dan zal je natuurlijk zien dat ik daardoor niet zwanger kan worden nu.. (maar ik ga stoppen ermee deze week!)
Mupkuh, wat deed je temp vandaag? Desiree, wat voor medicijnen heb je? Lastig om ermee te gaan stoppen? Ik begin een heel saai kaartje te krijgen... temp is al 5 dagen precies hetzelfde (heb ik volgens mij nog nooit gehad, ook wel eens leuk ) Fijne dag allemaal!
goeiemorgen meiden heb al weer een aantal leuke kaartjes voorbij zien vliegen, spannend weer. even iets over die ovulatietesten. vorige cyclus ( die rare) heb ik ook weer eens die testen gebruikt, en ja hoor, ook ik had een vette positieve ovulatietest, maar géén ovulatie te bekennen. Dus mupkuh, zeker gezien het feit dat jij ook zo`n rare cyclus gehad hebt vorige keer, zou ik meer van je temp uitgaan als van je ovulatietesten. Mss bloed laten prikken in het ZH om te checken of je idd wel een eisprong gehad hebt. Wel raar, dat je midden in je cyclus "bloedverlies"hebt, mss ook iets om te melden bij de gyn, zeker ( komt ze weer aan hoor!) gezien je leeftijd. Niet lullig bedoeld, maar kan er geen kans zijn dat je een van die vrouwen bent die vroeg in de overgang komt? Ja, tuurlijk, maar dat weet ik net zo min als jou, maar mss dat een gyn dat zou kunnen checken dmv bloedonderzoek? Hier eindelijk een normale daling van mijn temp. Kaartje is niet bijster interessant, hoop dat de temp nog een paar graden daalt, om volgende week weer eens een eisprong te hebben. Volgende week woensdag weer naar het ziekenhuis voor follikelmeting. Hoop dat ik deze cyclus een late eisprong hebt!@? Ben gister bij huisarts geweest , zit momenteel met mijn hand en pols ingepakt, heb een vette peesontsteking, pillen en creme gekregen. Pillen heb ik voor max een week meegekregen, als ik dan eind volgende week een eisprong heb, dan kan dat geen kwaad voor een eventuele zwangerschap. Het moet dan wel over zijn, ander kom ik waarschijnlijk in het gips om mijn hand/pols/onderarm rust te gunnen. Tot nu toe doen de pillen nog steeds niets, en verrek ik van de pijn, dus mijn weekje vakantie komt nu goed uit. Vanmiddag nog een paar uurtjes werken en dan heb ik een weekje vakantie. Onze HA is helemaal anti-pillen, zeker tijdens een zwangerschap, dus hij heeft me op het hart gedrukt om goed te rusten met die arm, maar ja, een peesontsteking heeft lang tijd nodig om te herstellen. heb al vaker peesontsteking gehad, slijmbeursontstekingen in schouder/heup/knie zijn me ook niet vreemd, dus ik ben bang dat ik na volgende week toch een retourtje gipskamer krijg. Balen, maar ja, alles beter als zoveel pijn. En dat van een uurtje onkruid plukken! hahaha. fijne dag iedereen!
Jeetje havefun, da's om op te schieten. Volgende keer laat je het onkruid zichzelf maar weghalen hoor! [-X En mupkuh.... weet je al meer (temp.) ? Voor de dames die het interesseert, heb vanochtend voor het laatst getempt, m'n kaartje geupdated en in m'n album gezet! Heb de ovu-test van zaterdag toch maar weggelaten, anders verschuift ie m'n ei naar dag 14... Enne Miepie... wie weet...!
Netjes hoor Iuno! Havefun, beterschap meid, hoop dat het weer snel over is. Miepie, ik mijn kaartje was ook zo stabiel in het begin. Wel leuk dat je het nog niet eerder hebt gehad, wie weet Mupkuh, we zijn nieuwsgierig! Nou mijn kaartje(s). Doe mijn dubbelkaartje er ook maar weer eens bij voor de gezelligheid.
Goedemorgen, Ik kan mijn kaartje niet aan, aangezien deze thuis op mijn pc staat.. ik heb vorige week woensdag een vette positieve (ovu)test gehad, de 29 dagen hiervoor waren de ovutesten licht gestreept en de gemiddelde temp 36.6. Dit is mijn temp vanaf mijn ei ong: dinsdag: 36.6 Woensdag: 36.6 (pos ovutest) Donderdag; 36.6 Vrijdag 36.8 zaterdag 36.8 zondag 36.8 maandag 36.9 dinsdag 36.8 Als mijn temp nu zakt, betekent dit dat ik ongesteld ga worden? Binnen 2 dagen?
Verhip zoals ik het kan zien heb je donderdag je ovulatie gehad dus je zal nog niet ongi gaan worden hoor, daarvoor zit je nog te vroeg in je cyclus.
je word pas 14 dagen na je ei ongveer ongi. dus er valt nu nog weinig te zeggen als die zakt of je wel of niet zwanger bent... het zijn altijd spannende dagen tot het wachten tot je nod...
@ alle nieuwsgierige tempers @ havefun, thanks voor je informatie. De tussentijdse bloeding heb ik denk ik van mijn ei gehad. Het was maar een druppeltje gemengd met iets anders In de overgang ben ik denk ik niet, wel kan het er aan liggen dat ik PAP 3a heb.
Dat denk ik ook. Want heb wel het vermoeden dat ik gister mijn ei heb gehad. Denk dat een ovutest doen niet echt meer zin heeft.
sucses dames ik word gewoon bang verlies nu bruin dat maakt me zo onzeker zo is de vorige 2 keer ook begonnen met fout gaan
Miepie: mooi saai kaartje! havefun: paar graden lager? Doe maar paar tienden graden lager mieke: ook een mooi kaartje! Mupkuh: goed geklust! bengeltje: kan ook oud van je innesteling zijn, maar ik kan me je zorgen voorstellen. Ik duim voor je!