Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    [​IMG][/url][/img]

schrok me gisteren naar van die dip, maar gelukkig stijgt ie vandag weer!
    Tis nog steeds te vroeg om er wat van te zeggen, maar ik vind het er mooi uit zien....

kleinkuikentje vindt dit leuk.
  2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0

Mogge, nu gauw naar stal toe, mijn merrie is gisteren eindelijk hengstig geworden en de veearts komt scannen om te kijken hoe groot het ei is, wellicht wordt ze vanavond verwend door de hengst die ik heb uitgekozen, anders morgen.

Fijne dag!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gekke vraag misschien, maar hoe groot wordt zo'n ei bij een paard?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jee Molly wat een stijging zeg!

5. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hi mieke ik deed dat ook hoor,
    en ik zag vanaf 5 dpo over een komst met het tempkaartje toen ik zwanger was van me dochter , ze zijn zo goed als indentiek vanaf 5 dpo.
    ik heb op 10 dpo voor het eerst lich postief getest .het verbaasde mezelf ik wilde zelf niet geloven het wel eens raak kon zijn, me manneke en 2 vrie3ndinnen riepen het al een week dat ze wat aan me merkten :confused:

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Wat een mooie kaartjes zeg. Ziet er hoopvol uit :)

Ik weet even niet wat ik moet doen. Ik heb een uur te vroeg getempt toen was ie 36.7. Ik ben wel gewoon in bed blijven liggen en na een uur nog eens getempt toen was ie 36.8. Wat zal ik aanhouden :(:

7. ik vergelijk ze ook altijd met elkaar.. maar dan kom ik erachter dat ze in mn lf altijd op elkaar lijken dus dan zal ik niet zwanger zijn, denk ik dan.
    Mupkuh ik denk toch 36.7 aanhouden.

8. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Ik heb al mijn kaartjes bewaard, ook die ik nog met pen heb geschreven, en er zitten dus 6 kaartjes bij van de keren dat ik zwanger was. Helaas is er geen een kaartje hetzelfde ( van anderhalf jaar tempen!) en is er ook geen patroon in te herkennen. Zwanger met een hoge temp en zwanger met lage temp, miskraam met hoge temp en miskraam met lage temp, niet zwanger en toch hoge temp, niet zwanger en lage temp, schommelende tempen bij zowel zwangerschap als bij miskraam als bij menstruatie, dus ik heb er eigenlijk helemaal niets aan ,dat hele tempen, maar ik denk steeds maar weer, als ik straks een helemaal extreem vreemd kaartje heb, misschien dan....................

9. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    wat hebben maxima en laurentien trouwens felle kleuren aan zeg! Ik vind het niet zo mooi.
    zou maxima nou zwanger zijn, want daar gooien ze elkaar in de bladen mee dood, maar ik vind ze er niet zwanger uitzien.

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!
    Mupkuh, zou idd de eerste temp aanhouden. Molly, stijgt goed bij jou :)!
    En Poohbear, veelbelovende dip zo op 6 DPO ;).
    Mieke, mooi stabiel, hoor!

Ik ben opgehouden m'n kaartjes te vergelijken, al was ik wel verbaasd deze ronde geen dip op 2DPO te hebben (normaal altijd wel). Heb er geen idee van hoe mijn kaartje er "zwanger" uit zou zien en de kans op een natuurlijke zwangerschap is zó klein dat ik mezelf alleen maar gek zou maken :rolleyes:

Hier vandaag eindelijk eens wat anders dan afgelopen dagen ;):

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mup, ik denk dat het in deze niet zo heel veel uitmaakt, je zit na je ei en het verschil is maar 0,01 dus niet heel crusiaal toch?

