Ik heb wel een ei gehad, precies op de dag dat ik ook een pos test in handen heb gehad..pff, wat heb ik een buikpijn! Ik moet dus ongesteld worden, mijn temp was vanochtend ook ineens gezakt naar 36,5 dus ik heb het kleine beetje hoop wat ik gisteren kreeg helemaal laten varen...Hoop dat het vandaag ook goed doorzet, want dan kan ik vrijdag bloed laten prikken.. Jullie veel succes, ik ga voorlopig niet meer tempen ivm volledige controle bij gyn, dus tempen heeft ook niet zoveel zin..
Tja die laatste ovutest zou wel eens niet helemaal kunnen kloppen. Kruitvat tests..... Maar heb ook met de andere ovutest zeker 4 dagen een dikke lijn. Heb alleen maar de test ingevuld met lijnen die echt veel dikker waren als de test lijn. groetjes
Goedemorgen, Bijgaand mijn kaartje van vanochtend ... Nog even wachten dus ... @ verhip: succes! Grtz, Suus[/quote]
En de mijne van vandaag! Heb vanmorgen een testje gedaan, kon het niet laten, vandaag of morgen is mijn NOD! Voel wel al wat rommelen denk ik. E de test was negatief
Hè, Mieke, balen Zijn jullie al eens bij de HA geweest voor onderzoeken, of willen jullie daar (nog) niet aan? Havefun, hoop dat ze vandaag een superei voor je vinden Hoe laat heb je je fm? Verhip, succes met jullie vervolgtraject! Ik heb ook de eerste afspraak bij de gyn staan, eind mei. Het ligt hoogstwaarschijnlijk helemaal aan de enorm slechte zaadkwaliteit, maar voor de zekerheid word ik ook even gecheckt
Mieke: toch duim ik nog even voor je door hoor! Suus: ook voor jou! je zit nog steeds goed Hier temp weer omhoog, maar een negatieve test...
Mieke jammer van die test.. dan heb ik ook altijd zoiets van laat de ongi maar komen, zijn we daar ook weer vanaf.. En Strijkkraal die van jou is spannend, kan allebei de kanten op.. ik hoop de goede kant! Hier temp weer 36,9. Wat is mijn lijf ineens saai .
Thanks lieve meiden, nog geen ongi dus... wacht nog rustig af. Volgende vruchtbare dagen zijn in onze vakantie, dus dat is wel fijn. Kijk ik naar uit! Heb er dan het volste vertrouwen in hoor. Miepie, wij zijn in aug. al naar de gyn geweest. Dit ivm prikpil/leeftijd/opgang komen/vruchtbaarheid check etc. Wilde het zekere voor het onzekere weten voordat we evt. een lange weg zouden moeten bewandelen. Mannetje zijn zaadjes zijn 2x gecheckt en waren goed Ik heb ook een inwendig onderzoekgehad en bloedonderzoeken. Daaruit bleek dat ook alles goed was. Het zal de leeftijd wel zijn.
hier ook nog steeds niet. Het rommelt en heb krampen in m'n buik en m'n rug, maar het gaat met vlagen. Dus ik vrees dat de ongi eraan zit te komen. Die temperatuur helpt ook niet echt, hij blijft gelijk, zakt ook niet als een baksteen, maar dat je er echt iets van kan zeggen ... nee! Als het vandaag niet komt, dan waag ik er morgenochtend een testje aan. Grtz, Suus
Dag dames, Heb gelukkig weer een eisprong gehad en weer op een normale dag, dus een normale cyclus. De vraag is nu alleen wanneer mijn eisprong is geweest. FF zegt op dag 17, maar mijn temp steigt enorm op dag 20.
hi jessica, gefeli met je ei!~ ik snap/weet ook niet waarom ff je ei niet later (meer richting de tempstijging) heeft gezet.. misschien in verband met de daling van de temp eerst (dat is de aankondiging van je ei)? heb zelf ook een vraagje: vanmorgen om 0645 uur was temp 36.57 weer gaan slapen, om 1030 was ie 37.02! gemiddelde van die tijden en temps nemen? of zou mijn ei gesprongen zijn in de tussentijd? opzich moest ie wel gister of vandaag springen (posi ovu test op maandag) liefs klingel.
klingel: welke tijd ligt het dichtste bij je normale tijd? Ik zou de eerste nemen.... Heb je toevallig VIP bij FF, dan kun je de 2 waardes en tijden invullen en je normale tijdstip en dan verandert FF he naar een juiste temp
Ik had geen slijm meer, daarom heb ik dat ook weg gelaten. Die open rondjes komt omdat het een 45 minuten later was dan de rest van de temperaturen deze cyclus. Niet heel veel later dus, maar voor FF wel een verschil. Zet ik FF nu op Fertility Awareness dan zet ie mijn eisprong op dag 20, maar wel met een stippellijn. Had vorige cyclus precies hetzelfde. Ik denk dat ik gewoon zowel volgende week woensdag als volgende week zaterdag als NOD hou.
bengeltje, proficiat met je mooie en goeie echo! miepie80, nou en of dat ze een superei gevonden hebben. Twee nog wel, respectievelijk 28mm en 33mm! zijn een beetje te groot. heb net weer bloed moeten laten prikken ivm positieve ovulatietest afgelopen maandag? snappen jullie het nog? in het ziekenhuis zijn ze in ieder geval het spoor nu helemaal bijster en ik nog veel meer. vrijdag moet ik weer terug en dan wordt er besproken en bekeken wat er nu eignelijk allemaal aan de hand kan zijn, want dit gaat helemaal nergens meer over. vanavond in ieder geval toch nog wel eventjes klussen, want stel je toch eens voor, hoewel ik er niet meer in geloof.