misschien woensdag of zondag en die testen..in de maand dat ik zwanger raakte heb ik ze gebruikt.. de digitale.. geen smiley te zien. ik en testen... geen goede combi
Mogge wat vreemd havefun...... is de ov.test nu weer negatief? Testen en hersenspoelen, dacht dat ik het niet meer zou doen, maar zaterdag en zondag is er toch wel een klein kapitaal de piesplas ingegaan Marloes, wat een mooi kaartje! Het enige wat nog ontbreekt is een groen lijntje.
@ Marloes, Zou het gezien jou kaartje niet kunnen zijn dat jij veel later een eisprong hebt gehad dan jij denkt? Ik zie namelijk dat de temperatuur pas echt de laatste aantal dagen omhoog is gegaan. Kan het niet zijn dat jou NOD nog moet komen? @ Havefun, geen zorgen maken hoor! Je bent misschien een beetje voorbarig.. Als je een positieve ovulatietest hebt, dan springt je eitje pas 24 tot 36 uur daarna, dat zou dus op zondag zijn, vervolgens kan het maximaal 3 dagen duren (bij mij duurt het meestal 2-3 dagen) voordat de temp echt gaat stijgen. Ik denk dat jou temp binnen nu en een paar dagen echt wel gaat stijgen.
@Mila, bedankt voor je berichtje, maar ik maak me toch wel echt zorgen. Enne, 24-36 uur voor de eisprong, even rekenen, dat is dus zondagavond 11 uur, want ik heb zaterdagochtend rond half 11 getest. Vorige maand had ik ook al zo`n hele vreemde onbegrijpelijk cyclus. Met follikels die spontaan verdwenen, vervolgens een follikel die niet wilde groeien, en toen provera geslikt om een menstruatie op te wekken. nu ben ik afgelopen woensdag weer terug geweest ( toen was het dag 12 van de cyclus) en zat er een follikel van 28mm en eentje van 33mm. vrijdags was die van 33mm verdwenen zonder eisprong ( bloedonderzoek) en die van 28 is iets gegroeid. Maar, een follikel kan in een paar dagen niet uitgroeien tot zo`n gigantisch ei, dus waarschijnlijk is het geen follikel maar een cyste. Maar, toen ik eergisteren die positieve test in mijn handen had........ dacht ik heel positief te zijn en dat het toch een uit de kluiten gewassen ei zou zijn die elk moment kan ontploffen. Als het deze cyclus weer zo`n puinhoop wordt als de vorige, dan moet ik overwegen om de hele cyclus te laten reguleren door hormonen te gaan gebruiken. Dat deed ik al, alleen na de eisprong, maar nu waarschijnlijk ook voor de eisprong als het deze maand weer niets wordt. @Molly, nee, heb geen testen meer. Vorige week maandag had ik al een positieve ovulatietest gehad? dus dat was al heel vreemd. dinsdag en woensdag geen streepje te bekennen. Dingen meegenomen naarZH en arts snapt er geen hout van. Ik ook niet, maar dat terzijde. donderdag en vrijdag ook negatief, en zaterdagmorgen ( 11 uur) vet positief. Maar, hoe is het met jou? Al wat gewend aan het feit dat je nu zwanger bent? Zeker na die vreemde cyclus van de vorige keer? Dat geeft mij toch ook nog hoop.
Inderdaad vreemde dingen gaande in jouw lichaam, havefun. Toch heb ik het gevoel dat het je wel gaat lukken hoor. Wat bij mij heel erg opviel sinds het stoppen met de pil is dat mijn "lust" een heel goede aanwijzing is, die ondersteund werd door een positieve ovulatietest. Hoe ik me voel? Onzeker, gister veel ehhh, hoe zeg je dat netjes, ....... gas in mijn darmen. En 's ochtends een uurtje na mijn 2 Evergreen's flink beroerd, moest direct op dat moment wat eten binnenkrijgen, had het gevoel anders van mijn stokje te gaan. Hetzelfde gebeurt nu weer, heb 1 1/2 uur geleden mijn 2 Evergreen's gegeten, en een beker koffie gedronken. De 2e beker had ik niet moeten nemen want die zit flink dwars, heb het gevoel dat er een grote luchtbel in mijn maag zit die er elk moment uit wil komen. Blergh. Ik was om 6.45 uur klaarwakker, en had toen al 37.4C, zal zo nog eens kijken, het is op dit moment mijn normale tijdstip. Oh, ik kan natuurlijk gaan stoppen met tempen he? Had ik nog niet bij stilgestaan.
