Ik dacht echt dat die tests dus het betrouwbaarst waren in de ochtenurine weer wat geleerd dus ... Grtz, Suus
Zwtesten zijn met ochtendurine het meest betrouwbaar en ovulatietesten juist niet. Kan wel je bmm zijn mupkuh maar dan komt je ei nu nog niet. Dan hoort ie hoger te zijn.
Molly hoe gaat het verder met jou? Wel mooi je eitje zo bijna, heb je iig weer een mooie cyclus. Was er nou nog iets van controle bij de gyn oid?
@ Mieke: duidelijk ... heb eerlijk gezegd nooit echt de gebruiksaanwijzing van A tot Z doorgelezen, alleen het technische deel (hoe doe ik een test). Ging er eigenlijk vanuit dat het hetzelfde werkte als zw-testen. 's ochtends testen wordt dan wel een uitdaging. Ik moet 's ochtend altijd vaak naar het toilet, vooral als ik uit de auto kom. Heb de "afwijking" dat zodra ik in een auto zit, moet ik eigenlijk al weer naar het toilet. Voor 11 uur ben ik meestal al 4 keer geweest Grtz, Suus
Hihi Suzy, daar heb ik ook heel erg veel last van, psychisch! Maar het lukt me aardig goed. En drink gewoon al die tijd niets, ook niet bij het ontbijt. Enne hoe vroeger je even plast, des te eerder je de test kunt doen En ach 3,5 uur kan natuurlijk ook als je het echt niet meer kunt ophouden. Ben trouwens benieuwd naar je volgende test, moet je morgen weer testen... Dan ben je iig thuis toch, dan is het misschien beter vol te houden.
Misschien is persona wat voor jou Suzy, als je tenminste een beetje regelmatige cyclus hebt Mag je lekker met ochtend urine doen ! Wil even alle zwangeren feliciteren.. En de nieuwe welkom heten En iedereen succes en veel plezier met zwanger worden, ik hoop dat we met zijn alle in 2009 mama mogen worden ( en sommige nog net in 2008 ) Dikke knuffel meiden!
Jaaahh, hubbie is oh-zo blij met mij ... zijn we nog geen 15 minuten onderweg, begin ik al te mekkeren bij iedere hobbel ... genant gewoon ben wat dat betreft erfelijk "belazerd". Als mij moeder hier komt, rent ze ook compleet langs me heen naar het toilet, mijn vader met rollende ogen achterlatend ... je zou denken dat hij er ondertussen wel aan gewend zou zijn... Ik ben in dubio voor morgen. Heb vanavond gestest toen ik uit kantoor kwam, en geen streepje te bekennen. Ik denk dat ik morgenochtend nog een test doe, en dan denk ik echt dat de test van woensdagavond de winnaar gaat worden in deze cyclus. Ik hou mijn temperatuur dan maar als leidraad verder, hopend dat die wat duidelijker gaat worden ... Grtz Suus
@ Ikdus: Toeval ... ik zat vanmiddag eens te onderzoeken wat dat persona nu precies is Ik vraag me alleen af waar je die kan krijgen? Etos? Kruidvat? Elders? Cyclus is wel redelijk gelijk altijd, meestal 28 dagen, kan soms een dagje langer of een dagje korter zijn ...
Persona is eigenlijk anticonceptie, maar spoort heel goed je eisprong op zolang je maar niet te verschillende cyclussen hebt.. Je kan het inderdaad bij etos kopen, maar je kan het ook via Marktplaats tweedehands kopen moetje alleen 2 dozen zelf kopen.. En via persona zelf kan je het boekje aanschaffen. Ja, ben bijna weg Mupkuh Met mij gaat het prima en met jou?
De afspraak was dat ik 6 dagen na een eisprong bloed moet laten prikken. Zou ik daar weer na niet ongesteld worden dan moet ik een afspraak maken. Hoeft dus voorlopig niet omdat ik 13 april ongesteld werd. Laat maar wel dat bloed prikken, kan nooit kwaad. Heb haar niet te pakken kunnen krijgen om te melden dat ik ongesteld ben geworden, en de planningmevrouw wil het niet doorgeven, dan maar niet. Ga er geen belafspraak voor maken, doe wel een briefje bij het eisprongbloedtestformulier ofzo. In mijn album en bijjjjjjjjjjjna positieve ovulatietest van vanavond en de rechtopstaande is van vanmiddag.
