Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ach, ga eigenlijk al niet meer van een andere mogelijkheid uit... we zullen het denk ik toch echt moeten hebben van de MMM. Kaartjes bijhouden doe ik meer voor de gyn, morgen na de eerste uitslagen van de uroloog een afspraak maken.

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik geloof dat ik heb laten staan zoals het stond, en temp gewoon rectaal. Volgens mij staat ie bij mij op oraal ...

Grtz,
    Suus

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goh heb echt geen idee? Kan me niet herinneren dat ik zoiets voorbij heb zien komen toen ik me had aangemeld?

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    dank jullie wel..

ik snap er nog de ballen niet van allemaal..dus moet het even doorlezen...als mijn ongesteldheid nog op komt zetten (dat zou ik wel zo vriendelijk vinden..grrrr) dan wil ik beginnen met temperaturen..we zullen zien..

5. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    @havefun

Ik ga de volgende ronde op alles getest worden bij de gyn, als ik de 40 dagen voorbij was, moest ik bellen zodat alles versneld in gang gezet kon worden. Ik moest wel voor de zekerheid in de ochtend een zwangerschapstest doen, zodat ik niet op controle ga en zwanger thuis kom...

Omdat ik temp, weet ik dat ik rond de 23e mijn ei heb gehad (ook pos ovutest). Vandaag zit ik al op dag 43, logisch want ik verwacht komende woensdag pas ongi te worden. Zat ook in dilemma, moest eigenlijk stoppen met tempen van de gyn, maar ik ben eigenwijs waardoor ik gewoon weet dat ik voor vandaag niet ongesteld zou worden...

lang verhaal, maar nu zit ik dus op dag 43 en mijn temp is vanochtend gezakt. Betekent een daling van de temperatuur altijd een ongi?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Verhip, dit betekend niet altijd dat je ongi word. Maar de kans is bij je denk ik wel groot. Zo aan het einde van je cyclus. Het kan bijv ook een innesteling betekenen.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mmm, had wat krampjes en nu roze/ licht bruin slijm. Denk dat het mislukt is en ik ongesteld ga worden.
    Even afwachten wanneer er echt bloed komt.
    Als dat zo is, dan is de volgende poging pas na de vakantie, want we gaan zaterdag 3 weken weg. En spuiten zonder controle zal er niet in zitten!

Was ook te mooi om waar te zijn, eerste keer gelijk raak...

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh had het je zo de eerste keer meteen heel erg gegund hoor!
    Dan maar heel erg genieten van jullie vakantie!
    En misschien zet het niet door. Knuf.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thamks mieke. Ik had het ook super gevonden. Maar ok, er is nog geen bloed!

10. Allahin ik heb hem op oraal staan. Maar zou niet weten wat het uitmaakt voor FF of je oraal of vaginaal kiest. Neem aan niet veel.

11. Marloes wanneer ga jij testen eigenlijk, klinkt allemaal heel veelbelovend!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    tja, ik weet het nog niet. Mijn kaartje gaat precies als het kaartje van mijn zwangerschap, en toen testte ik pas op dag 22 na ei positief...
    dus ik denk dat ik nog evvn wacht.
    FF geeft zelf as vrijdag aan.

13. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik heb het even in mijn kaartje gepompt, wat denken jullie:

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hoi!

@ verhip: met mijn lekenkennis zou ik haast zeggen .. de :evil: :evil: komen. Maar dat wil niets zeggen, ik heb er helemaal geen verstand van. Het kan ook heel goed zijn dat het een innestellingsdip is, dus sja ... aan mij heb je duidelijk ook niets :rolleyes: ;)

@ poohbear: ik duim nog steeds!

Bijgaand mijn kaartje die ik vanochtend niet kon uploaden:

Nog steeds geen ongi te bekennen, maar het zegt natuurlijk niets. Wel creamy slijm. En ik heb me het ongans naar het toilet gelopen vandaag. Nu heb ik redelijk wat water vandaag gedronken (flesje op bureau) maar vanmiddag zag ik er dus ieder half uur. Heb iedere keer dat ik dus op het toilet was mijn borsten ook maar aan inspectie onderworpen ... yeah, right ... alsof ze opeens groter worden in een half uur. Dacht zelfs op een gegeven moment dat mijn rechter borst (die altijd kleiner is dan de linker) dezelfde proporties had aangenomen als de "buurvrouw". De wens is de vader van de gedachte?

