Bijna L83! Je moet deze gebruiken, de knop die boven het berichtvenster staat. Aanklikken voor je link, link plaatsen en dan nog een keer op de Img knop klikken. Succes.
@ zeehondje: jammer zeg ... Vandaag zoiets raars? Gisteren was mijn menstruatie helemaal weg, geen bloed o.i.d., vandaag had ik allemaal oud bloed. Dat is nog nooit gebeurd eigenlijk. Nu hebben we gisterenavond geklust, maar daar kan het toch niet van zijn? Dan zou het toch rood moeten zijn en niet bruin? Ik heb jaren geleden last gehad van hele lichte bloedingen na sex, ben daar ook voor bij de gyn geweest, die het toen met stikstof heeft aangestipt om het dicht te schroeien (geweldig hoor, zonder verdoving met stikstof aan de baarmoedermond zitten ale: ). anyhow, dat beetje bloed was altijd rood en niet bruin. En het is ook niet genoeg om een maandverbandje in te doen, het komt alleen maar mee met afvegen. En het was ook niet gisterenavond na het klussen, ook niet vanochtend, pas tegen het einde van de ochtend dat ik het zag. In ieder geval, ik weet niet wat ik ermee moet op FF. Moet ik het invullen als lichte menstruatie of spotting? Dank weer .... Grtz, Suus
Desiree, wees blij dat je een eitje hebt, en ach, die twee weken wachten zijn het dubbel en dwars waard als je straks een positieve test vast zult houden.
Hihi Desiree, dan maak je er het wachtbedje van en klus je nog een keertje morgen Suus, zou het gewoon op spotting zetten. Het kan dat er nog een restje in je bmm zat en dat het door de penetratie nu los is gekomen. Geen zorgen denk ik.
Ben ook heel blij dat ik altijd een eisprong heb en regelmatig ben. Maar heb gewoon een hekel aan wachten. Hoop niet dat je het anders opvatte.. Strijkkraal, gek hoor, zou ook spotting invullen.
Meiden even een vraagje. Een meid van een ander topic was een beetje geirriteerd te aanzien van mijn antwoord. Er is een meid had 1 dag voor nod posi test en 1 dag na nod nega test, dus ze dacht dat ze zwanger was, maar na mijn menig is er dus iets mis gegaan na de innesteling en heeft ze waarschijnlijk een vmk gehad. Dit heb ik eerlijk gezegd, maar dat is dan waarschijnlijk toch ook zo. ook al hoop ik natuurlijk dat het goed komtMaar ik kan toch beter eerlijk zijn of niet? xxx Joyce
Hmmm, Joyce soms zou ik ook wel eens dingen hier neerschrijven, maar hou me dan maar in omdat het soms verkeerd opgevat kan worden omdat je in geschreven taal alles net anders kan interpreteren. Maar ik denk dat het natuurlijk ook emotioneel ligt voor haar omdat ze eerst natuurlijk heel blij was en daarna verdrietig.
Dames, spotting it is ... dank! @ Joyce: het nadeel van forums is dat soms wat je schrijft totaal anders kan worden opgevat dan dat je het bedoeld. Ik zit op een ander forum en daar gebeurt het regelmatig. Het nadeel van internet ... geen lichaamstaal ... @ desiree: toch een knap staaltje van regelmatigheid die eerste 8 dagen zeg ... Grtz, Suus
Hee jent dat las ik ook al, reactie van haar was wat overdreven, denk compleet verkeerd opgevat. Meerdere mensen hadden al gezegd dat het een vmk kon zijn. Maar het is hier sowiezo oppassen, vaak is het handig om het duidelijk te formuleren, anders lees je het zo anders. Knap he die 36,9 ik weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen..
Hee Wies, hoe gaat het met je meid? Zie dat je alweer je 3e IUI hebt gehad, hoeveel pogingen mag je doen?
@Desiree, was niet vervelend bedoeld, maar nu ik het zo teruglees komt het wel een beetje lomp over, maar was iig niet zo bedoeld. Jullie zeiden het al, het is net hoe iemand het op dat moment leest en denkt hoe het bedoeld is, maar zonder lichaamstaal zijn het alleen maar woorden. Ik heb gisteren die belafspraak gehad met de fertiliteitsarts en bloedwaarden wezen uit dat er tot vorige week vrijdag eigenlijk niets gebeurd was. LH, progesteron, oestrodial en FSH waren heel laag. LH was ten opzichte van vorige week woensdag iets gestegen, maar die stijging was verwaasloosbaar. De rest van de waardes klopten helemaal niet met de duur van de cyclus. Dus, dadelijk weer terug voor een echo, om te kijken of follikel/cyste er nog zit of al weg is. Ook weer bloed laten prikken omdat ik zaterdag die vette positieve ovulatietest heb gehad. Verder is de stijging in temperatuur niet zo veel, maar als ie de komende dagen nog stijgt dan heb ik waarschijnlijk toch een eisprong gehad. Maar, de echo van dadelijk moet meer duidelijkheid geven. Als blijkt dat de follikel er nog zit dan een afspraak maken voor een gesprek, want dit schiet natuurlijk niet op op deze manier. Maar, eerst nog maar eens afwachten.Spannend:
havefun: veel succes! mijn kaartje; nog steeds hoog. kruis is gestippeld omdat het te lang duurt... was 2 jaar geleden ook.
Hallo allemaal, Ik geef het op ik snap mijn kaartje niet meer. Jullie wel? Heb ik een ei gehad? Krijg ik hem nog? Wanneer zou ik mijn ei gehad kunnen hebben? Graag jullie mening. Havefun wat vreemd zeg dat ze niets kunnen zien van een eisprong. Ik had verwacht dat je hem gehad zou hebben. Jeetje dat is wel balen zeg. Ik hoop dat je meer duidelijkheid in het ZH krijgt. xxx Joyce
@jent, ik had ook verwacht dat ik hem al gehad zou hebben, helaas, het is anders gelopen. Dadelijk , als ze een echo gemaakt hebben dan weet ik meer, als ie er nog steeds zit, dan weet ik het ook niet meer, maar dan is het waarschijnlijk een cyste, en ik weet ook niet wat ze dan gaan doen. Iig een afspraak voor maandag, voor een goed gesprek over het vervolgtraject, want dit schiet helemaal niet op. Je kunt wel met mij mee, jij hebt ook zo`n vaag kaartje, maar, als je temp morgen nog hoog is, dan zou ik zeggen dat je maandag je eisprong gehad zou hebben.
Ik heb echt nog nooit zo'n vreemd kaartje gehad. De andere kaartjes van mij zijn echt standaard. Misschien ben ik wel stiekum zenuwachtig omdat ik 4 juni naar het ZH moet ik weet het niet ik ben vanalles aan het verzinnen. Waar woon je ik heb vandaag vrij hihi. xxx joyce