Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wordt bijna ssai, Mieke, maar wel mooi saai :)
    Had ik eergisteravond 37.5, gister was die 37.7. Heb het zo warm de laatste dagen en echt geen griep.
    Vanochtend 37 na 2 dagen 36.9
    Kaartje http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7NIA7WF.jpg

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Molly dat gaat de goede kant op zeg, nog een paar daagjes hoog en voila :D

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Hallo Dames,

Nou, dit kruis krijg ik op de 'research' stand. Op de 'advanced' stand krijg ik hetzelfde stippelkruis als gisteren, op dag 13. En op de 'FAM' stand krijg ik helemaal geen kruis. Maar met deze temp kan ik er wel vanuit gaan dat ik geovuleerd heb, alleen op welke dag precies :(: :(: :(: dat is de vraag....

4. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Je hebt in ieder geval goed geklust, Aquilegia.
    Ja, Mieke, en het "fijne" als je je cyclus kwijt bent is dat iedere klusbeurt weer hoop schept, ook al is de laatste een week geleden ;)

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Wies: wat een goed nieuws dat het zaad van je man goed is!

@Mieke: dag 18 lijkt mij toch veel minder logisch dan dag 15. Ik zou het gewoon op Advanced houden, hoor.
    Dag 15 komt ook overeen met je watery cm en je stats. Ik ga zelf soms naar Advanced kijken als ik rare kaartjes heb waarbij mijn posi ovutesten na mijn temp verhoging vallen enzo. Dan vind ik het wel zinvol om wat andere standen van FF uit te proberen. Maar bij jou is het zo duidelijk, dat dit niet nodig is.
    Het wordt nu wel spannend, hè, jouw kaartje... duim duim...

@Shirbeuk: hij kan geweest zijn, maar het is niet zeker. Misschien nog even doorklussen?

@Zico: aha, nu snap ik het, waarom je gegevens invult bij monitor. Jullie hebben goed geklust trouwens!

@Miepie: jammer, zeg! :(

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies Molly!

Aquilegia, dag 13 lijkt me toch waarschijnlijker, komt denk ik door je OPK tests.
    Ik vermoed als je deze zou weghalen, dat je kruis sowieso op 13 dan blijft staan.
    Denk je ook niet?

Bij mij was dat ook, de negatieve van dag 14 heb ik weggehaald en toen bleef mijn kruis op dag 15 staan, liet ik deze staan verplaatste FF hem een dag later, wat mij veel onwaarschijnlijker leek.

7. Niet meer actief

Hey meiden, ik denk toch echt dat ik gister de 2e temp moest nemen van 37,0.
    Want me temp was vandaag 37,2 !
    Had gewoon een glas water naast me staan en het pilletje.
    En daarna lekker verder geslapen.
    Dus niet actief gedaan.

Ik ga nu even terug lezen en daarna mijn tempkaartje plaatsen, tot zo!

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja Mieke, ik denk ook dat het door de positieve ovu-test komt. Maar ik weet werkelijk niet wanneer ik geovuleerd heb. Mijn "slijmpiekdag" was dag 14 en de eerste positieve ovulatietest (met ochtendurine, dus urine van de nacht ervoor dus eigenlijk) was ook dag 14. Dus voor mijn gevoel was het dag 14 of in de nacht van dag 13-14. Maar wie zal het zeggen? Qua temp zou het dag 13 moeten zijn.
    Een negatieve ovulatietest kan natuurlijk ook vals-negatief zijn. Te veel gedronken, plas niet 4 uur opgehouden, korte LH-piek tussen 2 testen in, verkeerd test-moment (bij mij werden ze 's avonds nooit positief)... Maar vals-positief lijkt mij weer minder waarschijnlijk...

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja als je gewoon op dag 14 geovuleerd hebt dan hebben jullie iig beter geklust en meer kans dus tov dag 13.
    Het is voor nu toch gewoon afwachten.

Ik heb toch echt netjes 4 uur plas opgehouden en zo rond de lunch getest.
    Of iets later omdat het niet anders ging. En weinig gedronken.
    Dus tja hoe ze bij mij maar negatief zijn gebleven is me een raadsel.
    Nu was ik vorige keer zo gezegend met en positieve en daarvoor nooit, dus ach het maakt niet zoveel uit, als het resultaat maar positief wordt, haha.

IkDus, dat is dan beter zeg.
    Hopelijk komt het niet van je blaasontsteking.

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Mieke: Niets is zo irritant als alles volgens het boekje doen en dan nog geen resultaat... Maar goed, op naar de positieve zwangerschapstest dan maar!

11. Niet meer actief

@ Wies, wat ontzettend goed nieuws!

@ Miepie, wat jammer zeg :(.

@ Tijgertje, is je temp weer gestegen?

@ Molly, wat goed dat hij stijgt!

@ Mieke, ja ik zal vandaag dan ook af en toe mijn temp opmeten kijken of ik koorts heb.
    Maar denk het niet.

De blaas ontsteking gaat nu beter ( ff afkloppen ).
    Ik heb nu wat meer gedronken dus het plassen gaat goed, hoef nu niet een uur te zitten voor een paar druppels ( alleen in de avond omdat ik dan heeeel weinig drink )
    Het brand nog wat en nog wat steekjes, maar verder prima :d

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Met mijn kaartje is echt weer geen beginnen aan deze maand. Maar bij de echo werd er mij verteld dat mijn ei op springen staat. Dus we zullen zien, misschien dat morgen mijn temp omhoog gaat.

13. Niet meer actief

Hier dus trouwens mijn kaartje.
    Ik hou trouwens gevoelige tepels. :s

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mooie stijgende lijn meid.

15. Niet meer actief

Hahaha ja, waar is jou kaartje van vandaag?

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Schaam me gewoon voor mijn kaartje haha. Maar ben ook zo verkouden geweest, denk dat ik daarom weer voor mijn ei een te hoge temp heb gehad.

17. Niet meer actief

Zou kunnen!
    Hopelijk heb je morgen of een dip omdat je je ei hebt.
    Of gaat hij omhoog omdat je vandaag je ei hebt.
    Ik duim voor je:D
    In iedergeval goed genoeg geklust he ;)

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga met IkDus mee!
    Dat denk ik ook.
    En nog even doorklussen dus.

19. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    "Gelukkig" is Mupkuh er ook 1 met verwarrende temp ;) Maar jij hebt tenminste pos. ov tests! ;)

Aquilegia schrijft over heel kort LHpiekje, dat zou hier ook nog kunnen (matcare in album)...

Ikdus mooi kaartje joh! Ben ook wel blij met mijn hogere temp de laatste dagen.

Hier vanochtend lekker appeltje gegeten (HoneyCrunch, zijn echt lekker), en om 10.30 uur net zo'n gevuld Wasa sandwichje. 10 minuten erna werd ik licht in mijn hoofd en is mijn zicht minder scherp. Blergh.

Morgen moet ik rond 5.45 uur opstaan, ga naar een hengstenkeuring, moet ik dan wel of niet tempen? Normaal temp ik om 9 uur.

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Molly: ja, je kunt je LH-piek missen als hij kort duurt. Ik zou gewoon tempen morgen, je kunt de temp altijd nog op 'discard' zetten als hij heel erg afwijkt van je andere temps.
    Veel plezier op de hengstenkeuring, ga je alleen kijken of ga je een hengst showen?

Deel Deze Pagina