@ Pooh, als je de volgende keer erachter dan kunnen we hem meteen zien. Maar zoals ik al zei denk ik dat je je ei eerder hebt gehad. Mede door je posi ovutest op dag 10.
ja, ze waren even dik, vond het zelf al zo raar zo vroeg in me cyclus en zeker nu me temp pas later omhoog is gegaan. we zullen zien, kunnen nu alleen nog maar afwachten. ik ga ff eten. kus
@ Pooh, ikzelf denk dag 12 of 13 je ei. Maar gezien de lengte van je cyclussen zou dag 17 wel kunnen. Heb je na dag 10 ook nog posi testen gehad?
Wow, Iuno en mama2801, gefeliciteerd! Gaat goed hier . Havefun, fijn dat je eindelijk door kan... Poohbear, jij gefeliciteerd met je prachtige eitje , hoop dat er een mooi frummeltje uit gaat groeien. Strijkkraal en Molly, was kl*te dat jullie mannetjes zo'n last hebben van de druk :-? Wies, fijne vakantie 8). Zal hard voor je duimen! Mieke, mooi kaartje en goed geklust. Nou hoog houden dit keer... ! Jent, hoop dat jullie bezoek van 4 juni nog net ervoor afgebeld kan worden... en dat ze jullie anders snel kunnen helpen! De rest: dikke knuffel. Hier inmiddels ook mét rare-pieken-van-2-nachten-met-veel-te-weinig-slaap mijn kruis gekregen.
alle zwangere meiden, GEFELICITEERD! @all, we zijn net thuis van een weekdnje Noordwijk, bij mn moeder. Zijn verbrand door de zon, maar het was er heerlijk!
Miepie, krijg je 'm op CD 14? Iuno, hier zo'n geval hoor! gevalletje 2! wij hebben dan ook een fijn hulpmiddeltje al doen we het liever zonder. Maar nu weten we iig wel dat het lukt en kunnen we heel mooi gericht klussen. Daar ben ik heel blij mee, want het was daarvoor vaak heel erg teleurstellend. Welk programma was dat?
Iuno en mama van harte gefeliciteerd. Misschien een stomme vraag, maar een inenstellingsdipje die heb je toch alleen maar als je zwanger bent? Groetjes Taby.
Een innestelingsdipje kun je ook hebben als je uiteindelijk niet zwanger bent. Volgens mij, want zeker weet ik het niet. Er gaat vaak iets mis met de innesteling.
Hoeft niet Taby, het eitje (wanneer bevrucht) zal zich proberen in te nestelen, lukt dit niet dan ben je dus niet zwanger. Maar in de 'volksmond' wordt het eigenlijk een innestellingsdipje genoemd. Het wil niet zeggen dat het altijd een dipje is. Tenminste zo heb ik het begrepen hoor.
Klinkt mij niet echt als prestatie angst. Meestal gaat dit namelijk naar mijn idee meer gepaard met erectie stoornis. Wel vervelend natuurlijk, want niet fijn voor hem, ook niet voor jou.
Heeft hij niet, want ik vertel pas dat ik een ei had als het ei weg is, dat heb ik hier wel geleerd 't was gewoon nogal vermoeiend voor hem, de afgelopen week Het is nogal wat, als ineens de Gamma, Praxis EN de Karwei de hele week open zijn
Als ik heel eerlijk ben neig ik ook die kant op. 4 weken geleden heeft ie medicatie gehad, en een van de bijwerkingen was erectieproblemen. Nu is ie ermee gestopt 2 weken geleden om precies deze reden, maar op gang wil het niet komen. En begin ik me ongerust te maken eigenlijk. Het zou uit z'n systeem moete zijn lijkt mij ... Ergens geeft ik mezelf de schuld van. (On)bewust heb ik het afgehouden in de periode dat hij nog dronk, om de doodeenvoudige reden dat ik in die situatie geen kind in de wereld wilde brengen en ik er niet alleen voor wilde staan. Maar nu het erop aankomt krijgen we dit, en dan denk ik wel eens ... had ik maar ... Misschien heeft het wat langer de tijd om uit z'n systeem te raken ... Grtz, Suus
Misschien moet ik dat ook maar eens "stiekem" gaan doen, het zoeken naar het ei. De afgelopen week hing hubbie mee te gluren naar mijn testen, en wist precies wanneer het dan "moet" ... daar zou het 'm ook wel in kunnen zitten misschien ... en als je dan bang bent om niet te kunnen presteren, gaat het uiteraard al helemaal niet meer .... Misschien moet ik er ook niet meer van maken dan het is. Zie ik ook weer beren op de weg, ik weet het niet ... Grtz, Suus