Aders zijn nog steeds zichtbaar. Heb het aan hubbie laten zien en hij zei dat het van het warme weer komt :( Vertelde hem dat ik vandaag ongi moest worden en het nog niet was en zijn antwoord ... laatst was je ook 2 dagen overtijd, zullen we even wachten met juichen tot woensdag :( :(

:rolleyes: zucht ... ja ja ja, hij heeft gelijk, maar gut, soms zou ik toch willen dat hij wat minder nuchter was af en toe ;) Ondanks dat is ie wel lief hoor O:)

Whaahhhh, wachten, niet leuk :x

Grtz
    Suus

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Suzy, weet je dan dat je Luteale Fase altijd 11-12 dagen is?
    Je bent zo stellig over dat je vandaag ongi had moeten worden, maar je zit op 12 DPO.
    Gemiddeld is je LF 14 dagen... varierend van 12-16 dagen.
    Dus dat zegt ook niets, dat kan elke cyclus net weer even anders zijn, tenminste bij mij wel hoor.

Had mijn mannetje ook kunnen zeggen hoor wat die van jou zei.

En ik zit ook een paar keer per dag mijn boops te inspecteren hoor.
    Nog steeds beurs, maar geen aders hier. Is overigens wel een kenmerk, ook het vele plassen.
    Maar ja... ook weer voor iedereen anders.
    Zucht, dat vrouwenlichaam ook! :-k

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee, dat weet ik niet zeker. Denk ook dat woensdag (dan is het dus 14 dagen) de cruciale dag zal zijn, gezien het feit dat vorige cyclus mijn positieve ovutest op dag 14 was en nu op dag 16. Dus uitgaande van gemiddeld 14 dagen ... woensdag dus.

Hubbie heeft gelijk, dat weet ik ook wel. Maar dan zit ik me natuurlijk weer dom blind te staren naar mijn ff kaartje, met in mijn achterhoofd houdend dat er 27/28 dagen in mijn cycli zaten altijd (clockwork, jarenlang) en dan ... nemen mijn gedachten een loopje met mij.

Echt zoooo storend als je rationeel weet tot woensdag te wachten, maar je je ondertussen helemaal gek maakt zelf. Het liefst val ik nu in slaap en wordt ik donderdag wakker :rolleyes:

En ik vind mezelf zelfs nog zo nuchter ... nah, niet dus als hierop aankomt ..

Grtz,
    Suus

18. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    ohoh, ben ik blij hier te lezen dat ik niet de enigste stresskip ben, zo een paar dagen voor dat mijn :evil: :evil: moeten komen, en dat mijn man wat dat betreft ook heel nuchter is.
    ik ben serieus benieuwd naar wat ze morgen gaan zeggen in ZH. Voor mijn gevoel zou mijn eisprong nu elk moment kunnen komen. Veel last van mijn buik ( eierstokpijn zal ik maar zeggen) veel last van onderrug dat uitstraalt naar mijn benen, kortom, de verschijnselen voor mijn eisprong. ik heb nog een setje ovutestenn van iemand gekregen en kon het toch niet laten om ze te gebruiken.
    gisteren was het controlestreepje bijna net zo donker als de teststreep, terwijl vandaag alleen de controlestreep zichtbaar is en de controlestreep is bijna niet te zien. zou ik dan al eisprong gehad hebben? zou wel heel vroeg zijn, maar ja, als ik af ga op mijn gevoel dan zou het gisteravond geweest zijn, en dat zou wel kunnen kloppen met die test. ik zou dan op het laatst zitten van mijn LH piek, en dat daarom de test donkerder was als vandaag?
    morgen weet ik meer, want dan ben ik in ZH geweest, spannend.
    kaartje van vandaag[​IMG]

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    denk dat dit genoeg zegt, toch?
    [​IMG][/url][/img] :cry:

op naar de vakantie en dan in juni zien jullie me hier weer!
    Bedankt voor het duimen en blazen

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hehe, bij de eerste cyclus die ik getempt heb, was mijn lf 14 dagen (cyclus 32 dagen), bij de 2e cyclus 11 dagen (cyclus 26 dagen) en de laatste keer vermoed ik weer 14 dagen (cyclus 30 dagen), maar dat weet ik dus niet zeker, omdat het deze keer ècht een NOD bleef. :)

Aan m'n borsten heb ik nooit wat gemerkt hoor! Zowel de vorige als deze keer, zijn het nog steeds dezelfde 'zachte doperwtjes op een plankie' 8) als vòòr de bevruchting. Bij m'n vorige zwangerschap, gingen ze pas met 30 ofzo 'groeien' van cup A naar bijna cup B. En na de borstvoeding van bijna cup B naar zelfs cup AA - iig voor mijn gevoel... :(
    Overigens ook nergens aders te bekennen of andere 'gekke' dingen! :)

Als het jullie geruststelt... ;)

@ havefun
    Volgens mij voelen de meeste vrouwen die wat voelen niet de eisprong zelf, maar het rijpen van het eitje (dus dat het op springen staat)...

Deel Deze Pagina