Klingel zou de eerste temp nemen.. moet sowiezo wel eigenlijk. Bengeltje gefeliciteerd met je echo, wat fijn dat het hartje klopt
ah, mieke wat balen! @have fun, zijn het geen cystes die je hebt. ZO groot worden eitjes niet vaak! Ik heb ook zo'n fopei gehad.....
hoi dames, weer even geleden dat ik ben geweest, maar wil even kijken hoe het hier gaat. ik zie dat er weer wat spannende kaartjes tussen zitten, maar helaas ook weer ongis die eraan zitten te komen. bengeltje, wat goed nieuws,gefeliciteerd! lekker genieten nu! havefun, ja, een cyste zou idd niet raar zijn, ik had er ook 1, van 4cm, ik zou het vrijdag toch even vragen aan de gyn. ik heb ondertussen mijn 3e iui al gehad, en vrijdag is mijn nod. ik heb niet getempt deze ronde, en ik moet zeggen, het scheelt een hoop stress. na deze ronde,met clomid-tabletten, moet ik gaan spuiten,daar zie ik wel tegenop. ik hoop zo dat het niet nodig is. ik voel me nog hetzelfde als anders, dus weet het niet hoor. maar ik blijf hopen,want zonder hoop komen we nergens! en ik zal ook voor jullie duimen meiden! oh ja,zit ikdus al in spanje trouwens? hebben jullie al iets van d'r gehoord?
He Wies, fijn hoor dat je het even zonder het tempen doet en dat je je er prettig bij voelt. HOop heel erg voor jullie dat deze iui mooi zal eindigen vrijdag. Bij mij nog geen bloed, morgen of vrijdag kan ook nog gezien mijn LF die ik heb gehad. Ik weet van een ander topic waar ik ook schrijf dat ze contact houden met Ikdus, dus zodra ik iets weet laat ik het hier ook even weten oke! Bengeltje wat een goed nieuws, gefeliciteerd met zo'n mooie echo! En nu zeker genieten meid, gaat helemaal goed dit keer, dat voel ik.
@ marloes80: gevonden! thanks Hier nog steeds geen ongi, rare dag vandaag eigenlijk. Vanochtend krampen en rugpijn, maar voor de middag was dat over. Hoop geborrel in de darmen en maag, af en toe een steek en welgeteld op 8 uur 13 keer naar het toilet geweest (heb het nu maar eens bijgehouden). Stom genoeg ben ik er best rustig onder (en dat is vreemd voor een stresskip als ik). Ben vanavond naar de avondapotheek gegaan om testen te halen. Ik twijfel of ik vanavond nog een testje toe of dat ik tot morgen zal wachten. Grtz, Suus
Met Ikdus gaat het goed hoor ze krijgt over drie weken internet. Als iemand iets wil doorgeven moet je trouwens even pm-en naar Truus1980 die kan het dan even smsen naar d'r. Suzy ben heel benieuwd, het is moeilijk te zeggen bij jou met die temp.. Maar hoop voor je dat het raak is hoor! @ hierzo, kan niet wachten tot me ovulatie..
goeiemorgen meiden. Ondanks het opgelegde verbod door de fert.arts toch nog getempt en de één na laatste ovutest gebruikt, want op de één of andere manier geeft me dat toch een beetje houvast? waarin dan, nou, I don`t know, maar voor mijn gevoel dan. temp. vanmorgen vet gedaald, ovutest vet negatief, dus ja, nog steeds geen informatie. Ik had de ovutesten van afgelopen week meegenomen, en de arts zou aan de hand van die testen ook zeggen dat ik afgelopen maandag al eisprong gehad zou hebben, maar dat kan niet. Gezien de rare temp vorige cyclus mag ik ook niet meer tempen, want dat heeft bij mij ook geen nut en brengt alleen maar meer onrust. Dus, ik maak deze cyclus nog af en dan gooi ik alles in de kast achter slot en grendel en komt het er niet meer uit. @Poohbear, idd. dit was ook een mogelijkheid, die cystes. De arts deed dat echoding erin en riep al meteen: WOW, en ik had ook meteen zoiets van, what the hell is dat? groot zwart ding was het eerste wat ze tegenkwam. Na wat draaien kwam ze nog zo`n ding tegen. Aangezien cycstes mij niet vreemd zijn ( de laatste die ik had was 6.5 cm doorsnede) zou ik er niet van verschieten. Ook zouden die twee eitjes de verkrampingen in mijn buik verklaren, maar ja, ik blijf een raar lijf houden. De arts weet het op het moment ook niet meer. Ze durft mij niet aan nog meer hormonen te zetten, omdat ik al zo vreemde dingen heb, en bang is dat dat helemaal mis zou gaan. Sinds mijn laatste miskraam ( 23 december 2007) staat mijn hele lijf op zijn kop. Vrijdag meer informatie en dan denk ik maandag een gesprek met fert.arts en gyneacoloog want dat er iets moet gebeuren dat staat als een paal boven water, vind ook de fert. arts, want dit duurt nu te lang.
