Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi meiden,

havefun: klussen! ziet er uit alsof je eitje zo gaat springen!

mieke en Strijkkraal; spannende dagen voor jullie

Molly: ziet er uit dat dit wel een mooie cyclus wordt en niet zo'n hele lange... fijn!

poohbear: ook weer omhoog gegaan vandaag?

Mijn kaartje: nu 15 dagen dpo... temp boven de rode lijn. heb mijn zwangere kaartje 'erop gelegd' en ze lijken op elkaar... dus spannend hier

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pookie, beetje dubbel gevoel waarschijnlijk deze ongi.
    Maar iig duidelijkheid en het begin van een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen.
    Het is zeker een verlaat ei hoor! ik kan op je kaartje niet echt zien welke dag,
    omdat ie wat klein is, maar in iig daar ergens bij die dip en het stippellijntje,
    is dat CD 40 ongeveer? Zo'n 14-15 dagen teruggeteld.

Marloes, spannend zeg! En al 15 DPO!

Mijn temp is ook gestegen vanmorgen, maar ik geloof eerder dat dat komt
    doordat het een paar graden warmer is, vooral in de slaapkamer omdat de
    zon daar de hele dag op heeft gestaan.
    En ik was wat aan het woelen voor ik ging tempen.

Zal straks even mijn kaartje plaatsen, eerst even mannetje wakker maken.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat ik toch wel frappant vind is dat bij het andere kaartje/thermometer de temp na ei wel meer gelijk loopt qua hoogte dan voor ei (album).

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nou Mieke je blijft een mooi kaarje houden.

xxx joyce

5. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hier bijna ongi ben ik bang..Zit nu op dag 12 DPO, maar mijn temp is gezakt naar 36,6...de gehele dpo periode 36,8 gehad, met tweemaal een uitschieter naar de 36,9 en 37. Ook vanochtend voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, moest ik doen voor de gyn. Negatief natuurlijk..hoe kan het ook anders! pff, nu afwachten wanneer ongi echt doorbreekt..

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :D Dank je Joyce, maar ja mooie kaartjes hebben we allemaal ;)
    Ik zou graag eens een zwangeren-kaartje willen hebben :)

Verhip, wat balen zeg zo'n lang cyclus!
    Hopelijk komt de ongi snel. Kun je weer verder.

7. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @marloes, klussen ja, zowel binnenshuis als buitenshuis ( we zijn de tuin aan het verbouwen). Maar, ik had gezien mijn temp ook al zoiets van: het lijkt er wel op dat ei deze ronde heel vroeg komt, want die 36.5 is voor mij een echte temp die net voor de eisprong voorkomt, maar woensdag moet ik naar ZH voor follikelmeting, dus dan weet ik zeker of er iets zit te groeien. Ik hoop het anders moet ik aan nog meer hormonen, pfffffffff
    Maar eh, heb je al een testje gewaagd of vind je het nog te vroeg? Je maakt het wel spannend hoor, ik duim voor jullie.

@pookie, ik weet niet of je kunt spreken van een te late eisprong. De ene maand komt ie rond dag 15, de andere rond dag weet ik veel, maar ik weet niet of ie dan te laat is. Ik weet wel dat ik halverwege anderhalve ronde geleden ben begonnen met gravitamon ipv alleen maar foliumzuur. Vorige cyclus heb ik geen eisprong gehad, en dat is iets wat nog nooit is voorgekomen Loop al 2 jaar elke maand naar ZH voor follikelmeting en dit was de eerste keer dat ik geen eisprong gehad heb. Ik weet niet of het door die gravitamon komt, maar ik heb ze de deur uitgeknikkerd.

@mieke, spannend hoor, enne, ik geloof niet dat de omgevingstemp van invloed is op je inwendige lichaamstemp. Ik heb zelf ook ooit dat ik zwetend wakker wordt en het zóó heet heb dat ik ooit wel eens denk, oeioei, ik weet ook niet of dat dit van invloed is, maar dan is temp gewoon bijv 36.5 of zo, of dat ik ijskoud wakker wordt en dat mijn temp boven de 37 is ( na de eisprong dan hè)
    wanneer wil je gaan testen?

@verhip, jammer hoor, maar waarom moest je al zo vroeg een test doen van je gyneacoloog? Heb je IUI/IVF/ISCI gehad?

