@ marloes: je houd ons wel allemaal in spanning hoor ik zeg ook: zwanger! @ minimuis: dan is het voor jou ook spannend. Je temp ziet er goed uit in ieder geval ... gister eindelijk de nieuwe thermometer binnengekregen dus ik ben eigenlijk reuze benieuwd of het kaartje van deze cyclus anders zal zijn dan die van de vorige. Grtz, Suus
wat is het toch een getrubbel bij iedereen. soms denk ik dat ik de enigste ben die zo aan het rotzooien is, maar dan hoef ik hier maar weer even te lezen en weet ik dat ik niet alleen ben met mijn ellende. wonder boven wonder, ik denk dat ik morgen/overmorgen mijn ei toch ga krijgen. Ik had nog één ovulatietest liggen en heb die rond 11 uur gedaan. vanaf vanmorgen eerste plas niet meer geplast, één bakje koffie gehad, dus ik denk dat ik toch wel uitkan gaan van een goeie testmoment. Uitslag test: Vet positief, en dan bedoel ik ook echt serieus vet positief, dus dat wordt toch nog klussen. Zou wel een superei zijn dan en geen cyste, dus ik ben heel benieuwd. spannend.
Suus, ik ben ook benieuwd naar het verschil bij jou met dezelfde tempmeter. Ik heb CD 2 nog even met beiden getempt, oude gaf 36.9 aan en de nieuwe was direct gezakt naar 36.24. Vind het nog steeds ongelooflijk en bijna ongeloofwaardig, welke zou nou oke zijn. Die ik al maanden gebruik? Of juist de nieuwe. Vind het heel moeilijk om me over te geven aan die nieuwe en ben bang dat ik hiermee misschien iets niet goed kan concluderen. Maar ande andere kant als je beide kaartjes vergelijk, haal je juist heel sterk mijn ovulatie er uit! Toch stom! Havefun, helemaal top zo'n positieve test zeg! Marloes, ik geloof ook dat je straks wel positief zult testen hoor.
Mieke, vanochtend voor het eerst met die nieuwe gedaan. Dag 1 en 2 waren beiden 36.3 met de oude, vanochtend 36.42 ... redelijk in lijn lijkt het. Ik kan me voorstellen dat het lastig om over te stappen na die maanden. Zeker als er zo'n enorm verschil tussen zit. Ik zal de komende dagen eens dubbel tempen, dan kan je misschien daar iets uithalen Grtz, Suus
Hoi meiden, ik kom even om een hoekje gluren, zag dat vandaag mijn NOD was. Wat ik hier nou weer mee moet...het is zooooooooo minimaal, en ik voel niets behalve de laatste week 1 of 2 x per dag heel even mijn onderbuik. http://www.mijnalbum.nl/Foto-IN6WYJ7V.jpg Kan niets anders dan doorgaan met leven en genieten van de zon, en van de week maar weer eens testen. Knuffels voor wie het nodig heeft...
@ Molly, ziet er goed uit meid. Voorzichtig gefeliciteerd. @ all, voor mij is het helaas over. Vanaf zaterdag vroeg middag heb ik spotting, wellis waar heel donkerbruin. Maar het begint nu langzaam door te zetten. Helaas volgende ronde beter, toch?
Jammer mupkuh en molly G ik denk dat ik je mag feliciteren. Het is toch wel een heel duidelijk streepje ik zou over een dag of 3 nog eens testen. Meiden ik heb nog even een vraag mijn kaartje is hartstikkeonduidelijk de temperaturen kloppen waarschijnlijk ook niet helemaal omdat ik aantal dagen al eerder wakkker was maar toch in bed ben blijven liggen totdat ik kon tempen. Ik heb gistervaond zaterdag ook getempt en normaal zeggen dat je dat niet moet doen maar ik denk dat mijn temp van 36,5 gisteravond zei dat ik toen mijn ei had kan dat? Stel dat mijn temp de komende dagen stijgt of wanneer denken jullie dat ik mijn ei gehad heb of moet die nog komen? xxx joyce
Goeiemorgen molly, dat noem ik nog eens binnenkomen zeg. Proficiat hoor, geniet er lekker van. Idd, mss over een paar dagen nog eens een testje wagen, dan zijn de streepjes waarschijnlijk allebei even dik, maar hé, een kniesoor die daar op let. Zwanger is zwanger, en je test geeft duidelijk een positief resultaat aan, dus nogmaals gefeliciteerd {|= Gisteren de ovutest laten zien aan manlief, en hij trok direct een sprintje naar boven ( geeft wel aan hoe graag hij ook een kindje wil). Nou, als daar niks meer uitkomt, dan weet ik het ook niet meer. Ik denk zelf dat ik vandaag mijn eisprong heb, maar ja, dat zou ik morgen pas kunnen zien aan temperatuur. Mupkuh, jammer van je ongi. Dames met een nieuwe thermometer, veel succes met tempen. Persoonlijk zou ik de oude de deur uitgooien, en gewoon met de nieuwe gaan beginnen ( mits je nieuwe cyclus begint dan ). want om nou 2 keer ( of met drie verschillende is ook al geopperd) te gaan tempen is wel erg omslachtig. kaartje van vandaag.
@jent, ik weet niet of de tijd echt wel iets uitmaakt s`morgens. ik was vanmorgen om half 5 wakker geworden, omdat ik zo nodig naar de toilet moest. Balen, want dan toch eerst tempen. toen was de temp 36,5. naar de toilet geweest en weer lekker teruggekropen. om half 8 weer wakker geworden, dus weer tempen voor dat ik opstond, nog steeds 36.5.
