Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hier is mijn kaartje van deze morgen weer. xxx Joyce

Ikdus succes en veel plezier in Spanje. We zien je wel weer op deze pagina verschijnen als je daar gesetteld bent en hopelijk kom je dna terug met heeel goed nieuws.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Yvet, op hoevel DPO zit je nu dan? Kun je je kaartje plaatsen?

3. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi
    idd lijkt het wel op een innestelings bloeding en dan denk idd dat je te vroeg getest heb. ik zou over 10 dagen nog een stesten(ik weet het duurt wel erg lang)
    Maar grotere kans dat die wel positief is.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Yvet, ik vind ook dat je nu nog maar even moet wachten met verder testen.
    Anders raak je alleen maar teleurgesteld.

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Denk dat als het idd een innestelingsdip is geweest, het best kan zijn dat je nog niet genoeg HCG hebt aangemaakt. Vrees dus ook dat je alleen maar kunt afwachten en over een week ofzo nog eens testen...

@ Ikdus
    Veel plezier met je nieuwe leventje in Spanje! Hoop dat het jullie biedt wat jullie jullie je wensen! ;)

@ havefun
    Je houdt ons wel in spanning met je soap, zeg! ;)

@ mollyvg
    En... al braaf aan het klussen geslagen...? :)

Hier trouwens net wéér 37 getempt... :(

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke, nou dan zou ik dat ook gewoon doen, dat kan nooit geen kwaad toch?

7. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Sorry trouwens dat ik op niemand reageer,maar wil mijn berichtjes niet al te lang maken :oops: betekent overigens niet dat ik niet meelees!(anders denken jullie dalijk nog wat een trut)Nee vind het wel fijn dat ik mijn bevindingen met jullie kan delen.Ik heb een kaartje op papier hier.Zal ik anders de temeraturen onder elkaar zetten?Ik zit nu 17 DPO.Komt ie vanaf de eisprong(ja is de eisprong hebben we in het ziekenhuis kunnen volgen!):
    dag 14: 36.2
    dag 15: 36.4
    dag 16: 36.4
    dag 17: 36.6
    dag 18: 36.5
    dag 19: 37.0
    dag 20: 36.7
    dag 21: 36.7
    dag 22: 36.8
    dag 23: 37.0
    dag 24: 36.9
    dag 25: 36.9
    dag 26: 37.0
    dag 27: 36.8 (let op nu komt ie,de daling)
    dag 28: 36.5
    dag 29: 36.6
    dag 30: 36.8
    dag 31: 37.0

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Nee ik test op zn vroegst pas woensdag ofzo weer,ben al vaak genoeg teleurgesteld maar testen doe ik zeker nog voor vrijdag want dan móet ik het zeker weten!Dankjulliewel nog voor jullie reacties! O:)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou wil ik ook weer eens mn kaartje showen!
    Voor het eerst met eisprong! Woensdag zaten er 2 eitjes. Denk zelf dat ze donderdag gesprongen zijn!

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Iuno dan heb jij een mooi kaartje zeg, ik zou er niet van staan te kijken als jij zwanger bent.
    Yvetje ik vind je kaarje erg op en neer gaan, maar het zou idd kunnen dat het een innesteling is en dan zou ik idd zeker nog een week met testen wachten en dan zou die posi moeten zijn, maar ik vind wel dat de innesteling dan erg laat is omdat je vrij zeker weet dat je 17 dagen geleden je ei hebt gehad, maar alles kan, dus laten we het hopen.

Ik hoop ook nog steeds dat mijn temp de komende dagen weer gaat stijgen. Ik had een paar dagen geleden een ogi gevoel en nu helemaal niet meer, dus tja hoop dat dat zo blijft en dat mijn temp ook weer gaat stijgen.

En Mieke ik vind dat je een mooi stabiel kaartje hebt die er toch wel goed uitziet vooralsnog.

Dat gaat de goede kant op poohbear en nu zo houden.

xxx joyce

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @havefun. Ja ik weet iemand (i=oude temper) die 2x zwanger bleek te zijn dwars door de provera heen! (rensie)

Maar inderdaad, als je het maandag nog niet bent moet je wel bellen hoor! Ik heb 1x 9 en 1x 13 dagen gewacht en dat vond de gyn veelste lang!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Yvet, ik denk dat je nog maar op 13 dpo zit.
    Maar als ze in het ziekenhuis je ovulatie hebben geconstateerd, op welke dag was dat dan? CD 14?

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh ziet er super uit, ik denk dat FF wel gelijk heeft hoor, maar het kan er ook net tussenin zitten natuurlijk!

Dank je Joyce, ach ja er valt nog niet veel te zeggen op 4 DPO ;)
    Ik blaasblaasblaas nog even voor jou!

14. Niet meer actief

Yvet als je al 17 DPO zit, denk ik echt dat je ongi bent geworden..
    Heb je nog medicijnen gekregen ofzo die je eerder niet hebt gehad?

Ik heb deze cyclus helemaal geen rood bloed verloren alleen 3 dagen oud bloed en maar 1 dag erg veel.. En mijn temp steeg ook in het begin..
    Ik had toen ook getest en niet zwanger hoor, was gewoon echt ongesteld..

Want als je al 17 DPO zou zitten moet je wel positief kunnen testen, een innesteling bloeding kan altijd komen tot 12 weken en soms langer dus dat zegt echt niets.

Dus echt niet lullig bedoelt hoor, maar ik denk dat je echt ongi bent geworden, soms stijgt temperatuur tijdens de ongi..

15. Niet meer actief

Meiden, heel erg bedankt !

Ik hoop dat zodra ik terug ben er meer zwangere bij zijn hoor :).. Dus goed jullie best doen allemaal !

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke. Ik twijfel, omdat ik donderdag zo'n pijn had. Gisteren was de pijn weg, al voelde mn hele onderbuik gekneust, warm en raar!
    Maar het zal woensdag of donderdag zijn geweest!

@ikdus.... heel veel geluk in spanje! Hoop je snel hier weer te zien met een spaanse beeb!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach ja Pooh hij is geweest en jullie hebben super geklust en daar draait het om ;)

18. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hoi,
    ik heb geen medicatie gehad.Ik zal zeker 17dpo zitten.Ik wacht het gewoon nog ff af.Ik zei vanochtend ook tegen mn vriend,als de temperatuur nog gaat dalen deze dagen dan weet ik gewoon dat het een ongi was.Heb ook al op het nieuwe kaartje ook de temperaturen bijgehouden vanaf de bloeding.Maar nogmaals ik moet het gewoon 100%zeker weten en als dat niet het geval is moet ik die hsg een maandje opschuiven!Denk dat ik donderdag nog eens test,dan zal er tijd genoeg overheen zijn gegaan.Ik laat jullie nog wel wat weten!
    Liefs Yvette

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ havefun, thanks meid. Hoop het ook voor jou. Je ben alweer bijna aan het einde van je cyclus zie ik.

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Goede morgen,

Hier nogmaals mijn tempkaartje:

Groetjes Taby.

Deel Deze Pagina