@havefun. Ik had precies hetzelfde. Die echo knots ging erin en mijn gyn riep ook, wat is dat?! Ik vloog ook haast uit mn stoel, want ik dacht dat ik 2 eitjes had op CD!, hoe kan dat nou? Maar het waren inderdaad cystes die gelukkig op CD5 al weer weg waren!
@poohbear. Ja, idd een vreemd verhaal. Maar, de fert. arts kan niet begrijpen dat ik een positieve ouvlatietest gehad heb op CD10, terwijl dat eigenlijk niet kan. Of het moet zo zijn, komt bijna niet voor, maar mijn geval heeft zij ook nog nooit gehad. Het is of het een of het ander, maar bij mij wisselen de verschillende problemen zich af en het lijkt of ik van alles een beetje heb.Maar, het zou kunnen dat het eitje dat er vorige cyclus zat, die toen 10mm was en niet wilde groeien waarvoor ik provera heb geslikt en menstruatie gehad heb, dat die toch is blijven hangen, gegroeid is en toch is gesprongen. En dan zou het wel kunnen,en dat zou dan ook die positieve ovulatietest verklaren. Maar, gisteren heb ik ook bloed moeten laten prikken op LH, progesteron,oestradiol en nog iets dus ik weet morgen of ik idd een eisprong gehad heb. Mochten het cystes zijn dan hoop ik dat ze spontaan verdwijnen en niet doorgroeien, want al met al zit ik nu toch al met een bal in mij te kijken van zo`n 6 cm en ik geloof niet dat daar een zaadje langs af kan komen, dan zit ik weer met iets anders te kijken. wordt vervolgd............
Spannend Susy, borrelende darmen etc. zou ook heel goed een 'kwaaltje' kunnen zijn hoor. Heb je vanmorgen nog getest? Hier nog geen bloed, maar denk dat het er vandaag aan zit te komen. Voel mijn baarmoeder lekker krampen en vervelend doen. Ik weet genoeg. Temp gelijk aan gister.
Hallo allemaal! @ marloes 80: dat ziet er goed uit! Nou ... bijgaand dus ... Ik heb niet meer getest vanochtend, dit leek me wel duidelijk zo. Jammer jammer. Nog niet ongi, maar net als Mieke8, ik denk dat het dan vandaag moet komen Op naar de volgende ronde, en ik moet Matcare even bellen, want ik heb mijn nieuwe thermometer nog niet binnen ... Kan je nagaan hoe ik er mee bezig was, vannacht droomde ik dus dat mijn temperatuur eerst naar 36.1 was gedaald, en toen ik nog eens tempte in mijn droom, was het 37.7 ... ik ben een vreemd mens hoor grtz, Suus
@ Marloes, waarom test je niet. Het ziet er goed uit hoor. @ havefun, probeer posititief te blijven. Snap helemaal dat je het liefste alles in de kast wilt gooien. Dat had ik gisteren ook. Maar nu begin ik toch wel weer positiever te worden. Ondanks mijn kaartje. Mijn kaartje :
muphuh: ik test helaas altijd pas laat positief. de eerste keer na een week een heel licht streepje, in 2006 na 22 dagen dpo... dus ik wacht nu nog maar even dpo 10... zou een mooie dip kunnen worden... morgen omhoog pffffffffffffffffffffffff
Marloes, dat gaat er steeds mooier uitzien zeg. Suus, idd een enorme duik, hopelijk in een lekker koel zwembad dan maar toch? Balen dat je thermometer nog n iet binnen is, bij mij meestal de volgende dag als ik bij matcare bestel. Mup, ik denk ook gewoon een mooi dipje op dag 10 hoor! Voor mij wordt het een dagje sliploeren denk ik. Ben al vaker met temp van 37 ongi geworden, dus daarvoor hoeft ie bij mij niet naar beneden te duikelen. Kaartjes staan in mijn album of even op de link hieronder klikken.