je kaartje met de dip lijkt erg op die van mij van deze maand ze staan trouwens in me album.ik ga voor je duimen!
@poohbear, je ontmoedigd me niet hoor, ik heb al ingevuld dat gisteren mijn nieuwe cyclus is begonnen, dus vandaag is gewoon cd 2. Ik wil alleen alles uitsluiten ( bijv bbz vanwege die schouderklachten) maar zolang ik niet extreme buikpijn krijg of koorts dan lijkt me dat er niets zorgwekkends aan de hand is. Ik maak morgen gewoon een afspraak voor CD 12 en dan zie ik wel of er weer een eitje zit of niet. Hoe is het met jou, zo na je 1e eisprong?Je zit nu officieel ook op het wachtbankje, dus ik kan me zo voorstellen dat het spannend is!
ik voel me goed. Heb wel een soort spierpijn in mn onderbuik. Vooral als ik heb gezeten en op sta, staat het "strak"daar beneden. Voorlopig stijgt mn temp goed, en moet ik nog anderhalve week wachten! Mn borsten doen wel onwijs veel pijn!
Tja wanneer zal die komen vandaag of morgen. Ik hoop vandaag. xxx Joyce Havefun fijn dat je wee ongi bent, dan kun je daarna weer door. mama gefeliciteerd en dat we mogen hopen dat je over een maand of 8 een gezonde baby hebt.
Meiden thanks voor jullie medeleven. Hoe dan ook of ik nou vandaag of morgen pas ongi wordt, we hebben nog 1 maand te gaan en anders gaan we eens bekijken wat het zh kan doen. Ik heb namelijk geen idee wat ze willen. Maar dat zien we dan wel weer. Ik ben iig al blij dat we daar terecht kunnen en dat ze ons willen helpen. Heeft iemand van jullie een idee, waar ze normaal gesproken mee beginnen. Dat ik een ei heb is duidelijk, dat ik zwanger kan worden ook en dat het niet aan ons ligt dat het fout gaat ook. Heeft iemand een idee van wat ze zouden kunnen gaan doen? xxx joyce
geen idee. In ieder geval zullen jullie beide bloed moeten geven en een lichamelijk onderzoek moeten ondergaan. Dat is standaard. Aan de hand daarvan zullen ze een behandel plan opstellen. Succes meid, en neem eventueel wat tempkaartjes mee naar je afspraak!
jee joyce wat jammer hopen dat ze je een beetje op weg kunnen helpen om wat dingen uit te sluiten. maar lijkt er heel sterk op dat de niet lang meer weg blijven!
@jent, ik hoop dat ik je mss een beetje kan helpen. ook ik heb normaal gesproken een eisprong ( alleen deze maand dan niet, maar dat is hopelijk éénmalig). Dat ik zwanger kan raken is al 6 keer bewezen, dat mijn man zijn zaad goed is is ook getest. Samenlevingstest was goed, chromosonenonderzoek was goed, alle andere denkbare onderzoeken waren ook goed, kortom wij zijn onbegrijpbaar kinderloos. Het enigste wat er niet goed is is mijn luteale fase en de aanmaak van de bijbehorende hormonen. Onze behandeling bestaat uit follikelmeting, eisprongbepaling en dan op dag 3,6 en 9 ná de eisprong pregnyl 1500IE inspuiten om de luteale fase te ondersteunen. Mocht het nou zo zijn dat deze komende cyclus weer een rommeltje gaat worden dan moeten we gaan beginnen met hormonen om een eitje te laten rijpen, hormonen ( pregnyl 5000IE of 10.000IE) om de eisprong op te wekken en pregnyl na de eisprong. Maar, voor de rest doen ze niets, want ik kan op een normale manier zwanger raken, alleen gaat het hier na de innesteling mis. ( tussen de 6-8 weken zwangerschap). Ik kan je alleen adviseren om het allemaal op je af te laten komen en goed te luisteren, veel vragen te stellen en niet denken dat iets belachelijk of stom is, maar daar kom je gaandeweg zelf wel achter. hoop dat het niet nodig is dat je naar een fertiliteitsarts gaat, maar anders veel succes.
Thanks meiden. Is toch heel wat havefun wat jij moet doorstaan, maar nu kan ik me er wele en beetje op voorbereiden wat er komen kan gaan en idd neem ik tempkaartjes mee dat is ook de reden dat ik nu weer temp. We hebben het 2 maanden zonder tempen gedaan en nu doe ik wel weer twee maanden tempen en dan neem ik de oude kaartjes van vorig jaar oook nog mee dus ik ben benieuwd wat ze er mee kunnen. maar in ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken. Helaas nog geen aankondiging van een ongi daar baal ik wel van. Heb net bij mijn man nog een potje staan janken, omdat ik het idee heb dat wij misschien wel helemaal geen kinderen kunnen krijgen, maar ik zei er meteen al achteraan ik moet echt ongi worden anders zou ik nu niet zo emotioneel zijn hihi, dus daarna konden we weer lachen. xxx joyce
Balen Jent, hier, een hele dikke knuffel van mij! *knuffel* Hier is het raadsel van de idioot hoge temp. opgelost: kaartje staat in m'n album...
Iuno, had ik je al gefeliciteerd?! Ik weet het niet meer! Of heb je net pas getest?! GEFELICITEERD! Goh hoop dat we allemaal snel mogen volgen hoor, zoveel hier in eens zwanger
Heb vanmiddag getest! Heb hier terug gekeken, maar had in dit topic dacht ik nog niet eerder gepost (wel op verschillende andere plaatsen 8) )... Hoop ook dat jullie allemaal snel mogen volgen! Kunnen we komende winter gezellig samen met beeb of iig dikke buik rondom de openhaard zitten zwijmelen.