nou ik vrees dat dit kaartje geen zwangerschapskaartje wordt. deze dip is volgens mij veel te laat. he baalen nu maar wachten op de volgende week....
hmm moet ik hem wel plaatsten natuurlijk... [img=http://img509.imageshack.us/img509/519/temppa6.th.png]
nu heb ik een link ? wat moet ik nu aanklikken als ik mijn kaartje hier wil plaatsen geloof dat ik een beetje blond ben.
Wondertje, innestelingsdip kan 5-10 dagen na je eisprong... zo'n dip op 8DPO is dus mooi, toch? Om je kaartje hier te krijgen moet je de link tussen zetten.
dus als ik het goed begrijp niet eerder dan die vijf dagen voor je eisprong? hmm ok best ingewikkeld allemaal. maar goed dat we elkaar kunnen helpen. ennuh thanx voor je hulp bij imageshake.
Heb denk ik nu mijn ei (zie album voor temp.kaartje). Hebben wel erg veel sex gehad, haha. Is toch eigenlijk niet goed zeggen ze (dan is het zaad nog niet helemaal optimaal toch?). Maar ja, beter wel dan niet. Nu weer twee weken wachten. Wij hebben trouwens een afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week. Man begint een beetje zenuwachtig te worden. Hij is bang dat het aan hem ligt. Hij had geen ingedaalde balletjes als baby en dit is pas op zijn zevende verholpen. Normaal gebeurt dat gelijk, maar om de één of andere rede bij hem dus pas heel laat. Hierdoor kan je een stuk minder vruchtbaar zijn. Hopelijk is dat niet het geval. Ik laat wel horen wat er uit gekomen is. Succes allemaal!
paar daagjes weg geweest, wel elke ochtend even snel op de termometer gekeken vorige cyclus; hoge stabiele temp en na 11 dagen ongi... nu lage temp dus ben benieuwd
Hoi hoi, Heb hier mijn tempkaartje weer: En ben 2 hele vage positieve testen verder. Dus weet eigenlijk nog niks zinnigs te zeggen na die 2 testen. Groetjes Taby.
Taby, spannend hoor! En oja, het is een tulpje... als je begrijpt wat ik bedoel. Het zou wel een prachtig cadeau voor al jullie geduld zijn zeg, na een cyclus van 363 dagen en dan na het eerste eitje mooi zwanger. Nou meiden, mijn tempkaartjes! Kaartje met mijn gewone (noem het maar even gewone) thermometer blijft stabiel en vandaag weer gewoon 37 graden. Vanmorgen dus ook weer dubbel getempt en de andere thermometer gaf 36.27 aan wat in tegenstelling tot de 'gewone' heel wat lager ineens is en dus een fikse dip aangeeft. Vond dat wat vreemd dus even 3 min. gewacht en nog een keer getempt, toen gaf ie 36.97 aan wat dus bijna gelijk is aan de 'gewone'! Wat ik toch weer een verschil vond en dus weer een paar minuten gewacht en toen weer een keer getempt, toen weer 36.27. Hoe bedoel je verwarrend, hahahahaha! Ik hou dus maar gewoon 36.27 aan. Verwarrend ja, maar toch ook weer interessant wat 2 verschillende merken thermometers doen. Beetje een soort studie aan het worden, hahaha. Beide kaartjes staan in mijn album.
gaat hier nog lekker Vanochtend licht duizelig en licht misselijk wakker geworden. Ik probeer er maar niets van te denken. Anders ben ik zo'n duffe doos als het negatief blijkt te zijn volgende week.
