Hahaha je hebt dezelfde humor als mijn mannetje. Die begon al over de landmacht de luchtmacht en de marine. Suus misschien kun je alleen maar even informatief de HA bellen om dit te vragen. Zonder dat je je mannetje er mee belast aangezien dit ook nog eens druk op hem kan leggen wanneer je hem zou vragen dit zelf te doen. Als je dan weet wat de HA er over te zeggen heeft dan kun je daar zelf misschien een conclusie uit halen en kijken wat je er mee doet. Meiden ik ga naar mijn nestje. Trusten.
Ik heb 't gejat van Lola uit het 35+ topic Kijk, mijn vent weet hoe het zit, weet van de bloemetjes en de bijtjes, grijpt niet naar de condooms dus kan zelf bedenkten hoe het komt dat al die winkels de hele week open waren. Uiteraard heb ik gisteren, toen bleek dat het ei weg was, wel verteld dat het weg was.
Krijgt hij bij een volgende ronde dan nooit argwaan? Molly, heb het even opgezocht, dit waren zijn woorden nadat ik had gevraagd of we die avond nog even een keertje gingen klussen! Je hebt zondag al de landmacht, luchtmacht en marine gekregen, die helemaal gevechtsklaar waren Gisteren de reservisten en wat nieuwe rekruten T zijn geen m&mmetjes En ik moest niet voor niets 4 dagen sparen voor de potjes (onderzoek)
Nee hij krijgt geen argwaan. Of die spreekt hij in ieder geval niet uit. De lol van het moment is duidelijk belangrijker Mijn temp was trouwens heel keurig 0.3 hoger dan gisteren, het lijkt er echt op dat het lijf het weer doet. Dat schept hoop, na een stilstand van 4 mnd. Of stilstand........ langzaam herstel bedoel ik meer.
Iuno gefeliciteerd, mijn mannetje heeft de laatste tijd ook moeite om te presteren, maar bij hem komt het meer door de vermoeidheid en stress op het werk. Dus ik hoop dat het gauw wat rustiger wordt op zijn werk zodat wij onze target ook eens kunnen halen. xxx Joyce en ben nu net ongi geworden dus heeft toch nog de hele dag geduurd.
Heb na dag 10 niet meer getest, was al zo blij met die pos test. Had ik achteraf beter wel kunnen doen.
@Iuno, proficiat meid, geniet er lekker van enne, leuk hè, als je zelf nu eens de gelukkige bent die de felicitaties mag ontvangen! Oh, wat herkenbaar. wat zal mijn man (en ik) blij zijn om te lezen dat er meer mannen zijn die op het moment suprème moeite hebben met presteren. Ik heb al alles in de strijd gegooid, maar helaas ben ik niet het type om naakt boven op de kast te gaan zitten wachten om hem vervolgens te bespringen of om in de touwen te gaan hangen in allerlei onmogelijke en onbegrijpelijke posities, we zijn meer van het normale werk met links en rechts eens een uitspatting. Dus, dan moet je af en toe eens experimenteren met een leuk pakje ofzo om mannetje zijn hoofd leeg te maken en niet te laten denken dat ie MOET! Normaal gesproken is hij meer het type van liever 2 X per dag, maar nu het af en toe op bepaalde momenten moet, dan lukt het niet. Hij zegt zelf ook dat het komt door de moet die erachter schuilt, dus ik hou mijn mond tegenwoordig over wanneer ik naar het ziekenhuis moet, wanneer de tijd is dat we zo ongeveer moeten, meestal zorg ik er voor dat we zo`n dag of 10 voor ei al beginnen met om de 1 of 2 dag(en), zodat hij niet weet wanneer hij moet. Ook zeg ik niet altijd wanneer ik weer naar ZH ben geweest of moet zodat hij de link niet kan leggen.
Ziet er goed uit meid! Nu zo hoog houden! Kan jullie helaas niet verder helpen met tips ofzo... Zoals al gezegd, ben ik bij ons eerder degene met 'problemen' , maar gelukkig hoèft de vrouw niet persé (op het juiste ogenblik) te komen, om de missie te laten slagen. Hoop dat bij jullie binnenkort toch ook dat éne nodige zwemmertje tòch zijn doel bereikt! *kus*
Hierbij mijn kaartje (via tinypic.com): Heb ergens het idee dat ik vanacht mijn ei heb gehad. Mijn borsten zijn opgezet en mijn onderbuik is gevoelig. Zo maar even een ovutest doen. Mocht ie minder zijn als gister, dan tel ik die van gister als positief.
Hoi Hoi, hier mijn kaartje van vanochtend. Heb zowaar een rood kruis gekregen ... Volgens de monitor hebben we goed geklust deze cyclus, dus maar eens kijken of het goed is. Verders ga ik vandaag mijn verjaardag vieren en ga ik vandaag ook eens op onderzoek uit omtrent die medicijnen van hubbie ... vannacht is het weer niet gelukt, Grtz, Suus p.s. image shack doet het weer ....
Suus, gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag! Mannetje hier rookt(e) ook als een ketter, 2 pakjes per dag. Vond het op een gegeven moment wel te gek worden en rookt nu sinds november buiten. Hierdoor rookt hij 1 pakje per dag minder en stink ik ook niet meer Mooi kruis en goed geklust! Mupkuh, thanks voor die andere site. Dan dus nog even mijn kaartje!
@szyq, wat voor medicijnen gebruikt je hubbie? Ik ben apothekers assistente en misschien kan ik je meer vertellen.... PB het anders maar, als je het niet publiek wilt maken! Er zij namelijk heel wat medicijnen die impotentie als bijwerking hebbne, bijvoorbeeld antidepressiva!
Ander vraagje - heeft iemand het VIP membership van FF? heeft dat zin? Ik kan niet zo goed eruit halen wat er nu anders is dan het "gewone" membership, behalve toegang tot de fora ... grtz, Suus
Ja ik wil wel eens weten wanneer het raak gaat zijn. Uiteraard hopen we daar allemaal op, maar kregen we maar eens een echt herkenbaar teken of zo. Tot nu toe voel ik natuurlijk nog helemaal niets.
Volgens mij kun je met VIp gewoon veel meer info invullen op de kaartje en telt FF DPO na je ei. Zonder VIP dus niet. En ik heb dus een link in mijn onderschrift, dat kan anders ook niet. Maar ja dat zijn eigenlijk alleen maar luxe extra's. Misschien is er nog meer hoor, maar het gaat met name om de extra uitgebreide info.