Hey Molly, jaja, voor jou komt het temperatuurloze tijdperk eraan. Die thermometer de kast in, groot hangslot erop en de sleutel aan je man geven! Hahaha Dit zei de fertiliteitsarts tegen mij over die ovulatietesten, en ze zei dat ze een briefje zou schrijven aan mijn man dat hij pas de sleutel mag teruggeven als zij dat voorschrijft. Hahaha Nee, zonder dollen, ik vind het kei gaaf voor je/jullie en ik hoop dat het deze keer allemaal goed mag blijven gaan en dat jullie over een maand of 8 een kleine Molly vast kunnen houden. Super. Hier gebeuren idd vreemde dingen. Alle opties zijn al doorgenomen, maar het is niet te verklaren waarom dit nu allemaal zo loopt. Afwachten maar en we zien wel. ik ga nu in ieder geval genieten van het mooie weer en vrije dag extra saampjes met mijn ventje en wie weet, waait het er vandaag zomaar in ( gebeurt bij anderen ook, dus waarom hier niet?)
@ Molly, van harte en geniet er maar van. Dit is mijn kaartje van vandaag, heb een uurtje later getempt dan normaal:
Tja aan mij zal het niet liggen, ik lig lang en breed klaar hihi. Nee volgende week lekker relaxed in Athene, verheug me er nu al op!
Molly gefeliciteerd! Havefun inderdaad een heel raar lichaam hebben wij vrouwen. Ervaar het zelf ook een beetje. Ben nu drie rondes aan het tempen en de tweede ronde was opeens heel kort. Ook maar een lf van 8 dagen. Terwijl de eerste ronde een lf had van 18 (had toen wel koorts, waardoor mijn ongi waarschijnlijk later was). Nu zit ik op dag 12. Nog even afwachten dus. Ik hoop dat er bij jou snel een oplossing wordt gevonden, sterkte meid! Marloes nog steeds spannend zeg! Ik duim voor je. En de rest, succes met alles waar jullie mee bezig zijn!
Molly nu mag ik je echt feliciteren he. kuskuskus. Mijn ei is toch nog niet geweest zo aan mijn temp te zien dus ik ben benieuwd. Het wordt in ieder geval een rommelige maand, zo te zien. Vreemd hoor. Wat hebben wij toch allemaal met onze cyclussen? Of mijn ei zou op dag 10 moeten zijn geweest maar dat is wel erg vroeg he en dan maken we ook geen kans. Ik bedoel toen was ik net van mijn ongi af dat kan toch eigenlijk niet of wel? xxx Joyce
Hoi allemaal, @ havefun: wat een gedoe zeg. Soms zou je toch willen dat je ergens een display-tje op je lichaam hebt die je precies vertelt wat er gaande is. @ Mieke: temp vanochtend met de oude was 36.5, met de nieuwe 36.48. Ik denk nu echt dat de nieuwe goed is hoor. Ik zou de oude niet meer gebruiken. Ik ben nu al uit mijn menstruatie dat is natuurlijk errug prettig, maar voor mijn doen "raar". Normaal duurt het 6 dagen en ik heb zware menstruaties maar dit keer viel het allemaal heel erg mee; 4 dagen maar. Op basis daarvan gok ik dat ik nu een kortere cyclus zal hebben dus ik vroeg op zoek moet naar mijn ei. Grtz, Suus
Hi allemaal, helaas net bij afvegen licht bruine afscheiding bij afvegen. Vast een beginnende ongi. Zit nu op 12 dpo en zou dan een cyclus van 33 dagen hebben. Even echt rood bloed afwachten, maar ik ga er wel vanuit dat dat gaat komen. Weer even balen dus. Dit was ronde 11 al weer! (zie album voor kaartjes)
Knuffel Zeehondje! Suus, thanks voor het vermelden. Heb vanmorgen ook weer dubbel getempt, 36.7 en 36.26 toch weer een heel verschil. Heb niet het idee dat de 'oude' het niet goed doet of zo, haal er toch iedere maand mijn cyclus uit, dus tja. Misschien maar gewoon een gokje wagen en eens een hele cyclus met de neiuwe tempen! Kijken hoe dat bevalt verder.
Bij mij was het loslaten, zegeningen tellen (en dat zijn er nog al wat, allemaal 4voeters/4beners) en dan ineens overkwam het me. Mijn eerste gedachte was "moet dat nou echt NU?". Egoistisch he? Allemaal bedankt voor de feli's Als ik genoeg hcg heb voor een VETTE positieve test dan zal ik hier wat komen rondstrooien!
Niet gelijk opgeven hoor, kan ook een innestelingsbloedje zijn. Had ik in november op 12 en 13 of 13 en 14 dpo.
ik denk het eerlijk gezegd niet. vooral omdat dit de vorige keer ook was. toen ging ik ook pas na 14 dagen omhoog.. misschien nestelt het eitje zich pas laat... geen idee....