihi. Wat vreemd mieke dat jou kaartjes qua temp zoveel verschillen he. xxx joyce
Ja Joyce vind dat ook zo vreemd, en daarom wil ik niet zomaar in eens overstappen naar een andere tempmeter. Maar wilde graag eentje met 2 cijfers na de komma, maar twijfel nu wel. Vandaar dus even het maandje dubbelen!
[img=http://img175.imageshack.us/img175/3370/cyclusaprilqn6.th.png] Hoi allemaal, Eerst even netjes voorstellen, Suzanne, 37 jaar (a.s. maandag dan ) en we zijn al een tijdje bezig (ongeveer 5 jaar), maar sinds begin van dit jaar zijn we er dagelijks mee bezig. Dus ik reken even vanaf dit jaar, omdat ik niet echt heb opgelet de afgelopen 5 In dat kader kun je dus spreken van ronde 2 .... Bijgaand mijn kaartje ... en ik heb wat input nodig. Ik snap er geen jota meer van nu. Had de stille hoop dat de temperatuur omhoog zou gaan na de zakker van van de week, maar vanochtend was mijn temp zelfs 0.1 lager dan gister ... ra ra politiepet (oh, dat ene stipje die helemaal alleen staat is om 11.00 uur getempt, terwijl ik normaal rond 7.45 temp, dus die heb ik voor het gemak maar even buiten beschouwing gelaten - discarded) Mijn ovu-testen zijn ook niet echt geweldig. Ik heb voor eergisteren een + gezet, die test was namelijk het duidelijkst na een hele rits negatieve testen (geen streepje, klein streepje, geen streepje, klein streepje enz. enz..) Afgelopen week heb ik zelfs 2 x per dag getest. Gisterenavond en vanochtend was er geen streep te vinden, dus ik vermoed dat het ei al is gelegd ... Maar misschien heb ik het mis (ben blanco op dit gebied), dus iedere input is meer dan welkom... Grtz, Suzanne
Welkom Suzanne! Maar pfff, wat een lastig kaartje zeg. Het lijkt wel alsof je net je ei hebt gehad. In verband met die flink temp-dip. Maar misschien krijg je je ei nog wel. Ik ga voor je duimen iig.
Hoi Suzanne, Ovu-tests kleuren (blijkbaar) niet bij iedereen altijd even goed. Als je alle tests bewaart (en evt. van datum voorziet), kun je er idd vanuit gaan dat je LH-piek was bij de donkerste van je tests, òòkal blijft de teststreep altijd lichter dan de controlestreep. In principe springt je ei 24-48 uur na het begin van je LH-piek. Vaak is er een klein dipje in de temp. vlak voordat het ei springt. Het zou dus best kunnen dat jouw temp. pas vanaf morgen gaat stijgen (meestal met min. 0.2 graad, maar kan ook geleidelijk!) en je je ei dus vandaag of morgen hebt. Zou er iig vanavond dan maar es flink tegenaan gaan!
Hoi,ff een vraagje. Ik ben afgelopen woensdag ongi geworden maar dat was niet veel,gister heb ik wel veel bloed verloren, en mijn temperatuur was ook gedaald naar 36.4. Vanochtned was mijn temperatuur dus weer omhoog naar 36.8?Raar he?Had wel het gevoel dat ik ongi was geworden want heb gister ook veel bloed verloren,had me er ook al bij neergelegd..Iemand al eens gehoord of er toch iemand zwanger was dan?(ik geloof het zelf niet hoor)Als hij morgen nog steeds hoog is of zelfs hoger dan doe ik een testje,want ik heb komende vrijdag het Hsg onderzoek en ik moet wel 100% zeker weten dat ik dan niet zwanger ben! Liefs Yvette
Hey meiden, Ik heb even een vraagje ik heb last van afscheiding dat dun is en melkachtig. Wat voor soort afscheiding is dit als ik het wil noteren in FF?