hey molly ik zie ook een licht streepje spannend hoop het zo voor je dat je eens eindelijk zwanger mag zijn en zwanger mag blijven. sucses komende dagen ik zal voor je duimen
Mupkuh ik denk zelf ook dag 14, maar idd mieke het zou ook dag 15 zijn dus sowieso vandaag nog maar voor de zekerheid klussen. Ik ben benieuwd wat mijn temp morgen dan doet, want dit is wel een erg hoge eitemp voor mij. Dus dan moet de temp na mijn ei ook flink stijgen. Ik vraag me alleen af of ik wel goed geklust hebben we hebben het voor dag 12 ook gedaan, maar ja toen werkte de blusslang niet. Hihi. marloes de kaartjes lijken inderdaad erg op elkaar. jammer dat je nega hebt getest, wanneer ga je nu weer testen? xxx Joyce
Gelukkig is het niet alleen bij vent en mij dat de blusslang af en toe niet werkt, jent Vent loopt vrolijk te zingen en op te ruimen, heb hem nog niets verteld, wacht nog even tot ik zelf 100% zeker ben. Marloes wat ontzettend spannend!
Zeker ben je niet de enige molly. ik hoop voor mij dat het vandaag nog lukt hopelijk heeft dat ook nog invloed op mijn eials dat nodig is. xxx Joyce
Molly mooie temp nog hoor.. enne die dip op 7 DPO is ook erg mooi . Wat klote van die kaakontsteking. Ik neem aan dat je na de pinksteren nieuwe testen gaat kopen? Welke ga je nemen? En Marloes niet bij iedereen is iedere zwangerschap anders.. Bij mijn moeder waren ze allemaal hetzelfde zei ze ook. En ik hoop voor je dat die positieve test nu wel wat eerder komt! Dat wachten duurt zo lang.
Even uitpuffen, heb net ruim een uur lang buitenkanten van keukenkastjes en tegels staan soppen. Heb vent toch maar de test van vandaag laten zien. Heel romantisch tijdens het soppen van tegels, terwijl hij de hordeur aan het schoonmaken was. Ik heb nog wel wat in huis hoor, Desiree, 2 clear blue, 2 digi clear blue, persona, 1 matcare. De kruidvat reageert deze keer beter, dus doe ik de anderen liever niet, maak mezelf dan alleen maar gek.
@ Molly, misschien een idee.. Open je foto met het programma paint en kies er voor om je foto in negatief te zien dan kleuren de lijntjes licht op in een donkere achtergrond, vaak wordt het dan een stuk duidelijker! En ik zou gewoon even de clear blue (gewone, niet digitaal) doen, deze staan er om bekent een lagere MuI waarde HCG nodig te hebben dan andere testen voordat ze positief worden. Even een vraagje aan jullie allemaal.. Ik zit vandaag op cyclusdag 9 en heb een temp van 37,2. Dit is voor mij erg hoog want normaal heb ik voor de ovulatie rond de 36,8 en na de ovulatie rond de 37,2. Het is te vroeg om een ovulatie te hebben gehad, maar ik vind het zo raar. Zwanger kan ik niet zijn want ik ben gewoon ongesteld geweest tot gister toe.
Bedankt voor de tip, Milla, had ik al gedaan in Adobe Photoshop, de optie Invert. De CB lag me aan te kijken, heb er maar een toegegeven, en heb nu rust, hij is te duidelijk om nog iets negatiefs in te kunnen zien. http://www.mijnalbum.nl/Foto-SR7RAFC8.jpg Was je wel echt ongesteld, kan het geen innestelingsbloeding zijn geweest, Milla?
Wauw Molly, Gefeliciteerd! Wat super! Als dat niet duidelijk is! Ik weet zeker dat ik niet zwanger kan zijn, ik ben gewoon normaal ongesteld geworden, had een negatieve zwangerschapstest 1 dag voor NOD en nu geen last van mijn borsten meer. Ik heb vanmiddag nog een sensitest ovutest gedaan en deze was negatief maar wel met een dikke test lijn erop, maar niet dik genoeg. Morgen ga ik Clear blue ovutesten kopen, dan ben ik tenminste zeker!
Okee Milla, je zult je eigen lichaam wel het beste kennen toch? Ik schreef het alleen omdat ik na de eisprong rond 18 oktober op dag 11 en 12 negatief had getest, daarna 2 dagen ongesteld ben geworden, wat uiteindelijk innestelingsbloeding blijkt te zijn geweest, want toen ik 2 weken daar weer na op mijn ei zat te wachten bleek ik al zwanger te zijn. Dank Dizzy!
Molly, super! gefeliciteerd! wow wat ben jij toch vruchtbaar meid! En dat na al die rariteiten zeg. Hoop dat het nu mooi blijft zitten en dat je over 8 maanden dan eindelijk dat mooie beepje in je armen mag houden. Hoop je snel te mogen volgen hoor
Milla soms kan je temp toch even in de war zijn.. Misschien zakt ie ineens nog voor de ovulatie. Molly, mooie positieve test weer. Dat het nu maar helemaal goed mag gaan! Dat hoop ik!
Dank Nu nog zwanger blijven, dit is zoooooooooooo pril. En ja, Mieke8, doorklussen joh, dan zijn we samen zwanger.
Wow Molly, nu is het voor de echie! Nogmaals proficiat en geniet er lekker van Enne, niet meer testen nu hè? Zwanger is zwanger en ga er lekker van genieten met je ventje. Marloes, jammer dat je nog geen positieve test gedaan hebt. Gezien je temp zou je idd zeggen dat je zwanger zou zijn, maar niets zo vreemd als een menselijk lichaam. Hier is de verwarring groot. afgelopen zaterdagmorgen een vette positieve ovulatietest, dus zaterdag en zondag de meest vruchtbare dagen. Zoals gezegd, ventje trok een sprintje naar boven om een kleintje proberen te maken, want net als ik kan ook hij niet wachten om papa te worden. Je zou dus zeggen aan de hand van die testen ( clearblue) dat die wel goed zijn en dat mijn temp zou gaan stijgen, maar niets van dat alles. Nu kan het wel dat je geen stijging hebt na je eisprong, maar ik vind het maar vreemd, en ben bang dat ik weer geen eisprong heb deze maand. Wordt het weer afwachtend, mooi balen, worden het weer lange weken.
vreemd Havefun.... maar gingen ze in het ziekenhuis niet verder kijken na de eventuele eisprong? mijn kaartje van deze ochtend
Idd, marloes, maar ik was zóóó blij met mijn positieve ovulatietest dat ik mezelf even gehersenspoeld heb. Ik dacht serieus dat ik toch zou ovuleren, maar het blijkt denk ik wel dat die testen voor mij niet geschikt zijn. Hoe is het bij jou? Wanneer wil je weer een test gaan doen, want je hebt wel een mooi kaartje, ben jaloers op je