hi dames, gek toch Mieke, verschil is nu wel echt groot. Volgende cyclus (hopelijk komt die er niet natuurlijk) ga je dan met 1 tempen? poohbear: ook een mooi kaartje... je zit mooi hoog taby: spannend! Vaag lijntje is ook een lijntje he! *duim duim duim* zo hier blijven we laag zitten... vandaag 11 dpo. Morgen nod
Ga voor je duimen marloes je kaartje ziet er mooi uit ! Taby een lijn is een lijn hoe vaag ook dan ben je zwanger hoor alleen heb je dan nog niet zoveel hcg aangemaakt had ik ook 3 keer dat ik pas heel laat een echte vette test had
@ poohbear: mooi hoog kaartje zeg ... @ taby: spannend! ze zeggen altijd, streepje is streepje toch? Wanneer ga je weer testen? @ mieke8: typisch toch, zo'n verschil met thermometers. Ik zeg m'n kaartje maar even niet neer, niet zoveel spannends gebeurd eigenlijk. Temp is vanochtend gelijk gebleven aan gisteren (36.5) en ik zit nu recht op de coverline. Had stiekem gehoopt dat ie vanochtend hoger zou zijn maar helaas ... ach, hij is ook niet verder gezakt, dus daar is opzich ook wat van te zeggen toch? Heb wel al dagen een zeurende ongi-pijn. Ook gewoon continue, heel irritant. Pijn zit vooral links en ik had eergisteren toen ik in bed lag pijnscheuten links, die doordrokken naar m'n linker been. Ik schrok er gewoon van. Zelfs hubbie viel het op ... Raar. Ergens heb ik nog steeds het gevoel dat ik volgende week ongi moet worden, maar een stemmetje ver weg gestopt vertelt me dat misschien ... misschien is het wel iets Rationeel denk ik dat het niet zal zijn. Ik herinner mij dat tijdens de cyclus van februari dat ik ook wat pijntjes had in de week voor m'n ongi. Maar uiteindelijk was ik 3 dagen later met mijn menstruatie (na 2 spannende dagen waarin hubbie met liefde naar de apotheek rende om zw-testen te halen). Nu ik deze cyclus ook een paar dagen later met mijn ei was, zal ik ook een paar dagen later zijn met menstruatie. Het voelt in ieder geval hetzelfde. Grtz, Suus
jee marloes ik duim ook voor je! hier mijn kaartje kan er niks van zeggen het kan volgens mij echt alle kanten op!
Hoi hoi, Mieke, lekker verwarrend met die thermometers, en de kaartjes zijn ook helemaal niet te vergelijken he. Zo maak je het wel spannend hoor, duim in ieder geval heel hard voor je. Wat bedoel je met een tulpje? Ik wil nog even wachten met nog een test te doen, ben nu eigenlijk best wel bang voor een teleurstelling. Dus stel het uit. Hoeveel dagen na DPO zal je zo ongeveer je menstruatie moeten krijgen? Groetjes Taby.
Hahaha Taby, Jannegie zei bloemetje, maar het symbooltje op je camera ziet er uit als een tulpje. Is dat mysterie ook weer opgelost meiden! Suzy, toch wel spannend eigenlijk. Ik ken dat gevoel hoor, je probeert rationeel te blijven maar diep van binnen lukt dat natuurlijk helemaal niet. Ik ga volgende cyclus niet door met dubbelen hoor, ben dan ook op vakantie!
Hihi het is idd een soort van tulp. Heb het gevonden hoor en mijn testjes staan bij vage testen in de topic. Groetjes Taby.
goeiemorgen, @poohbear, zo meid, jouw temp gaat goed, meteen de eerste ronde van je allereerste ei en dan al zo`n mooi kaartje! Wauw. @Strijkkraal, weet je zeker dat die krampen niet een eisprong geweest zijn? @molly, hoe is het met je temp en zo na je eisprong? hopelijk gaat het beter als vorige ronde. @bengeltje, hoe is het met je. Heb je nog bloedverlies gehad of is het alweer afgelopen? aan alle tempers, voor enkele worden het weer spannende dagen zeg, enkele mooie kaartje voorbij zien komen en enkele onbegrijpelijke. Ik ben bang dat het hier weer zo`n rare cyclus gaat worden, mijn temp wil maar niet zakken , gisteren weer hoog, nu weer iets lager, maar hij komt maar niet op het punt waar hij eigenlijk moet zitten voor de eisprong. volgende week dinsdag terug naar ZH voor follikelmeting, dus ik ben benieuwd of er een eitje zit. Hoop het wel, want ik ben er nog steeds niet aan uit of dat ik wel aan die hormonen wil. Dan ben ik echt een loslopende hormonenmix. Hormonen voor eitje te laten rijpen, hormonen voor de eisprong en na de eisprong hormonen, ik weet het echt niet of ik dat nog wel trek, zeker omdat ik al 6 keer zwanger geweest ben en op dat gebied al zoveel teleurstelling heb meegemaakt, ik weet niet of ik dat allemaal trek.