hi tempmeisjes! kan iemand mij vertellen waarom ff geen eisprong aangeeft terwijl ik wel posi ovu testen heb gehad? ik krijg het natuurlijk weer niet voor elkaar om mijn kaartje hierheen te hevelen
Jeetje Marloes, wat ziet jou kaartje er mooi uit zeg. Ik duim met je mee! Zelf gister bij de ha geweest. Hij heeft ons gelijk doorgestuurd, deed helemaal niet moeilijk. Ook al zijn we nog net geen heel jaar bezig. Op 19 mei kunnen we al terecht bij de gynaecoloog. Echt super snel. Ben benieuwd en ook wel zenuwachtig over wat er uit gaat komen. Sterkte meiden die ongi zijn geworden.
goede morgen dames. Ik ga weer door naar de volgende ronde Het tempen heeft me wel wat geleerd over me cyclus alleen is me cyclus nu ineens een stuk langer.... Mup, ziet er goed uit meid!
Klingel, heb je wel een + bij OPK ingevuld? Tja zonder kaartje moeilijk kijken, lukt het ook niet om hem in je album te zetten? Wow Marloes, kan bijna niet anders dan dat je vet zwanger bent! Mup, mooi hoor die stijging, spannend hoor. Je hebt altijd een korte LF zei, dus spannend als het zo blijft.
hi mieke, ik heb de posi ovu tests ingevuld. ik zal eens kijken of het plaatsen me lukt (computermuts)
zeehondje: fijn dat de dokter mee werkte en jullie meteen naar de gyn mogen... pooh: jammer van de ongi: maar vol goede moed naar de volgende ronde
goed zo Klingel! Misschien geen kruis omdat je een open rondje hebt. was je toen veel later/vroeger wakker. probeer anders eens deze temp maar met de juiste tijd in te voeren en kijk dan eens of je wel een kruis krijgt... of voor morgen en zondag al een hoge temp invoeren... gewoon ff proberen
@ Klingel, denk dat je over een paar dagen wel een kruis krijgt. Duurt altijd even en je moet 3 hogere temperaturen hebben. @ Pooh, jammer meid dat je ongi bent geworden. Misschien is je cyclus nu wel goed op gang omdat ie wat langer is. @ Marloes, zeg je nou dat ik het spannend maak. Moet je jezelf eens zien wanneer ga je testen. Want zit wel goed hoor denk ik.
goedenmiddag allemaal! @ zeehondje: goed zeg, dat de ha meewerkte. Ik heb dinsdagochtend een afspraak met de ha voor doorverwijzing, ben benieuwd. @ marloes: spannend!
Hopelijk voor jou ook zo'n makkelijke doorverwijzing. Het is al balen genoeg dat je 'ze' nodig hebt. Succes alvast!
sja, ik heb het altijd uitgesteld (vraag me niet waarom - zal ongetwijfeld iets met angst en ontkenning te maken hebben ). In ieder geval vind ik een onderzoek voor zowel mij als hubbie toch wel handig. Ik wil gewoon eerst eens weten of ik ei leg, of andere (rand)voorwaarden e.d. in orde zijn, of hubbie z'n zwemmers goed zijn ... dat soort dingen. Of we uiteindelijk echt de MMM in moeten weet ik niet en ik hoop het ook van harte van niet, maar ja, daar zit uiteraard niemand echt op te wachten denk ik. Hubbie "doet" ook mee, dacht even dat hij het onzin zou vinden (aantasting van de mannelijkheid - of beter zijn ego), maar hij was het helemaal met me eens. Ik heb natuurlijk mijn leeftijd "tegen", hij is nou ook niet bepaald zuinig op zijn lichaam geweest de afgelopen jaren (veel alcohol gehad en nog steeds 2 pakjes per dag roken), dus het is niet echt reeel om gewoon maar aan te nemen dat het allemaal wel in orde is. Kan namelijk ook niet zo zijn. Grtz, Suus
Nou Strijkkraal het is wel een hele geruststelling hoor als je weet dat alles goed zit, wij zijn na een jaar ook naar ha gegaan en zaad vriend was goed en bij mij zijn er ook geen rare dingen gevonden. Alleen zijn we nog niet zwanger dus als het deze keer weer niet raak is ga ik toch eens vragen of ik niet kan worden doorverwezen naar gyn. He Mieke jammer dat je ongi bent geworden, hoop dat jullie een hele vruchtbare vakantie krijgen! Marloes testen! Je bent al vijf dagen over tijd en hebt een super mooi kaartje. Heb deze ronde niet getempt omdat ik ziek ben geweest. Houd na ei temp wel bij want weet zolangzamerhand wel wat voor temp ik wanneer heb. Zit nu op dag 22 (23 is nod) en vanmorgen was temp 36,2 dat is voor mij heel hoog. Heb temp kaarten nagekeken en heb nog nooit zon hoge temp gehad op dag 22. Meestal zakt temp alweer rond dag 21. Heb wel een zwaar gevoel in buik en gevoelige borsten maar dat heb ik altijd na ei en voor ongi dus dat zegt eigenlijk ook niets. Moet gewoon nog ff afwachten!
even snel een kort berichtje van mij. Geen eisprong, "follikel"zat er nog steeds, inmiddels uitgegroeid tot 30mm, de andere is weer verdwenen? Uit het bloed is ook gebleken dat ik geen eisprong gehad heb. waar die tempstijging dan vandaan komt? waarschijnlijk toch een cyste geweest, die andere. Ik word nu in de groep gegooid, dinsdag een belafspraak over de bloeduitslagen en aan de hand van het artsen-overleg wordt er bepaald wat voor afspraak ik moet maken, ivm waarschijnlijk heel moeilijk gesprek over het te volgen traject Klotezooi.! ik baal verschrikkelijk en voel me momenteel helemaal down.
Klingel trouwens als je de tijd gewoon op 7.00 zet, geeft ie 'm dan wel? Ik heb dat ook wel eens gehad dat ik geen eisprong kreeg van FF omdat het rondje open was. Daarna deed ie het wel. Marloes, ik denk echt wel dat je zwanger bent.. jemig hoe voel je je eronder? Ben zeer benieuwd naar je test dit weekend!