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat heb ik ook! en ik wil zo graag eens een heel ander patroon zien, echt heel anders.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, ik vind jou kaartje... ben wel een gaan vergelijken, er wel totaal anders uitzien dan de vorige in je album.
    Mooie stijging! joh er zijn er toch genoeg die het niet meer verwachtten op de natuurlijke manier en toch nog onverwacht juist op de natuurlijke manier zwanger zijn geraakt!
    Ik duim weer hoor!

Havefun, idd ze zijn wat fel gekleed, maar het staat allemaal wel vrolijk om zo'n grijze dag!
    En dan Emee in het geel, hihihi het is net alsof het weer pasen is ;)
    Vind het roze bij de koningin wel erg mooi staan!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, Mieke, dan ga ik natuurlijk ook kijken hè? ;) Vind zelf dat dit kaartje wel bijna gelijk is aan die ene van jan/feb... en toen ook niet zwanger. En ik weet dat het bij veel mensen dan onverwacht toch nog lukt... maar met de hoeveelheid zaad die mijn man produceert zou dat echt een wonder zijn. Kans is kleiner dan de Staatsloterij winnen ;)

Ga ook maar eens achter de tv hangen, ben nou wel erg benieuwd naar die pakjes ;)

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miepie, het verschil is maar 0.1 jah. En voor wat ik ook doe krijg toch nog geen kruis.

Ik heb trouwens meestal de eerste 3 temperaturen na mijn ei gelijk op 36.7

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hey meiden kan ik hier een vraagje kwijt?
    Ik zou morgen eventueel ongesteld moeten worden..en omdat ik de volgende ronde, mocht het niet raak zijn, wil gaan tempen ging ik vannochtend ook eens tempen uit nieuwsgierigheid.
    Nu was ie 37,5
    Is je temp altijd zo hoog vlak voor je ongesteld moet worden?

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Goedemorgen allemaal!

Mooie kaartjes allemaal hoor, ziet er goed uit!

Mijn kaartje van vanochtend hierbij ... :(

Het zakt momenteel als een baksteen, iedere ochtend 0,1 graad lager. toch iedere ochtend om hetzelfde tijdstip getempt, heb de wekker gezet deze week tot groot ongenoegen van hubbie overigens :rolleyes: maar ja, je moet er wel wat voor over hebben.

Ik blijf het een vreemd patroon vinden toch. Heb FF erop nagezocht of er gelijkwaardige charts waren, maar nee ...

@Mieke8: ik ken het gevoel. Ik kan niet met vorige kaartjes vergelijken, dit is mijn eerste echte kaart, maar ik probeer te vergelijken met de andere kaartjes op FF. Stom natuurlijk, alsof iedereen gelijk is en hetzelfde patroon heeft ... :(

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hmmm, inderdaad vreemd, Suzy. Hij daalt wel vaker iets, maar gaat dan meestal toch ook wel snel weer omhoog, bij jou zakt ie wel erg ver door :-?

AllahinKullu, het kan prima dat je een dag voor NOD 37.5 had. Is eigenlijk weinig over te zeggen zo met 1x tempen, maar meestal blijft je temp hoog tot net voor of net na de :evil: :evil:.
    Bij de één is 36.5 al hoog, bij de ander 37.5, hangt net af van je basale temp. Succes met tempen komende ronde (als het nodig gaat zijn ;))

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ok bedankt!

Ja met een keer tempen krijg je natuurlijk geen duidelijkheid..maar ik had daarvoor wat van die kaartjes bekeken..en daar zie ik steeds temps van 36. nog wat en dan doe ik het zelf even voor de gein en schiet ie meteen naar de 37.5 hehe..nouja misschien heb ik gewoon een erg warm lichaam :)

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    have fun een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan eht niet meer zijn omdat me hcg op 4 weken en 2 dagen al 1827 was het is gister dus alleen bij afvegen amer maar als je iets diper ging kwam er bruin mee :oops: gister tegen de avond was het weg en vanmorgen was het er weer bij afvegen/als je iets dieper ga dan het is geen bloed tot nu toe niet :oops: :cry:

Deel Deze Pagina