Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey meiden. Hoe gaat het hier met een ieder. Er zitten een aantal mooie kaartjes tussen zeg.
    Ik post hier wel niet zo vaak meer, maar lees wel met julie mee hoor.
    Ben gewoon iedere keer nog benieuwd naar hoe het met jullie gaat.

@ Ikdus veel suc6 en woonplezier in Spanje......
    @ Taby temp is nu weer mooi hoog.
    @ Havefun, Het blijft dus nog steeds spannend. Ik blijf heel hard voor je duimen..........
    @ Ivette het blijft dus spannend. Ik blijf ook voor jou duimen.

Alle andere tempers... Jullie ook heel veel suc6 en hoop dat ook jullie binnenkort allemaal gewoon zwanger zijn................. :thumup:

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge!

Ja, hoor, vannacht en vanochtend, maar meneer presteert niet :(
    Zo'n teleurstelling :(
    Over een uurtje ovtest doen, vandaag eggwhite, misschien vanavond of morgen nog een kansje...

3. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nog wel 2 streepjes, maar 2e is veel lichter dan gisteravond. Ben benieuwd of 't zaad van 1 1/2 dag geleden nog leeft.
    Ik ga lekker naar buiten toe! Bye!

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ikdus heeeeeeel veel plezier in spanje en hoop snel weer van je te lezen

mollyg na van anderhalve dag oud is het zaad ook nog wel goed ik ga hard voor jullie duimen allemaal :)

5. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hee, ben je zwanger? Gefeliciteerd Bengeltje!

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    HoiHoi!
    bijgaand kaartje van vanochtend. Dit begint er wat meer op te lijken ;) In ieder geval een verhoging naar 36.8.

Grtz,
    Suus

@mollyvg: ik ken het :( . Mijn hubbie heeft momenteel ook veel moeite om te presteren op dit moment. Hijzelf is er nog het meest teleurgesteld over, want dit heeft ie nog nooit meegemaakt. De keren dat we geklust hebben van de week was hard werken in ieder geval, en vannacht lukte het niet en toen hebben we er maar even een punt achter gezet.
    Ik weet zelf eigenlijk ook niet zo goed hoe ik er mee moet omgaan. Aan de ene kant vind ik het vreselijk voor hem, en stel ik 'm gerust dat het allemaal wel weer goed komt, aan de andere kant baal ik als een stekker

Grtz,
    Suus

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahaha mollyg ja staat al aantal bladzijdes terug op 183 geloof ik
    thnx
    hoop dat jullie snel ook nieuws hebben

8. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Even een berichtje van een zongebruinde brabander hier.
    vanmiddag is de menstruatie op gang gekomen en momenteel zo lek als een zeef, loop krom van de buik/rugpijn, maar ben allang blij dat er "iets" gebeurd in mijn lijf, want ik kreeg toch wel schrik nadat ik een paar weken geleden te horen kreeg dat ik nu ineen geen eisprong meer heb. Dus, hoe krom het ook is, ik ben nu blij met mijn menstruatie.
    op naar een nieuwe en hopelijk goeie cyclus.

@Poohbear, hopelijk dat je een superei gehad hebt, het is je gegund na anderhalf jaar geen ei gehad te hebben!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hallo allemaal, het is weer even geleden dat ik er geweest ben, en ik zie dat engeltje zwanger is! Gefeliciteerd meid, ik zal duimen dat het allemaal goed zal gaan. Verder zag ik wat mooie kaartjes, daar moeten toch nog wel een paar mooie testjes verschijnen.
    Ikdus, nog 2 dagen,spannend hoor. Heel veel geluk daar, en tot gauw, met hopelijk goed nieuws. Ik heb niet alles gelezen, want dan moest ik zo'n eind terug. Ik heb afgelopen donderdag de 3e IUI gehad, en heb nog een beetje last van mijn bm. het zat wat dicht, dus ze moesten weer met een tangetje aan de slag. gelukkig verder goed gegaan, maar ik heb er nu nog wel last van. gelukkig lekker vakantie maandag! na de vakantie nog 4 dagen op het wachtbankje, dus het zal zo omvliegen deze ronde. Fijn weekend allemaal, entot gauw. Ik heb geen tempkaartje trouwens deze ronde, want ik ga toch op vakantie, en ik moet zeggen, het voelt ook wel goed.

10. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hallo,

ik ben hier WEER nieuw
    sinds drie maanden bezg voor het tweede wondertje.
    omdat ik het toch wel fijn vindt beetje aan de temp een en ander af te lijden ben ik weer aant tempen geslagen.
    en vindt het ook erg leuk weer mee te lezen hier.

allemaal veel geluk de komende tijd en we gaan ervoor

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wondertje, welkom en veel succes.

Wies, fijn te horen (lezen) hoe het met je gaat, spannend weer.
    Ik duim voor jullie, fijne vakantie!

Suzy, jullie hebben op zich toch prima geklust?
    Maar kan het me wel voorstellen hoor, hier lukt het ook niet altijd.

Havefun fijn en niet fijn maar toch blij met de ongi!

