Hey meiden Mijn temp is hetzelfde gebleven maar hoop wel dat ie stijgt Liefs Tijgertje23 @ikdus wauw mooie kaartje meid
daar sluit ik me ook bij aan, echt mooi kaartje ik dus! Ff een vraagje: ik ben nu geen vip meer bij FF, maar gewoon member. Vult FF nu nog wel mijn ovulatie in, want ik wil dat wel graag bijhouden.
ik heb mijn temp nu een paar dagen gemeten maar ik wil hem invoeren maar dan geeft hij aan dat dit dag 1,2 en 3 enzo zijn van mijn cyclus maar dat is niet zo, kan ik dat ergens veranderen ? moet veel leren van hoe in te vullen hoor
@ Jolanda, ja, FF vult gewoon je ovulatie in. @ Mamafleur,Ik kan van uit hier niet echt iets zien van je kaartje. Misschien kan je mij of iemand anders die je vertrouwt ff je nickname en ww pb-en zo dat die kan kijken? Heb je misschien spotting ingevuld? Want volgens mij kan het dan ook zijn dat het kaartje opnieuw begint ( weet niet zeker hoor )
Ik ben nu pas een paar dagen begonnen met tempen en dat is dus niet dag 1 en 2 maar eerder dag 19 en 20 maar weet niet hoe ik dat kan aangeven zonder dus al die eerdere dagen in te vullen. heb nu maar even dag 1 een fictief getal ingevuld dan doet hij het wel goed. Het kaartje zegt nu met twee metingen natuurlijk echt helemaal niks Ik zou zo graag kaartjes zijn van meiden die zwanger blijken te zijn, is daar een verzaemling van ?
Ja, boven aan met dat belletje. Daar zie je zwangere kaartjes. Maar het heeft vrij weinig zin dat je nu pas tempt, en om jou tempen met van zwangere te vergelijken
ik wil ook mijn temp niet vergelijken want dat heeft idd geen zin want heb pas twee keer getempt. Begrijp dat het deze cyclus weinig zin heeft maar goed je moet ergens begionnen en nu kom ik er vast in zeg maar. Maar dat belletje zit dat ergens hier op het forum en zie ik dat schema's van mensen die wel zweanger zijn ben gewoon nieuwschierig hoe dat er uit ziet
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=10268 Hier is de link. Gelukkig maar dat je niet wilt vergelijken. Wens je veel succes met tempen :d Hoop voor je dat het niet meer nodig zal zijn straks
Mamafleur, je kunt een nieuwe cycle opstarten en daarin de eerste dag van je menstruatie ingeven als begin datum. Daarna klik je in de grafiek op de dag wanneer je begonnen bent met tempen. Volgens mij moet dat dan goed gaan zo.
Bedankt Mieke zo heb ik het ook gedaan uiteindelijk en ik hoop het ook niet nodig te hebben maar wie weet kom ik er eens wat meer over mijn cuclus mee te weten
hey dames.. dit is mijn kaartjem tot nu toe.. kunnen jullie er wat van zeggen.. of het normaal is of wat dan ook.. en waarom gaat ie maar tot getaal 16? heb toch een cyclus van 31 (deze maande helaas 34) http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 1200686802
Als je zoals ik standaard ingelogd staat krijg je je eigen kaartje te zien, noena, ik zit dus tegen mijn eigen kaartje aan te kijken.... Misschien beter het plaatje opslaan en ergens uploaden?