Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogge! Vandaag een mooie zonnige dag, gaan we vast allemaal van genieten!

Mijn kaartje van deze morgen.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    En vooruit toch ook nog maar even mijn 'dubbel' kaartje!

3. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @zeehondje, ik wil je niet ontmoedigen, maar na een temperatuurstijging is het niet zeker dat je een eisprong gehad hebt.
    kaartje van mij, duidelijke tempstijging, geen eisprong! Zie mijn album voor de kaartjes. die met het blauwe kruis geven aan dat er een waarschijnlijk een eisprong is geweest, maar in het ZH is het 100% zeker vastgesteld dat er geen eisprong is geweest, hoe graag ik het ook zou willen.

@bengeltje, fijn voor je dat alles goed is.

@poohbear, positief blijven meid, er kan nog van alles gebeuren de komende dagen.

@mupkuh, niets gebroken na je val?

mijn kaartje van vandaag, gelukkig weer een daling, hoop dat deze trend zich een paar dagen voortzet.

4. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Hoi meiden,

De bloeding die ik vorige week heb gehad was toch een innesteling, want ik ben ZWANGER! Ik zit nu wel 2 dagen voor m'n NOD maar had toch duidelijk een licht 2e streepje op m'n test staan :D M'n kaartje staat in m'n album.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Beep fantastisch, gefeliciiteerd.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @beep, gefeliciteerd! Mooi kaartje!

7. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @beep, gefeliciteerd hoor!

het lijkt wel of iedereen hier nu ineens zwanger wordt. zou dit een voorteken zijn, dat we binnenkort allemaal leuk nieuws te melden hebben?
    ik hoop het zo

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Joehoe! Ik ben zo blij, ik heb voor het allereerst in alle rondes een rood kruis. En precies zoals we dachten.

@ Beep, gefeliciteerd!

@ havefun, gelukkig word je temp weer lager. Nee, ik heb gelukkig niks gebroken, wel ontzettende spierpijn en wat blauwe plekken.

@ Mieke, raar zeg de ene wel een dip de ander niet. Maar zien er beide goed uit.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mupkuh, gefeliciteerd met je kruis en ei natuurlijk!
    duim duim duim

10. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    beep gefeliciteerd!

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Goedemorgen!
    het ziet ernaar uit dat vandaag een prachtige dag gaat worden ... jippie!

@ beep: fantastisch, gefeliciteerd!

@ mieke8 & poohbear: dat zijn toch veelbelovende kaartjes toch?

Bijgaand kaartje van vandaag.

Heb vanochtend zelfs 2 x getempt, ik krijg de kriebels van die temperatuur: 36.5. Maar beide waren gelijk. Ik hoop dat ik vandaag die BBT thermometer krijg, kan ik volgende week beginnen met de nieuwe kaart. Ik had gisteren weer ernstig last van PMS, zoals iedere maand. Zelfs hubbie valt het iedere keer op, want hij is meestal degene die het moet ontgelden en roept dan onmiddellijk ... oh, moet je weer ongesteld worden? Die opmerking is meestal genoeg om alle irritatie in hevigheid los te laten barsten (grrrr) Ik haat PMS, ik voel me zo ontzettend geirriteerd, dat ik geirriteerd van mezelf wordt :rolleyes: :-#

Toch steeds meer tekenen dat ik volgende week ongi wordt. Wanneer wordt nog ff wachten, volgens mijn cyclus op maandag, maar ik denk zelf woensdag ofzo ...

Grtz,
    Suus

12. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hmm vandaag beetje later getempt en stijging.
    zou haast denken dat er kans is maar weinig geklust dus ja ff afwachten maar want hij kan gigantisch kelderen weet ik uit ervaring helaas.

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Beep: gefeliciteerd!
    Hopelijk mag iedereen snel volgen, inclusief wij zelf!

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik zie mooie kaartjes het wordt weer spannend . duim duim duim. Ik plaats mijn kaartje over een weekje schat ik zo dan hoop ik mijn ei gehad te hebben. iedereen succes en beep gefeliciteerd

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hier mijn kaartje; nog steeds geen :evil: :evil: wel heel erg misselijk en last van zure oprispingen.

Wat moet ik hier nou mee?

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik zou haast zeggen dat je in de dagen dat je bijna niet getempt heb dus ongeveer 2/3 van je kaartje je ei hebt gehad. En anders ben ik bang dat je een cyclus hebt overgeslagen en je temp is aan het zakken lijkt wel. Dus het kan zijn dat je bijna ongi wordt en anders zou ik dit weekend eens testen. Succes.

xxx Joyce

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Balen dat ik net die enige dag te laat naar bed was gegaan ( 4 uur) en mijn wekker gewoon uit heb gezet toen hij ging en ik vergat te tempen.
    En ik hoop maar dat ik snel ongesteld wordt, zal eens tijd worden.
    Ik zag trouwens bij Havefun dat zij ook zo'n temp stijging kreeg op haar kaart maar dat er in het ziekenhuis was vastgesteld dat er geen eisprong is geweest.....................

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dat klopt idd, maar als je toch een ei hebt gehad dan schat ik dat je die op dag 40 of 41 gehad hebt, kan de kleine cijfers moeilijk zien en dan zou je dit zondag ofzo kunnen testen. Maar aan je temp te zien die begint nu toch wel te dalen verwacht ik dat je snel ongi wordt. Ik hoop iig dat je snel duidelijkheid krijgt en weet waar je aan toe bent.
    xxx joyce

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pookie, juist als je dus bijv. om 4 uur pas gaat slapen niet de wekker zetten... gewoon doorslapen tot het aantal uur wat je normaal slaapt en dan gewoon tempen.
    Want anders had je toch te kort geslapen voor je tempmeting!
    Weet je dat weer voor een volgende keer.

Mupkuh, gefeli met je mooie kruis! hoe blij kun je er van worden ;)

20. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Hi allemaal,

ben ook sinds deze maand aan het temperaturen aangezien mijn vorige cyclus opeens 20 dagen was, degene daarvoor 37 en normaal altijd netjes rond 28-30d. Ik heb dus nog niet echt ervaring met hoe een 'normale cyclus' er bij mij uitziet qua temperatuur.

Vanaf koninginnedag heb ik opeens beetje bruin/rozeachtig bloedverlies, steeds heel klein beetje bij het plassen, dit duurt dus al zo'n dag of 3 en lijkt maar niet door te zetten naar normale ongi...wat is dat? Zeg uit zelfbescherming maar steeds dat ik echt wel ongesteld wordt, want ook btje krampjes maar tot nu toe dus alleen dat bruinachtige, temp blijft volgens mij ook nog mooi hoog...

Hierbij mijn kaartje, hoop dat jullie me kunnen helpen...

Thanks!
    Meril

Deel Deze Pagina