Wat was het een ontzettend fijn weer zeg, gewoon warm!
    Heb heerlijk geshopt vandaag.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @havefun. hier ook een zonverbrande poohbear. We hebben een strandwandeling gemaakt..heerlijk!
    Ben blij dat je bloeding op gang is gekomen! Nieuwe start, nieuwe kans!

13. mama2801

mama2801 Niet meer actief

@havefun:hopelijk neemt de pijn af want dat is ook niet fijn.
    Maar in ieder geval wel weer fijn je duivesl door gebroken zijn.

mijn tempkaartje:

ik heb gisteren en vandaag positief getest :D

14. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    eh, mama, wat lees ik?
    Is een kleine felicitatie op zijn plaats?
    Je hebt wel héél erg vroeg getest, maar toch alvast proficiat met je positieve test. Hoop dat het goed blijft gaan.

Hier is weliswaar mijn ongi gekomen, maar ik herken mijn eigen cyclus niet eens meer.
    Mijn temp blijft hoog en de bloeding is veel minder als normaal. Normaal loop ik de eerste twee dagen rond met kraamverband, maar nu is dat allemaal niet nodig. Gisterenmiddag had ik één keer veel bloedverlies, maar dat was veel oud bloed zonder stolsels ( uniek). daarna heb ik nog twee keer verschoond en meer omdat dat frisser aanvoelt dan dat het nodig was, want er zat niet zoveel in. Vannacht heb ik één druppeltje verloren en vanmorgen was het niet veel meer dan een streepje bij het afvegen. Dus, als de temp zo hoog blijft dan denk ik dat einde van de week toch een test er tegen aan gooi, want de kwaaltjes blijf ik houden, alleen heb ik de laatste drie dagen last van mijn rechterschouder/schouderblad en nek waardoor er wat alarmbelletjes zachtjes gaan rinkelen. Kan natuurlijk ook komen van het feit dat ik woensdag in de tuin gewerkt heb ( en aangezien ik reuma heb is dat niet zo`n strak plan, want lichamelijk kan ik dat eigenlijk niet, maar ik vind het zo leuk om te doen). Maar, woensdag in de tuin gewerkt, en pas vrijdagavond pijn gekregen, dus ik weet niet of dat dat kan? Maar ja, ik hou het in ieder geval in de gaten en als het nodig zou zijn dan ben ik zo in het ziekenhuis.

15. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ga niet op iedereen reageren - dan is gelijk de hele pag. vol :) -, maar iig ff:

@ Wies
    Hoop dat die 4 wachtdagen dan op het 'zwangerwachtbankje' zijn!

@ poohbear
    2 eitjes...? :-k Tweeling...! :)

@ havefun
    Fijn dat je iig weer verder kan! Hoop op en mooi ei deze cyclus!

@ molly
    Vervelend dat het niet lukt, nèt als je dat zo graag wilt. Heb helaas geen tips voor jullie... :(
    Maar toch positief blijven denken, hoor! Hij 'doet' het vast wel eens op het 'juiste' moment! :) Enne... zaad van 1 1/2 dag is gewoon nog goed hoor! In principe blijft het tot 48 uur in ieder geval leven, soms zelfs tot een week. ;)

Hier nog niets veranderd... Geen 'ongi-gevoel' meer in m'n rug sinds gisteren en vannochtend wéér 37°...
    Aan de ene kant hoop ik dat het gewoon tòch vandaag komt, zodat ik geen hoop ga krijgen en dan morgen alsnog bezoek krijg, maar aan de andere kant zal ik hoe dan ook blij zijn als het niet vandáág komt. Het is zo mooi weer (morgen weer slecht voorspeld) en wou lekker lange wandeling gaan maken met zoonlief. :) Maar heb daar dus geen zin in als de :evil: :evil: :evil: zo toch nog komen en ik wellicht krom loop van de rugpijn... :(

16. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Iuno, je kaartje ziet er in ieder geval hoopvol uit en het ziet er niet zo uit dat je ongi eraan gaat komen.
    geniet vandaag van het mooie weer, want binnen zitten kan altijd nog, nietwaar?

17. mama2801

mama2801 Niet meer actief

havefun thanx voor je felicitatie.
    ik heb vanochtend weer getest en de test was nu weer duidelijker als gisteren avond.
    ik zit nu 2 dagen voor me nod
    hoop ook dat het goed blijft gaan.
    ik weet het beetje vroeg getest maar kjon zolas velen niet me nieuwsgierigheid bedwingen en dta kwam vooral dat er veel mensen in me omgeving zeiden ik zwanger was terwijl ik zelf dacht van niet. :D

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mama wordt MAMA!

Gefeliciteerd! super hoor nu lekker genieten!

Mijn kaartje van vandaag!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mAMA, GEFELICITEERD!

@havefun. Let op he ,tis een opgewekte bloeding, dus anders dan je normale bloeding. Ik had vaak ook heel weinig. Zo weinig dat ik dacht, was dot hem nou?
    Als heb je maar 1 veeg met rood bloed, dan is dat toch cyclusdag 1! Ik wil je niet ontmoedigen hoor!

20. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    Hier mijn tempkaartje voor vandaag.
    beetje vreemd dip tussendoor weet niet wat ik ervan moet denkne.
    jullie?

Deel Deze Pagina