Ja maar dat heb de afgelopen cyclus dus al gedaan. Zie kaartjes in mijn album. Juist om te kijken hoeveel verschil er tussen zit. Of bedoel je dat jij dat gaat doen? Wat heb jij voor meter die je de vorige cyclus hebt gebruikt? Bij jou zit er idd niet heel veel verschil tussen. Vanmorgen dus met nr. 1 - 36.8 en met nr. 2 - 36.14 Oke ik kan begrijpen dat jullie denken, wat een onzin/gezeur steeds, maar vind het toch wel raar, wat is nu mijn echt te temp. Idd wat Desiree zegt, ook eens een 3e er misschien bij halen, hahaha. Mupkuh, wel weer mooi back on track zou ik zeggen met weer een mooie cyclus van 26 dagen. Wel balen van de ongi natuurlijk. Molly, wow een licht streepje, je maakt het weer spannend, maar idd niet te hard juichen na zo'n rare cyclus van de vorige keer. Nog een paar dagen wachten en dan nog eens! Fijne zonnige dagen meiden.
Mogguh Jent, je doet niet aan ovulatietesten? Gaat je temp morgen met 0.3 omhoog dan is het ei geweest, ja. Mupkuh, bruin bloed is nog geen menstruatie Na het rare gedoe van laatst zie ik het nog even niet als positieve test, havefun, en ik pas mijn banner ook nog niet aan. Mijn lijf maakt vaak rare sprongen. Spannend bij jou, maar 24 uur voor eisprong klussen zorgt dat de zwemmers de tijd hebben om naar boven te zwemmen en klaar te staan voor je ei. Ben heel benieuwd wat je temp morgen doet! Mieke8, ik zou ook 1 van die thermometers het raam uitgooien. Je weet nu dat er aardig wat verschil is tussen de 2, ik zou die met de hoogste temp houden Strijkkraal ben benieuwd hoeveel verschil er tussen de thermometers zit. Even ter vergelijking Gisteren http://www.mijnalbum.nl/Foto-KXQ3ZMVM.jpg en vandaag http://www.mijnalbum.nl/Foto-QTNW3ACS.jpg Ben blij dat ik maar 2 kruidvattesten in huis had, en dat de winkels dicht zijn.
Molly, denk iets beter zichtbaar nu je test. Hmmm, meter met hoogste temp, tja beide na ei lopen wel gelijk. Maar uiteindelijk doordat nr.2 lager tempt, lijkt mijn temp na ei daardoor giga hoog, hahaha! Nou nu echt weg naar het strand!
Goedemorgen. @ Mieke: ik bedoelde dat ik het een aantal dagen dubbel zou bij houden voor je, misschien dat dat wat duidelijkheid schept. Temp van vanochtend: Oud Nieuw 36.4 36.43 Hij klopt bij mij wel. Ik heb overigens geen idee wat voor (oude) thermomether ik heb, ik heb 'm al jaren eigenlijk. Ik hou het nog een paar daagjes vol, maar ik denk dat ik voorzichtig kan concluderen dat die nieuwe wel correct is @ molly: ik zie ook een heel vaag streepje, beter iig ten opzichte van die van gisteren dus ik denk ook dat ik je voorzichtig mag feliciteren @ marloes: heb je getest? wat is de uitslag, ik ben heel erg benieuwd! Grtz, Suus
Mieke fijne dag op het strand! Zal wel lukken! (ik denk toch eigenlijk dat de nieuwe goed is en de oude gewoon oud). Molly wou je even in dit topic feliciteren, dus gefeliciteerd bij deze , hij is echt wel positief die test.. had je deze maand ook nog een kaartje? Wil gelijk alles zien haha Havefun wat een leuke man heb jij dat ie gelijk naar de slaapkamer snelt..! En Mupkuh jammer dat je ongi is begonnen.. gelukkig wel weer terug naar je oude cyclus, ik hoop voor meer geluk voor jou in deze ronde!
Ik zal mijn kaartje even uploaden, Desiree Met ingevulde test http://www.mijnalbum.nl/Foto-CTNDBJJI.jpg Zonder ingevulde test http://www.mijnalbum.nl/Foto-UXEL3XRU.jpg De omstandigheden waren slecht. De hoge temp van 30 april is van een kaakontsteking, heb 3 dagen op Ibuprofen en Paracetamol gelopen. 's Avonds was het zelfs 38.8C, wat voor mij mega is, want ik heb niet snel koorts. Ibuprofen was trouwens wel VOOR de innestelingsdip van 3 mei, ik wilde het niet nemen, maar ik verging van de pijn. Ik nam er dan 1 met 1 paracetamol (versterkt elkaar) voor het slapen gaan en over dag ook een keer, in de uren er tussen was het echt afzien. Ik heb dit met die kies wel eerder gehad, toen ik in oktober zwanger bleek speelde mijn afgebroken kies ook de eerste week na de eisprong heftig op. Ik vraag me af of de hogere temp het triggert, of dat de eispronghormonen iets triggeren. Begin maar niet over een tandarts Heb mijn huisarts gebeld voor een kuurtje, maar die was op vakantie, daarna een vervanger gebeld en die gaf de gouden tip om mijn tandartsfobie opzij te zetten. Heb net mijn laatste crackertje met smeerworst genomen (je mag tijdens een zwangerschap maar maximaal 10 of 20 gram per dag hebben) en bier (1 a 2 blikjes/flesjes per week) stop ik ook per direct mee.
hier getest maar nog steeds Niet zwanger... maar ik heb gewoon geduld. FF heeft mijn kruis, net als 2 jaar geleden, weer in een gestippeld kruis veranderd, omdat ze vindt dat een posi test te lang duurt... hmmmmm dacht dat elke zwangerschap anders was .