Molly, ik denk echt dat je je ei hebt gehad toen ik het zei. En echt gewoon je piek hebt gemist, en dat je temp gewoon heel langzaam stijgt. Ik duim in iedergeval voor je!
Maarre tempkaart-Goeroe Aquilegia, weet jij trouwens wat het betekend waar mieke het laatst over had zo een triphestic pattern ? ofzo?
@ Ikdus, hoop gewoon een stijging, want volgens de gyn zou ik gister al een eisprong kunnen hebben. Ik doe gewoon ook nog ff een ovutest, dan heb ik ook alweer iets meer zekerheid.
Jaja nog 6 dagen en ik kan testen.. Tenzij mijn luteale fase dit keer korter is.. Ik hoop echt dat ik me kan bedwingen om niet voor donderdag te testen !
Ik ga zo gelijk even opzoeken wanneer je het precies zei. Ik sms'te mijn temp ook naar Freesia (hard aan het werk in haar nieuwe huis) en dat was ook haar reactie. Brrr. Na 3 kwartier eng voelen kan ik in ieder geval weer gewoon zien. Raarrr lijf Ja, bloos maar, Aquilegia
Kijk hier maar even. Bij mijn vorige cyclus had ik er dus eentje. http://www.fertilityfriend.com/Faqs/Tri ... nancy.html
Een triphasic pattern houdt in dat je een 2e temperatuurstijging in je kaartje kan zien, meestal 7-10 dpo. Dat kan duiden op een zwangerschap, maar het hoeft niet zo te zijn. Je hebt dus meer kans om zwanger te zijn als je dit patroon in je kaartje ziet.
En dat ging over de ov tests van zaterdag. De week ervoor had ik dagelijks krampjes, heel licht, de donderdag geklust, geef mezelf niet veel kans op een bevruchting, maar dat is ook niet echt belangrijk nu, eerst idd dat ei maar gevonden hebben. Stap voor stap komen we er wel, en zo niet dan toch
Thnx Miekie en Aquilegia. Ben benieuwd , ga dr maar niet van uit. En ik weet dat ze ongi was geworden maar wist niet hoe ze zich daar onder voelde. En vanwege dr kat toch ( of was het van een ander ?) @ Molly, dat is inderdaad het belangerijkste, dat je cyclus gewoon op gang komt. En dan kan je gewoon lekker door gaan naar de volgende maand. En dan gaan we weer met zijn alle voor elkaar duimen dat het snel raak mag zijn
Heb net getempt om te kijken of ik koorts/verhoging heb. 37,2 komt dus niet door mijn blaas ontsteking. heb nu 37,4. Dus ben gewoon warm van mezelf
Jeetje er is vandaag al veel geschreven zeg. Ik heb het ook niet allemaal onthouden sorry! Ikdus,is goed te horen dat de hoge temp niet van de korts/blaasontsteking is,maar van jezelf! groeten Simone