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Havefun, klopt ik had het deze ronde ook een keer hoor.
    Werd zwetend wakker en had het behoorlijk warm, maar temp was toen ook gewoon 37 graden.
    Maar als je naar mijn tempkaartje 3 (sept'07) kijkt, dan heb ik ook ineens een tempstijging naar 37.2 en die dag werd ik ook ongi.
    Ik weet nog dat ik toen behoorlijk zenuwachtig werd door die temp.
    Maar ja probeer voor nu gewoon een beetje een verklaring te zoeken zeg maar, om mezelf een beetje te beschermen :oops: ;)

Mijn gemiddelde LF is ±15 dagen (schommelt echt van 14-16 dagen).
    Dus ik hou 15 dagen aan, dat betekend dat donderdag mijn NOD is.
    Ik hoop dat als ik dan nog niet ongi ben tot zaterdag te kunnen wachten.
    Maar denk ik niet me dat gaat lukken, maar wil het wel heel graag proberen.

9. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Mieke, spannend hoor, hopelijk dat je wat kunt relaxen door het mooie weer van de komende dagen, en anders gewoon testen op donderdag, het is gekkenwerk om jezelf helemaal dol te laten draaien.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou het blazen heeft geholpen hoor. Mn temp is licht gestegen. Ik ben nu wel bloednerveus aan het worden hoor!![​IMG][/url][/img]

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hallo ...

Mijn temp is hetzelfde als gisteren gebleven 36.7 (kan kaartje niet plaatsen, mijn baas blokkeert imageshack, dus ik kan 'm niet uploaded).

Volgens de berekening is vandaag mijn NOD, en tot nu toe nog niets gezien maar goed, het is nog vroeg. Ik denk nog wel dat als mijn ongi komt, dat het woensdag komt, maar het wachten ... pffffffff, wat een drama zeg.

Ik kan hier zooo slecht tegen, loop het liefst 100 x naar het toilet voor onderzoek, maar daar schiet ik natuurlijk helemaal niets mee op. Bij ieder pijntje / steekje / kriebeltje wat ik voel denk ik "zou het?" - ik wordt gewoon een beetje moe van mijzelf. Het enige visuele wat ik heb momenteel zijn de aders die van m'n borsten naar m'n armen lopen ...

Nou ja, even lekker werken om het uit m'n hoofd te zetten maar vandaag ... :)

Grtz,
    Suus

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    duim .... duim .... duim ....

Wanneer mag je testen eigenlijk?

Grtz,
    Suus

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    donderdag of vrijdag. Ik probeer het tot vrijdag uit te zingen, maar weet niet of ik dat volhoud hoor! hahaha
    Dat van die aders heb ik ook. Niet tot op mn armen maar wel heel duidelijk!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Suzy en Pooh, we lopen lekker gelijk op alle 3.
    Lekker spannend dus de komende dag.
    Ik probeer ook van alles te ontdekken aan mijn borsten, maar zie niks.
    Wel erg beurs en gevoelige tepels. Heb ik niet iedere cyclus.

Ik duim me suf ook voor jullie! :D

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mieke, mooi dat je kaartje zo laat nog om hoog gaat :)

Dit is mijn kaartje tot en met vandaag:

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje, wat een spannende dagen voor sommige nu zeg, succes!

Zelf op 5 dagen na ei en opeens een daling van mijn temp. Eerst steeds 36,9 en 1x 36,8. Vandaag 36,7 en een tweede meting zelfs 36,6. Maar ja, zo'n daling is het dan achteraf ook weer niet. Je gaat van alles hopen he (innesteling?).

Ik had nog een vraagje over je baarmoederslijm. Na mijn ei had ik eigenlijk nooit meer echt slijmverlies, heel droog bij afvegen. Maar deze ronde is het toch wat 'slijmeriger', beetje waterig. Wat kan dit zijn of betekenen? Weet iemand daar meer van af?

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Spannend hier! Mieke, supermooi kaartje :)! Volhouden zo ;)
    Zeehondje, geen idee... ik heb vaak een dag of 2 helemaal niks, daarna veel creamy/sticky...
    Poohbear, fijn dat ie weer iets omhoog is... spannend!

Hier mijn kaartje van deze ronde :(:

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jee Miepie, het zag er goed uit, maar dit niet meer :( :evil:
    Knuffel!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ahhh Miepie, alweer ongi dat is niet zo best.

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hey meiden,

Ik heb me ook aangemeld bij fertility friend maar nu kon ik alleen kiezen als temp methode oraal of vaginaal..maar ik doe het rectaal..? welke moet ik dan aangeven?

Deel Deze Pagina