Joyce, als je ei is geweest dat denk ik dag 16. Vervelend dat je kaartje zo onduidelijk is, wil je ook niet he. We willen allemaal duidelijkheid. Ook voor Havefun, jeempie meid wat moet jij een engelengeduld hebben. Petje af!
Mogge Lag gisteravond al om 19.00 uur op de bank te doezelen Havefun succes morgen in het ziekenhuis, en Joyce, morgen weer wat hoger en je zou em dan idd maandag gehad kunnen hebben.
klopt. En toen had ik dus precies zo'n kaartje en dus ook pas een hele late posi test. Wij zijn dus voor nummer 2 bezig.
Idd petje af voor havefun.. Wat jammer dat die positieve ovulatietest eigenlijk toch niet positief was. Hopelijk kunnen ze iets doenen wat zien in het ziekenhuis. Ik hoop het! Jent ik zou ook zeggen dag 16. Stijging van 0,2 is genoeg. Als je temp morgen niet zakt krijg je misschien alvast een kruis van FF.. En hier.. net een paar dagen VIP trial gekregen van FF. Ik vroeg me gister heel toevallig een paar dingen af, wist niet meer hoe VIP eruit zag, nou heb vandaag mn antwoord.. De klustiming was in ieder geval goed.
Ik zit volgens FF vandaag op 14 DPO. Maar omdat mijn temp 3 dagen na mijn eisprong die volgens FF is geweest op dag 17 pas goed gestegen is wacht ik met testen tot zondag. Hier is mijn kaartje van vandaag
laatste poging anders snap ik er echt niks meer van [/url][/img] Hoop dat hij het nu doet, anders sorry heb niet zo veel verstand van dit soort dingen
Ik heb inmiddels geen idee meer misschien moet ik weer even helemaal van voor af aan beginnen, met plaatje op pc zetten en dan downloaden met dat imageshack
Hoi Mieke8 bedankt voor al je uitleg (en dan snap ik het nog niet ) Onder aan jou antwoord staat http: fertilityfriend/home/ tempkaarten etc, hoe moet ik zoiets doen dan, misschien is dat makkelijker, andere kom ik niet echt uit volgens mij, ik kan nog wel heel veel pogingen doen maar dan wordt het wel een heel lang topic ben ik bang
heb nu plaatje opnieuw op computer gezet, dan dat imageschack gebruikt, maar nu heb ik 3 opties, wat moet ik nu kiezen? thumbnail voor website, thumbnail voor forum 1, thumbnail voor forum 2 Dit wordt laatse poging hoor, zal jullie er niet langer mee lastig vallen
hey meiden, Mijn internetprovider heeft storing, dus was jullie niet vergeten Ben nog steeds ongi, duurt lang deze keer ligt mischien aan het weer of curretage.
het is gelukt om hem in m'n foto album te zetten, alleen is hij een beetje klein , maar goed ga het hier maar bij laten, iedereen in ieder geval bedankt voor alle uitleg Hoop dat jullie hem ook kunnen zien in mijn album?
Geeft niet hoor, we hebben er allemaal mee moeten knutselen. Als je VIP member bent kun je een url aanmaken bij FF! Dit staat onder sharing - website.
ben geen VIP member, ben blij dat ik het gewone membership nu eindelijk een beetje snap hihi, maar wie weet ooit nog Heb plaatje nu maar in album gezet (met heel veel moeite). Zoals jullie zien heb ik ook nog niet veel ervaring met tempen, dit is pas eerste maand, maar naar lang wachten geeft FF nu dan op dag 36 eisprong aan jeeh Dus alle tips zijn welkom, nogmaals bedankt in ieder geval voor alle uitleg (ook al is het niet helemaal gelukt)
L83, ziet er netjes uit en het kaartje is prima te zien hoor, je moet er even op klikken en dan wordt ie vergroot hier op de sie.
gelukkig ik zou nu dus op 25 mei een test kunnen doen, of niet? (als ik nog niet ongesteld ben dan), dan zit ik 18 dagen na eisprong Heb namelijk geen idee hoelag LF bij vorige cyclussen was.
Je kunt idd voor de eerste keer 18 dagen aanhouden! FF geeft dat ook als advies omdat het je eerste cyclus is en FF je nog niet kent zeg maar!