@meril. waarom test je nog niet? Zou best kunnen dat je zwanger bent als ik naar je kaartje kijk! Ziet er goed uit hoor!
Ben ik weer Het ei van mijn merrie was woensdag 5,5 cm en ze is 's avonds gedekt, en vrijdag weer. De hengstigheid is nu voorbij. 18 dagen na de eisprong scannen we om te kijken of ze drachtig is. Spannend! Ik heb op dag 7 een fikse dip in mijn temp, van 37.2 naar 36.8. Ben benieuwd hoe mijn temp morgen is. Ik beloof niet dat ik ga bijlezen, ben met dit weer eigenlijk alleen maar buiten, jullie zien het al, het lukt momenteel wel goed om het e.e.a. los te laten. Fijn weekend meiden!
Meril ik had ook zo kaartje net als jij en zie mijn banner ik denk eerlijk gezegt dat je zwanger bent waarom test je niet?
@pookie, idd. vorige maand raar kaartje, en ik dacht ook zeker dat ik eisprong gehad had, maar ja, echo`s liegen niet, en bloeduitslagen ook niet. Ik had eerst een ei, dat is op wonderbaarlijke wijze verdwenen, een paar dagen daarna zaten er twee eitjes, waarvan er eentje ook weer was verdwenen, en het ei dat er zat groeide niet. Het ei bleef 11mm en wilde niet groeien. Hiervoor heb ik Provera moeten slikken, om een onttrekkingsbloeding op te wekken, want zo`n ei kan er zeg maar heel lang blijven zitten zonder iets te doen, waardoor het tijden kan duren voordat je ongesteld wordt. Of eigenlijk niet ongi, maar je krijgt dan een onttrekkingsbloeding om je lichaam zuiver te maken. Ook ik had vorige cyclus, ondanks dat ik 100% zeker wist dat ik geen ei heb gehad toch zwangerschapsverschijnselen. Misselijk, maagzuur, opgezwollen en zeer pijnlijke borsten, moe, rugpijn etcetc. Als ik jou was zou ik niet te lang wachten om me je cyclus eens naar een HA of gyneacoloog te gaan, want als je zo aan blijft modderen kan het zomaar zijn dat je geen eisprong hebt zonder dat je het weet. @mupkuh, mooi ei enne, dubbel geklust, super! nu op het wachtbankje. @molly, heerlijk hè, dit mooie weer. Ik ben dan ook de hele dag buiten te vinden, wat moet je toch binnen doen met dit weer? Je kunt 10 maanden per jaar binnen zitten, dus zo gauw als de zon zich durft te laten zien, lekker naar buiten. Hier niets aparts te melden. temp is hetzelfde als gisteren, dus kaartje plaatsen heeft geen nut.
Mogge, hier weer netjes 0.3 omhoog naar 37.1 dus een innestelingsdip. Of er echt een innesteling plaatsvindt is een tweede, maar ja, dat zien we over een week wel weer Fijne zonnige zondag!
@poohbear, ik ga ook voor je blazen. mocht het niet baten, dan zit er in ieder geval één positief ding aan en dat is dat je in ieder geval, ondanks alles toch een eisprong kan krijgen!
@jent en havefun! Bedankt voor het blazen! en ja, havefun je hebt gelijk. Voor het eerst een eisprong is ook wel een feestje waard! Maar ok, heb nog een paar dagen!
Pooh, ik blaas ook even voor je hoor! pffffffpffffffpfffffff! Mijn kaartje vandaag! Als temp morgen lager is dan weet ik genoeg
Hihi molly, wat is een ei bij een paard groot zeg, natuurlijk alles naar verhouding. Maar zou er bij mezelf niet aan moeten denken. Hoop dat het bij haar in 1x raak is. Volgens mij gaat dat sneller en beter bij dieren dan bij de mens.
goedemorgen! Temp vanochtend ging 0,2 omhoog naar 36,7. Heb wat later getempt, ging ook laat slapen ... plaats het kaartje nu even niet, is niet zo spannend eigenlijk. Had gisteravond wel ontzettende blauwe aders over m'n borsten, die helemaal doorliepen naar m'n armen. Zelf bij m'n elleboog, waar men normaal ontzettend veel moeite heeft om bloed te prikken omdat ze mijn aders niet makkelijk kunnen vinden, waren erg zichtbaar... nog eigenlijk. Positieve is dat hubbie geen problemen meer heeft met presteren . Het waren dan toch de medicijnen die dwars zaten, en ik ben blij dat het nu is uitgewerkt ... pfew, da's een zorg minder. @ poohbear: ik blaas ook even mee, alle beetjes helpen toch ... *pfffff* *pffffff* *pffffff* @ mollyvg: spannend. Ik hoop dat het een innestelingsdip is. Zal duimen! Grtz, Suus
Nou Mieke jekaartje is mooi stabiel als ie het patroon aanhoudt dan gaat ie morgen misschien wel weer omhoog. Ik blaas voor je. xxx Joyce
Dank je Joyce, maar gezien mijn vorige kaartjes zit er ook weer een patroon in van daling.... Afwachten dus maar. Suzy, goed nieuws!
Pookie, ja misschien helpt dat, dank je Ik heb wel hele beurse boops en gevoelige tepels. Maar ja dat had ik ook wel eens en werd gewoon ongi!
goeiemorgen. Yesyes, zou ik dan deze maand weer een "normale"eisprong krijgen. Yippie, temp is gezakt naar weer een lagere temp. Ik word er helemaal vrolijk van, want dat wil denk ik zeggen dat mijn cyclus deze maand misschien weer normaal is
JA hoor, de duivels zijn gearriveerd. Ik heb dus z'n 17 dagen te laat mijn eisprong gehad. Jullie oordeel: toeval of niet? Ik was dus op dag 15 gestart met de Etos pillen en 2 weken erna ineens een tempstijging. Zal ik dan nu een ei gehad hebben dankzij die pillen?