Goeiemorgen tempmeiden! @Ikdus, als ik je niet meer spreek hier, bedankt voor je antwoorden die vaak ad rem waren. Verder wil ik je veel succes wensen in je nieuwe thuisland, en hopelijk is er vlug een nieuwe Spanjaard geboren! @Mupkuh, gelukkig nu een normale cyclus en hopelijk een mooi lente-ei. Hopelijk heb je over drie weken een vette positieve test in je handen! welkom nieuwkomer(s), hoop dat we allemaal snel een positieve test hebben en dat we hier niet meer zoveel zijn. @Poohbear, ik weet het niet hoor, of dat die Provera zijn werk gedaan heeft. vanmorgen was temp weer 37! en ik krijg van FF nu weer op een andere dag mijn kruis. Als ik logisch terugreken zou dit wel kunnen natuurlijk, maar ik weet niet of je bij gebruik van provera toch een eisprong krijgt. Op dag 24 ben ik nog in het ZH geweest ivm die follikelmeting, toen was ie nog steeds 10-11mm en ben ik die dag begonnen met provera. Een ei groeit zo`n 2 mm per dag, dus als ik volgens FF op dag 29 eisprong gehad zou hebben ,dan was ei dus zo`n 20-21mm, en dat is een eisprong afmeting. Gisteren dacht ik dat ik ongi zou gaan worden. Vette migraine, drie druppels oud bruin bloedverlies en buikpijn. Ik heb op FF spotting ingevuld, maar weet niet of dat die druppels onder spotting vallen. Vandaag helemaal niets, als ik zeg maar met mijn vinger naar binnen ga, dan krijg ik alleen maar dikke witte afscheiding te zien en geen rood/bruin, dus ik weet het echt niet meer. Vandaag is het de 7e dag na de laatste provera, dus eigenlijk zou ik vandaag ongi moeten worden. Als er maandag nog niets is dan toch maar weer naar het ZH. Kaartje tot vandaag.
spannend molly,dus alvast beginnen met klussen! mijn t emp kaartje lijkt sprekend veel de laatste dagen toen ik zwanger was van me dochter dus ik heb goede hoop deze maand....
Goeiemorgen! Ff een update van mij: Ik heb vanochtend de temperatuur opgenomen..37.0 Op mijn kaartje zie je dus echt een daling en een stijging.Bloeden is gister vrijwel opgehouden, dus ik ben echt maar 1 dag ongi geweest (normaal 1 week)en op die dag was de temperatuur het laagst,om vervolgems dus als een gek omhoog te gaan?maar nu komt het...Ik heb dus een zw.test gedaan en...is negatief Zoals het op het kaartje uitziet is het echt een innestellingsdip(met recht een dip)Zou het kunnen dat het te vroeg is om te testen,omdat dan net pas de innesteling is geweest?Ik baal er wel van want als ik het niet 100% weet ga ik geen hsg-onderzoek laten doen! Liefs Yvette
Ikdus, ook vanuit hier vast een heel goede reis en een hoop geluk en vruchtbaarheid daar in het warm Spanje. Hoop je snel weer eens hier voorbij te zien komen zodat we even weten hoe het met je gaat. Je bent een lieve meid! Suus, persona koop je bij Etos maar het apparaatje kost wel 90 euro! Je hebt 2 doosjes staafjes nodig en die kosten iets van 13 euro per doosje. Je kunt deze staafjes met ochtend urine gebruiken en ze passen ook in de CB digitaal ovulatietesthouder, dus daar kun je het ook eens mee proberen. Dan krijg je een wanneer je je LH piek hebt. En kun je dus gewoon 's ochtends testen. Ik heb gemerkt dat het voor mij niet echt werkte, maar je zou het eens kunnen proberen. Let wel op, bij de persona staafjes werkt het wel anders qua streepjes want je hebt altijd 2 streepjes en je moet het staafje goedom aflezen. Havefun, pffff wat een onduidelijkheid zo nog steeds. Stilletjes hoop ik heel erg voor je dat de ongi wegblijft, helemaal omdat je dus na die paar druppels alleen maar gewoon weer afscheiding hebt. Mama, spannend zeg, lijkt idd wel op het oude kaartje! Ik duim voor je. Mijn kaartje wordt weer een saaie lijn. Voor mijn gevoel geeft dat alweer aan dat het niet raak is omdat dat eigenlijk bij elk van mijn kaartjes wel voorkomt. Vandaag lekker met een vriendin opstap. Fijne dag iedereen. Imageshack deed het niet, dus mijn kaartje staat in mijn album of je kunt op de link in mijn onderschrift klikken.